سبک زندگی

جواب صفحه ۲۹ علوم پنجم ؛ فکر کنید و گفت‌وگو

پاسخ فکر کنید و گفت‌وگو صفحه بیست و نهم علوم پنجم - درس ۴ برگی از تاریخ زمین

پاسخ فکر کنید و گفت و گو صفحه 29 علوم پنجم ابتدایی از درس 4 «برگی از تاریخ زمین» را در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا برای شما قرار داده‌ایم.

جواب صفحه ۲۹ علوم پنجم

جواب فکر کنید صفحه 29 علوم پنجم

در گذشته های خیلی دور، خزندگان بزرگی به نام دایناسورها روی زمین زندگی می کردند. این جانوران در حدود ۶۵ میلیون سال پیش از بین رفتند. تصویر روبه رو، اثر پای یک دایناسور را نشان می دهد. این اثر در معدن زغال سنگ کرمان یافت شده است؛ از آن چه اطلاعاتی می توان به دست آورد؟
جواب: می توان فهمید که دایناسورها از این محل گذر کرده اند و به نوعی محل زندگی آن ها بوده است، دارای وزن سنگین و اندازه بزرگی بوده اند که چنین رد پای بزرگی با عمق زیاد به جای گذاشته اند. همچنین می توان تعداد انگشت های آن ها را نیز شمرد.

⭐ طول این رد پا تقریبا برابر با …۳۰… سانتی متر است.

پاسخ سوالات صفحه 29 درس 4 علوم پنجم دبستان

جواب گفت و گو صفحه 29 علوم پنجم

در این تصویر، اثر قسمتی از بدن انسان را می بینید. از این اثر، چه اطلاعاتی می توان به دست آورد؟ در این باره گفت و گو کنید.
جواب: نوع حرکت انسان و تخمین وزن تقریبی، سن و شمارش تعداد انگشتان.

همچنین مشاهده کنید: گام به گام درس ۴ علوم پنجم

به پایان جواب فکر کنید و گفت‌وگو صفحه ۲۹ علوم پایه پنجم دبستان رسیدیم، اگر نظری در این رابطه دارید حتما آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 17 =