سبک زندگی

جواب مثال صفحه ۱۴ ریاضی دهم

حل سوالات مثال صفحه 14 از فصل اول کتاب ریاضی پایه دهم رشته ریاضی و فیزیک - علوم تجربی

جواب صفحه ۱۴ ریاضی دهم : در این قسمت به حل گام به گام جواب مثال صفحه 14 ریاضی دهم رشته ریاضی و تجربی از قسمت الگو و دنباله که مربوط به فصل ۱ مجموعه، الگو و دنباله است را برای شما دانش آموز فعال و ارزشمند آماده کرده ایم. با آموزش و پرورش ماگرتا همراه باشید.

صفحه بعدی: جواب صفحه ۱۵ ریاضی دهم

جواب مثال صفحه ۱۴ ریاضی دهم

پاسخ مثال صفحه ۱۴ ریاضی دهم با توضیح

به شکل‌های زیر و تعداد چوب کبریت‌های به کار رفته در هر یک از آنها توجه کنید.

گام به گام صفحه 14 ریاضی کلاس دهم

به عنوان مثال ملاحظه می‌شود که، «تعداد چوب کبریت‌های شکل اول برابر ۵ است» که این مطلب را به طور خلاصه به صورت a۱=۵: نشان داده‌ایم (می‌خوانیم a اندیس ۱ برابر ۵). عبارت‌های a۱ و a۲ و a۳ متغیرهای اندیس دار نامیده می‌شوند که مقادیر آنها به ترتیب ۵، ۸ و ۱۱ است. به این داد جملات الگو هم گفته می‌شود. پس در واقع، عدد ۵ جملهٔ اول الگوست؛ ۸ جملهٔ دوم آن و به همین ترتیب الی آخر.

توضیح و تدریس صفحه 14 ریاضی دهم

صفحه قبلی: جواب صفحه ۱۳ ریاضی دهم

✅ در این نوشته جواب مثال صفحه ۱۴ ریاضی دهم رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی را مرور کردیم، جهت مشاهده پاسخ سایر تمرین های کتاب شماره صفحه آن را به همراه عبارت ماگرتا در گوگل سرچ کنید. همچنین اگر سوالی دارید آن را از قسمت نظرات بپرسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =