مطلب پیشنهادی :
ad
+
فناوری

دانلود بهترین بازی قرون وسطی استیل اند فلش – انسان و فولاد ۲

بازی اکشن استراتژیک محبوب انسان و فولاد 2 اندروید

بازی قرون وسطی استیل اند فلش Steel And Flesh 2: New Lands توسعه یافته استودیوی Virtual Studio یک گیم در سبک اکشن و استراتژی است که داشتن قابلیت سه بعدی (3D) ، آن را از دیگر بازی های قرون وسطایی متمایز می کند. این بازی شباهت های زیادی با بازی معروف و محبوب Rome Total War دارد. در ادامه با بخش اندروید ماگرتا همراه باشید.

[su_image_carousel source=”media: 29044,29049,29048,29047,29046,29045″ slides_style=”minimal” controls_style=”light” crop=”3:2″ dots=”no” image_size=”medium_large”]

در بازی انسان و فولاد ۲ شما باید از بین قبیله های موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و برای تصرف آن با پادشاهان سرزمین بجنگید و در صورت پیروزی میتوانید پادشاه قبیله هم باشید.

[su_box title=”دانلود بازی”]

✅ جهت دانلود نسخه مود شده بازی ، پس از کلیک بر روی دکمه « دانلود نسخه مود شده » در صفحه جدید باز شده Download را لمس کنید.

[/su_box]

نقد و بررسی بازی Steel And Flesh

بازی انسان و فولاد ۲ شامل 12 قوم از قبیل امپراتوری های روم، روس، عثمانی، گروه ترکان و مغولان، وایکینگ ها، انگلستان، فرانسه، آلمان، لهستان، امپراتوری آهنگ، دزدان دریایی و شورشیان می باشد.

  • امکان حمله به قلعه های دیگران و تصرف آن ها
  • امکان پیوستن یه ده ها گروه و قبیله مختلف و شرکت در نبردها
  • وجود جوخه های مخصوص با بیش از 100 مهارت منحصر به فرد
  • گیم پلی بازی جذاب و کنترلرها آسان و با لمس های Point and Move می باشد
  • دقیق ترین و واقع بینانه ترین مدل های رزمی قرون وسطی

نظرات کاربران در مورد بازی قرون وسطی استیل اند فلش

عاشق بازی انسان و فولاد ۲ هستم ! من واقعاً بازیهای جنگ قرون وسطی را دوست دارم اما پیشنهاد می کنم در بروزرسانی بعدی این بازی ، لطفاً یک حالت چند نفره یا آنلاین ایجاد کنید تا بتوانم این بازی را با دوستانم انجام دهم .

سرگرم کننده بود ، اما می توانید کسب و کار بیشتری اضافه کنید و آن مکان های خالی روی نقشه را به امکانات جذابی اختصاص دهید و می توانید دیوارها را نیز خراب کنید و قلعه های هر کشوری باید شکل های مختلفی مانند ژاپن و چین باشند.

پیشرفت عظیم !! تنها درخواست من این است که اگر بتوانید حداکثر تعداد سربازان را در دنباله جنگ تغییر دهید خیلی طول می کشد!

نظر شما در مورد بازی قرون وسطی استیل اند فلش چه می باشد ؟ آیا این بازی به اندازه بازی Rome Total War جذاب است ؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =