مطلب پیشنهادی :
ad
+
الکترونیک و دیجیتالفناوری

تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو با کایرین 980 رسما معرفی شد

هواوی از تبلت مدیاپد ام 6 توربو (MediaPad M6 Turbo) پرده برداشت

به گزارش بخش الکترونیک و دیجیتال ماگرتا ؛ شرکت هواوی از تبلت مدیاپد ام 6 توربو – MediaPad M6 Turbo با  با کایرین 980 و رنگ‌بندی های خاص رسما رونمایی کرد. این تبلت ، نخستین تبلتی است که از یک سیستم خنک کننده در رده کامپیوترها بهره می‌برد. در ادامه برای آشنایی با مشخصات این تبلت ، با ماگرتا همراه باشید.

تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو
تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو

هواوی نسخه جدیدی از تبلت مدیاپد M6 را معرفی کرد. این دستگاه هم اکنون تنها در کشور چین برای فروش عرضه می شود. هواوی مدیاپد M6 توربو در مقایسه با نسخه اصلی خود به 2 گیگابایت رم بیشتر مجهز شده و دارای 6 گیگابایت رم است. در حال حاضر علت عرضه تبلت های قدرتمند از سوی شرکت هواوی مشخص نشده است. نسخه اصلی این تبلت در ماه ژوئن سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار گرفت.

این تبلت جدید هواوی در دو رنگ قرمز و آبی وارد بازار می شود. روی پنل پشتی این محصول شاهد حضور الگوهای خاصی هستیم که بر اساس زاویه نگهداری آن، رنگ خاصی را به نمایش می گذارند. این سبک طراحی از چندین سال پیش در دنیای گوشی های هوشمند وجود داشت؛ با این حال به تازگی وارد تبلت ها شده است.

مشخصات تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو

تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو
تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو

از نظر طراحی٬ هواوی مدیاپد ام 6 توربو بسیار شبیه به گوشی آنر 9 ایکس است و یک دوربین تک ماژول در قاب پشتی آن قرار دارد.

هواوی این تبلت زیبا را با نمایشگری ۸.۴ اینچ با رزولوشن جذاب ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی از نوع IPS LCD همراه کرده که تقریباً مشابه نسخه غیر Turbo است. همچنین در داخل بدنه یک شکاف هم برای اضافه کردن درگاه میکرو اس دی در نظر گرفته شده است که می‌تواند راهکاری برای افزایش حافظه ۱۲۸ گیگابایتی داخل تبلت باشد.

قدرت این دستگاه توسط چیپست کایرین 980 تامین می شود. روی پنل پشتی این تبلت شاهد قرارگیری دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی هستیم و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است. هواوی برای جدیدترین تبلت خود 128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9.1 را در نظر گرفته است.

تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو

انرژی تبلت مدیاپد M6 توربو توسط یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. گرچه از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. رسیدن 0 تا 100 شارژ این باتری بیش از 2 ساعت طول می‌کشد. این باتری می‌تواند 12.5 ساعت پخش ویدیوی مستمر را ارائه کند. برای گیمینگ نیز فناوری GPU Turbo 3.0 باعث افزایش عملکرد GPU و سرعت شبکه می‌شود.

اسپیکرهای استریو با بهره‌گیری از دو فناوری Dolby Atmos و Dolby Vision می‌تواند تجربه صوتی مناسبی را به کاربران ارائه کند. این تبلت٬ نخستین تبلتی است که از یک سیستم خنک کننده در رده‌ی کامپیوترها استفاده می‌کند. این سیستم می‌تواند تا 5 درجه دمای پردازشگر گرافیکی را کاهش دهد.

تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو
تبلت هواوی مدیاپد M6 توربو

ظاهراً تصمیم هواوی بر این است که تبلت MediaPad M۶ Turbo فعلاً فقط در کشور چین عرضه شود و قیمت پایه ۲۶۹۹ یوآن معادل ۳۷۷ دلار نیز برای نسخه Wi-Fi و ۲۹۹ یوآن معادل ۴۱۹ دلار نیز برای نسخه ۴G در نظر گرفته شده است. البته به نظر هواوی برنامه دیگری برای عرضه جهانی این تبلت جذاب در نظر دارد ولی هنوز اطلاعات بیشتری از آن در دست نداریم.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =