سرگرمیفیلم و بازی

سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Black Ops 6 / حداقل و پیشنهادی

برای اجرای بازی Call of Duty Black Ops 6 به چه رم RAM و کارت گرافیک GPU و سی پی یو CPU (پردازنده) نیاز داریم؟

خبر داغ دنیای گیم، رسیدن جدیدترین نسخه‌ی سری محبوب Call of Duty است: Black Ops 6! همان‌طور که انتظار می‌رفت، این عنوان اکشن پرطرفدار با گرافیک خیره کننده و گیم‌پلی اعتیادآور قول می‌دهد تا بار دیگر گیمرها را ساعت‌ها سرگرم کند. در این مقاله، به بررسی سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Black Ops 6 می‌پردازیم تا ببینید آیا رایانه‌ی شما یک میدان نبرد آماده است یا نیاز به ارتقاء دارد. در ادامه با بخش اخبار بازی ماگرتا با ما همراه باشید.

سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Black Ops 6

بازی پیشنهادی: سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Vanguard

نکته: قرار است بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 4 آبان ماه 1403 (24 اکتبر 2024) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Black Ops 6

اجرای روان بازی Call of Duty: Black Ops 6 با حداقل تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم قابل قبول برای بسیاری از گیمرها اهمیت دارد. در این صورت، سیستم شما باید مشخصات زیر را داشته باشد:

ویندوز (سیستم عامل – OS)ویندوز ۸/۱۰/۱۱ (۶۴ بیت)
پردازنده (CPU)Intel Core i5-6600
AMD Ryzen 5 1600
کارت گرافیک (GPU)NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
AMD Radeon RX 590
حافظه کارت گرافیک (VRAM)۴ گیگابایت
حافظه رم (RAM)۱۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز (Storage)۱۴۹ گیگابایت

با این مشخصات، می‌توانید بازی Call of Duty: Black Ops 6 را به طور نسبتا روان اجرا کنید. اما لطفا این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است در صحنه‌های شلوغ یا تنظیمات بالاتر با افت فریم مواجه شوید.

سیستم مورد نیاز پیشنهادی و ایده آل بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6

ویندوز (سیستم عامل – OS)ویندوز ۸/۱۰/۱۱ (۶۴ بیت)
پردازنده (CPU)Intel Core i7-9700K
AMD Ryzen 7 3800X
کارت گرافیک (GPU)NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti
AMD Radeon RX 6700 XT
حافظه کارت گرافیک (VRAM)۸ گیگابایت
حافظه رم (RAM)۱۶ گیگابایت
فضای مورد نیاز (Storage)۱۴۹ گیگابایت

با دارا بودن این سخت‌افزار، می‌توانید بازی Call of Duty: Black Ops 6 را با بالاترین تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم بالا اجرا کنید و از جزئیات خیره‌کننده‌ی بازی لذت ببرید.

نکات پایانی

برای پیوستن به نبردهای هیجان‌انگیز Call of Duty: Black Ops 6، کامپیوتر شما باید میدان نبرد را آماده کند! در این مقاله، به بررسی سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Call of Duty: Black Ops 6 پرداختیم. اگر سیستم شما حداقل مشخصات را داشته باشد، می‌توانید بازی را به طور نسبتا روان اجرا کنید. اما برای تجربه‌ی کامل و بدون نقص، داشتن سیستم پیشنهادی به شدت توصیه می‌شود.

فراموش نکنید که Call of Duty: Black Ops 6 یک بازی جدید و پرطرفدار است و به احتمال زیاد در آینده آپدیت‌های سنگین و محتوای جدیدی برای آن منتشر خواهد شد. به همین دلیل، اگر قصد دارید بازی را برای مدت طولانی دنبال کنید، بهتر است سیستمی قدرتمندتر از حداقلی که در این مقاله ذکر شده است، تهیه کنید.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که درایور کارت گرافیک و سایر نرم‌افزارهای سیستم خود را همیشه به روز نگه دارید تا از بهترین عملکرد بازی Call of Duty: Black Ops 6 لذت ببرید.

بازی پیشنهادی: سیستم مورد نیاز بازی Chained Together

در آخر این مقاله، شما می توانید سوالات خود را در خصوص مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Black Ops 6 را در بخش نظرات بیان کنید و قبل از آن نیز بهتر است مشخصات سخت افزاری کامپیوتر (PC) خود را بگویید.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =