ادبیاتفرهنگ و هنر

انشا در مورد جاده + مقدمه و بدنه و نتیجه گیری

انشاء دانش آموزی و ساده روان در مورد جاده با مقدمه و نتیجه گیری و توصیفات زیبا

انشا در مورد جاده: جاده‌ها نماد اتصال و ارتباط بین نقاط مختلف زندگی هستند. آنها نه تنها مسیرهای فیزیکی برای عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه فراهم می‌کنند، بلکه نمادی از حرکت و پیشرفت به سوی اهداف و مقصدهای جدید هستند.

هر جاده، چه پرپیچ‌وخم و چه مستقیم، داستانی از تجربه‌ها، چالش‌ها و یادگیری‌ها را در خود نهفته دارد. برای دریافت انشا بیشتر در بخش انشا ماگرتا با ما همراه شوید.

انشا در مورد جاده

انشا در مورد جاده

مقدمه: روزهای زیبایی را به یاد دارم که چشم به جاده میدوختم و از همه چیز اطراف لذت میبردم و دقیق نگاه می کردم سرسبزی جاده ها ماشین های شیک و فانتزی و مسیر زیبای جاده است.

بدنه: روزی که بار سفر میبستیم خوشحال میشدم و وسط همه مینشستم و حتی یک لحظه هم پلک نمیزدم حرکت خودروها ابرها، افراد کنار جاده چراغهای زیبا و پر زرق و برق پیچ و خم جاده ها دوست داشتم آهنگ ملایمی گوش کنم و برای خودم در رویاهای جذاب زندگی را بسازم دوست داشتم انحنای جاده را میدیدم و دل خوش بودم که وسط نشستم و همه جا را به دقت نگاه میکردم .

خاطرات توقفها سخنان پدر و مادر گفت و گوی داخل ماشین شهرهای بین راه همه برایم جذاب و جالب بود. انگار جاده هم حرفهای زیادی برای گفتن داشتم و گاهی هم همه را مینوشتم انگار جاده و مسیر برایم حرفها میزنند من هم با جاده درد دل میکردم بیا برایت حرفها بزنم بگویم که چه طور لحظات عمر میگذرد

و ما نمی دانیم همه ذهن و خیالم با جاده سخن می گویند من در دنیای خودم به جاده گفتم که چگونه انتظار میکشم روزهای خوب و خوش را چگونه در ذهن خودم برای هر روزم برنامه ریزی میکنم امتداد تو را نفس میکشم و روز به روز نو میشوم تو را ذره ذره طی میکنم تا به بهترین و جذاب ترین روزهای عمر برسم من تو را تا امتداد سخت ترین روزهای باقی مانده از عمرم دوست میدارم

و در کنار تو رفتن را یاد می گیرم. ای همه زیبایی ها و جذابیتها من در حوالی تو آرام آرام زیستن را یاد میگیرم. وقتی با تو همسفر میشوم میبینم که چقدر ساکت و آرام افتاده ای نه سری نه صدایی نه حرف تلخی با تو آرام آرام تا انتهای افق راه میروم تو را مزه مزه میکنم

گاهی می ایستم و از دور هم تماشایت میکنم تو سکوت جذابیت آرامش و تنهایی را به من یاد دادی تو در برف سرما بهار تابستان همیشه آرام و ساکت و تنهایی همه می آیند دورتر میشوند و تو همچنان سر جایت هستی با وقار و متین و پر از حرفهای نگفته

نتیجه گیری : جهان سرشار از جذابیت است و خداوند هزاران هزار نعمت بیشمار را در اختیار ما قرار داده است. بهتر است خوب و دقیق نگاه کنیم و لذت ببریم که یکی از آنها جاده است.

انشا در مورد جاده شگفت انگیز

انشا در مورد جاده شگفت انگیز

مقدمه: جاده را که خوب نگاه میکنم میبینم که چه قدر سختانت زیبا و دوست داشتنی است راستی با درختان کنار خودت حرفی می زنی راستی بنفشه و سوسن بهاری را نگاه می کنی.

بدنه : آیا تاکنون با مسافری هم صحبت شده ای حرفها درد و دل هایش را شنیده ای ناگفته هایش را برای شما گفته، ولی بگذار یک بار هم من حرف بزنم و با تو هم صحبت شوم سالها پیش وقتی کودک بودم همه خواهران و برادرانم رفتند مشهد و برای من جا نبود چه قدر منتظر بودم و گریه کردم هر روز خدا و امام رضا را صدا کردم تا این که قرار شد من هم بروم هر روز ثانیه شماری میکردم و منتظر بودم تا این که قرار شد از سمت شمال به سوی امام رضا برویم

دوستانت چه قدر حالشان خوب بود و رو به راه سرجایشان محکم و استوار بودند اما شاد و سر سبز روزها کنارشان می ایستادیم و عکس میگرفتیم شاد و خوشحال و خندان همه وجودشان پر از شوق بهار بود هر روز و شب که میرفتیم بیشتر دوستشان میداشتم و میتوانستم با آنها حرف بزنم آرام شاد پر از حس ناب زندگی دور و اطرافشان پر از زندگی بود و عشق راستی تو از این که در مسیر خشک قرار داری،

ناراحت نیستی تو هم اگر چه سر سبز نیستی ولی کار مردم را راه می اندازی و این در نظر خدا محفوظ است. راستی بعضی قسمت هایت خراب شده برایت کاری خواهم کرد و نجاتت خواهم داد دو طرفت درخت خواهم کاشت و برای شادیت مغازه و مسافرخانه بین راهی درست خواهم کرد مردم را به سفر تشویق میکنم و از آنان میخواهم که تو را و دوستانت را دریابند. من از تو آرامش، سکوت، مهربانی را آموختم.

نتیجه گیری : روزهای عمر میگذرند و جاده زندگی به انتها میرسد ای کاش قدر این روزها را بدانیم و برای خودمان کاری کنیم. جاده آرام و ساکت به دنبال کار خود است و کاری با کسی ندارد ما هم آرام و بی حاشیه زندگی کنیم.

جاده‌ها تنها مسیری برای رسیدن به مقصد نیستند، بلکه بخش مهمی از سفری هستند که در آن یادگیری و رشد رخ می‌دهد. هر جاده، فرصتی است برای کشف زیبایی‌ها و غلبه بر موانع، و همین تجربه‌ها هستند که زندگی را غنی‌تر و معنا‌دارتر می‌کنند.

☑️ به پایان انشا درباره جاده رسیدیم. برای درج دیدگاه می توانید از بخش نظرات در انتهای همین مطلب استفاده نمایید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =