مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارعلمی

جواب خود را بیازمایید صفحه ۵۸ شیمی دهم تجربی و ریاضی

توضیح و حل سوال های خود را بیازمایید صفحه ی 58 فصل دوم کتاب شیمی دهم رشته تجربی و ریاضی فیزیک

جواب خود را بیازمایید صفحه ۵۸ شیمی دهم تجربی و ریاضی ؛ در این مقاله به پاسخ و جواب سوالات تمرین خودرابیازمایید صفحه ی 58 فصل دوم ردپای گازها در زندگی کتاب شیمی دهم تجربی و ریاضی فیزیک متوسطه دوم پرداخته ایم. در ادامه با بخش آموزش و پرورش ماگرتا همراه ما باشید.

همچنین بخوانید: جواب در میان تارنماها صفحه ۵۸ شیمی دهم

جواب خود را بیازمایید صفحه ۵۸ شیمی دهم تجربی و ریاضی
جواب خود را بیازمایید صفحه ۵۸ شیمی دهم تجربی و ریاضی

پاسخ و حل خود را بیازمایید صفحه ۵۸ شیمی دهم تجربی و ریاضی

یکی از کاربردهای آرگون ایجاد محیط بی‌اثر هنگام جوشکاری است. به نظر شما این روش بر استحکام و طول عمر فلز جوشکاری شده چه تأثیری خواهد داشت؟ توضیح دهید.

پاسخ: گاز آرگون با ایجاد فشار مناسب در سطح قطعه‌ای که قرار است جوشکاری شود، مانع رسیدن اکسیژن به نقطه جوشکاری خواهد شد. با استفاده از همین استدلال می‌توان فهمید که در این حالت از اکسید شدن جلوگیری می‌شود و قطعه از استحکام بالاتری برخوردار خواهد بود.

پاسخ دیگر: این گاز موجب جلوگیری از ترکیب فلز مذاب با اکسیژن هوا در هنگام جوشکاری می‌شود و در نتیجه استحکام قسمت جوش خورده بیشتر می‌شود و طول عمر فلز جوشکاری شده بیشتر می‌شود.

همچنین بخوانید: جواب باهم بیندیشیم صفحه ۵۵ و ۵۶ شیمی دهم
و
جواب خود را بیازمایید صفحه ۵۵ شیمی دهم

توجه: شما دانش آموز پایه دهم رشته های نظری ریاضی فیزیک و تجربی می توانید برای دسترسی سریع و آسان تر به جواب تمرینات و سوالات فصل های اول و دوم و سوم کتاب شیمی دهم متوسطه دوم ، در انتهای عنوان خود عبارت «ماگرتا» را نیز در گوگل جستجو کنید.

✅ در انتها امیدواریم که مقاله توضیح و جواب سوال های خود را بیازمایید صفحه ۵۸ فصل دوم شیمی دهم تجربی و ریاضی ؛ برای شما دانش آموزان عزیز مفید بوده باشد. سوالات خود را در بخش نظرات بیان کنید.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =