سبک زندگیمد و زیبایی

۳۴ مدل کت سارافون دو رنگ جدید دخترانه ۱۴۰۲ ؛ طرح های مجلسی و شیک

شیک ترین و جدید ترین مدل های کت و سارافون دو رنگ دخترانه و زنانه 2023 در مدل های اسپرت ، مجلسی ، شیک و زیبا

مدل کت سارافون دو رنگ جدید دخترانه ۱۴۰۲ ؛ یکی از شیک ترین مدل لباس های مجلسی بانوان، کت و سارافون دو رنگ می باشد که از یک سارافون بلند و یک کت، در دو رنگ متفاوت تشکیل می شود و امروزه طرفداران زیادی میان خانم ها و دختران جوان دارد.

از این رو در این مطلب به معرفی ۳۴ مدل از زیباترین و جدیدترین مدل های لباس کت سارافون شیک دو رنگ دخترانه ۲۰۲۳ در طرح های مجلسی ، اسپرت ، خانگی ، ساده و طرح دار پرداخته ایم. در ادامه با بخش مد و زیبایی ماگرتا همراه ما باشید.

مدل های پیشنهادی: مدل مانتو شانتون دخترانه جدید

مدل کت سارافون دو رنگ جدید دخترانه
مدل کت سارافون دو رنگ جدید دخترانه

جدیدترین مدل کت و سارافون دخترانه دو رنگ 2023

داشتن یک استایل شیک و محبوب چیزی است که اکثر افراد به دنبال آن هستند. اکنون برای رسیدن به این خواسته از روش ها و ایده های مختلفی مانند انتخاب و پوشش انواع کت و شلوار، کت و سارافون، مانتو، شومیز، سرهمی، لباس مجلسی و …متناسب با نوع مکان و اندام خود استفاده می کنند. چنانچه به پوشاک سنتی و هنری علاقه دارید؛ می توانید از یک کت و سارافون زنانه شیک و زیبا استفاده کنید.

در زیر می توانید با مشاهده مدل های قرار داده شده از انواع مدل های ست کت و سارافون دو رنگ دخترانه ، در انتخاب و خرید لباس مورد نظر خود، ایده و الگو بگیرید.


مدل کت سارافون دو رنگ دخترانه قشنگ
مدل کت سارافون دو رنگ دخترانه زیبا
مدل کت سارافون دو رنگ دخترانه اسپرت
مدل کت سارافون دو رنگ دخترانه مجلسی

کت سارافون متشکل از سارافونی بلند، ۱ عدد زیر سارافونی و یک کت است که بر روی سارافون پوشیده می گردد. گاهی اوقات کت سارافون ها را به عنوان جلیقه نیز می پوشند که ویژه در صورت مخملی و یا پشمی بودن پارچه برای تیپ های پاییزی مناسب تر هستند. اگر به دنبال ظاهری شیک و باکلاس برای استایل هنری خود هستید، طرح های مختلف و زیبای کت و سارافون را ببینید.

مدل های دیگر: استایل کژوال دخترانه بهاری

مدل کت سارافون دو رنگ دخترانه شیک
مدل کت سارافون دو رنگ دخترانه جدید
مدل کت سارافون دو رنگ مشکی و زرد
مدل کت سارافون دو رنگ ساده

این مدل لباس کت سارافون دو رنگ دخترانه، با طرح زیبا و جذابش، به دختران و زنانی که به دنبال یک لباس رسمی و شیک برای مهمانی‌ها، عروسی‌ها، جشن‌ها و مراسم‌های مختلف هستند، پیشنهاد می‌شود. این لباس، با جزئیات ساده و بافتی نرم و لطیف، ظاهری خاص و فوق‌العاده دارد.

مدل های بیشتر: مدل تونیک با پارچه آنغوره جدید

ساده ترین مدل کت سارافون دو رنگ
خفن ترین مدل کت سارافون دو رنگ
قشنگ ترین مدل کت سارافون دو رنگ
خوشگل ترین مدل کت سارافون دو رنگ

در صورتی که قصد خرید این لباس را دارید، می‌توانید در فروشگاه‌های آنلاین یا فروشگاه‌های مربوط به لباس‌های زنانه، این لباس را پیدا کنید. همچنین، اگر قصد دارید این لباس را به طور دلخواه و با برخی تغییرات، مانند تغییر رنگ یا جنس پارچه، بدوزید، می‌توانید به خیاطی ها و یا مزون های طراحی لباس مراجعه کنید و با انتخاب رنگ و پارچه‌های متناسب با سلیقه‌ی خود، این لباس را به دست آورید.

همچنین ببینید: مدل مانتو جدید رنگ سال

خاص ترین مدل کت سارافون دو رنگ
بهترین مدل کت سارافون دو رنگ
زیباترین مدل کت سارافون دو رنگ

همچنین مشاهده کنید: مدل بلوز شلوار مجلسی دخترانه جدید

شیک ترین مدل کت سارافون دو رنگ
جدیدترین مدل کت سارافون دو رنگ
کت سارافون شیک دو رنگ

برای پوشیدن این لباس، می‌توانید موهای خود را به صورت فر یا دسته‌ای در بالای سر ببندید تا ظاهر شیک و خاص داشته باشید. همچنین، می‌توانید از جواهراتی با ظاهر شیک و ساده، همچون گوشواره‌های بلند و نازک و یا دستبند‌های ساده با جزئیاتی زیبا، استفاده کنید تا به ظاهرتان جذابیت بیشتری بدهید.

مطلب پیشنهادی: استایل بهاری دخترانه

مدل کت و سارافون دو رنگ
کت سارافون مجلسی دو رنگ
مدل کت سارافون دو رنگ زنانه

اگر مایل به پوشیدن پوشاکی با الگوهای جذاب و رنگارنگ هستید، می‌توانید این لباس را با پوشاک و جوراب‌هایی با رنگ‌های قرمز، آبی، صورتی و زرد ست کنید. در صورتی که به دنبال ظاهری کلاسیک و ساده هستید، می‌توانید این لباس را با جوراب‌های سفید و کفش‌های با پاشنه کوتاه ست کنید.

مدل های پیشنهادی: مدل مانتو کتی کره ای جدید دخترانه

مدل کت سارافون دو رنگ خاص
مدل کت سارافون دو رنگ اسپرت
مدل کت سارافون دو رنگ زیبا

از جمله ویژگی‌های لباس کت سارافون دو رنگ دخترانه می‌توان به طراحی زیبا و مدرن، جنس پارچه با کیفیت بالا و ظاهری شیک و جذاب اشاره کرد. همچنین، این لباس دارای دو رنگ متفاوت و زیبا است که می‌تواند به شما کمک کند تا به شکل بیشتری از لباس تاثیرگذار استفاده کنید.

مدل های دیگر:‌ استایل مونوکروم دخترانه

مدل کت سارافون دو رنگ شیک و جدید
مدل کت سارافون دو رنگ مجلسی
مدل کت سارافون دو رنگ خانگی

اگر شما به دنبال یک لباس شیک و مناسب برای مراسم‌ها و جشن‌ها هستید، مدل لباس کت سارافون دو رنگ دخترانه، یک انتخاب عالی خواهد بود. با این لباس می‌توانید در هر مراسمی به شکل شیک و زیبا حضور یابید.

مدل های بیشتر: مدل مانتو میکی موس دخترانه

مدل کت سارافون دو رنگ اداری
مدل کت سارافون دو رنگ جدید و شیک
مدل کت سارافون دو رنگ شیک

با توجه به جزئیات طراحی این لباس، می‌توانید با انتخاب پوشاک و جوراب‌های متناسب، آن را با طرح‌های متنوع ست کنید. این لباس با جوراب‌های بلند، کفش‌های بلند و جواهراتی با ظاهر شیک و خاص، بهترین نتیجه را خواهد داد.

در کل، مدل لباس کت سارافون دو رنگ دخترانه، یک لباس مناسب و جذاب برای مهمانی‌ها و جشن‌هاست که با انتخاب مناسب پوشاک، به شما کمک می‌کند تا به شکلی شیک و جذاب در مراسم حضور یابید.

همچنین مشاهده کنید: مدل سارافون ابروبادی جدید دخترانه

مدل کت سارافون دو رنگ طرح دار
مدل کت سارافون دو رنگ دخترانه
مدل کت سارافون دو رنگ جدید
مدل کت سارافون دو رنگ

مطلب پیشنهادی: مدل یقه کت زنانه جدید مجلسی

به انتهای مقاله جدیدترین مدل کت و سارافون دو رنگ دخترانه در سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید. 💕

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

‫4 دیدگاه ها

    1. اینجا فقط معرفی مدل هست و فروشی رو متاسفانه نداریم. می تونید روی دکمه اول مقاله هم کلیک کنید و بهترین مدل هارو ببینید و بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =