مطلب پیشنهادی :
ad
+
سرگرمیفیلم و بازی

دانلود فیلم سامورایی در برلین ترافیک نیم بها + تیزر

دانلود فیلم سینمایی سامورایی در برلین کامل با لینک مستقیم و خلاصه داستان و نقد Samurai in Berlin

فیلم ایرانی سامورایی در برلین ( Samurai in Berlin ) فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در اردیبهشت ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شد و به فروشی قابل قبول نزدیک به ۶٬۶۲۱٬۸۹۰٬۰۰۰ تومان رسید اکنون پس از گذشت چند ماه از اکران بزودی از طریق موسسه گلرنگ رسانه و هنر اول وارد شبکه نمایش خانگی شده است. نسخه اصلی این فیلم خنده دار را با لینک مستقیم و مصرف اینترنت نیم بها از وبسایت ماگرتا دانلود کنید.

بنر فیلم سامورایی در برلین

دانلود فیلم سامورایی در برلین

دانلود فیلم سامورایی در برلین کامل همه کیفیت ها (پیشنهادی)


پوستر فیلم سامورایی در برلین
پوستر فیلم سامورایی در برلین

نقد و خلاصه داستان فیلم سامورایی در برلین

خلاصه داستان:
سه آدم بدبخت و مفلوک (با بازی حمید فرخ‌نژاد، میرطاهر مظلومی و امیر مهدی ژوله) که کارشان زنده کردن چک و مسائلی از این دست می‌باشد، برای یک مورد کاری دربارهٔ سند زمین به برلین می‌روند و…

سینمای کمدی این روزهای ایران، آن‌قدر وضعیت اسفناکی دارد که اگر یک فیلم خوب کمدی اکران شد باید تعجب کرد. «سامورایی در برلین» آخرین ساخته مهدی نادری هم مانند بقیه کمدی‌هایی که این چند وقت دیده‌ایم، بی‌رمق و آشفته است و تنها تفاوتی که با مجموعه ضعیف کمدی‌های اخیر سینمای ایران دارد، این است که حتی خنده هم ندارد.

با وجود اینکه، مهدی نادری سال‌ها با ساخت فیلم کوتاه و فعالیت در حوزه سینمای تجربی و هنری، چهره‌ای نسبتاً شاخص است، اما برخلاف انتظار، «سامورایی در برلین» که اولین فیلم کمدی این فیلم‌ساز هم هست، نه طعنه‌ای به سینمای تجربی دارد و نه اساساً رویکرد جدیدی عرضه می‌کند.

قبل از اینکه متهم به این موضوع شوم که فیلم کمدی را نباید نقد کرد باید بگویم که من هم جملاتی نظیر اینکه «فیلم کمدی برای خنداندن است و نباید به محتوا و فیلمنامه آن خرده گرفت» و یا «فیلم کمدی یعنی مردم را بخنداند و برای عموم مردم ساخته می‌شود تا مشکلات خودشان را برای ساعاتی فراموش کنند» و… را شنیده‌ام و کم و بیش با آنها موافق هستم؛

اما سامورایی در برلین حتی با این طرز نگاه و فلسفه هم ماموریت خودش را درست انجام نمی‌دهد. فیلم نمی‌تواند صحنه‌های کمیک و خنده‌دار درست کند و این موضوع با وجود حضور شخص طنازی همچون امیرمهدی ژوله در بطن فیلم خیلی عجیب به نظر می‌رسد.

در نهایت باید بگویم که نمی‌توانم تصور کنم که بازیگران فیلم فیلمنامه را خوانده باشند و بعد از خوانش آن به خاطر جذابیت قصه تصمیم گرفته باشند که در فیلم بازی کنند. تنها چیزی که به ذهنم می‌رسد این است که موضوع سفر به برلین و فیلمبرداری چند روزه در این کشور می‌تواند خود دلیلی برای امضای قرارداد عوامل با فیلم باشد!

خلاصه تصویری فیلم سامورایی در برلین

بازیگران فیلم سامورایی در برلین

حمید فرخ‌‌نژاد، امیر مهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، سامان صفاری، نادر مشایخی، محسن حسینی، احمد سمنار، رنه اشتولز، آزاده اسماعیل‌خانی، گوهر خیراندیش و میترا حجار

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =