سبک زندگی

جواب فعالیت صفحه ۲۵ ریاضی دهم فنی حرفه ای

گام به گام و پاسخ سوال های صفحه 25 ریاضی دهم کلیه رشته‌ها - شاخه فنی حرفه ای و کاردانش

جواب صفحه 25 ریاضی دهم فنی حرفه‌ای: در این نوشته به فعالیت صفحه ۲۵ ریاضی دهم هنرستان از پودمان اول «نسبت و تناسب» پاسخ داده ایم. جهت مشاهده گام به گام آن با آموزش و پرورش ماگرتا همراه ما باشید.

پاسخ صفحه بعدی: جواب صفحه ۲۸ ریاضی دهم فنی

جواب فعالیت صفحه 25 ریاضی دهم هنرستان

پاسخ فعالیت صفحه ۲۵ ریاضی دهم فنی

برای پر کردن مخزن آبی، ۱۰ شیر آب یکسان بر سر لوله‌ها کار گذاشته شده است. دو شیر آب وقتی به‌طور کامل باز هستند، این مخزن در ۸ ساعت پر می‌شود.

۱- اگر ۴ شیر آب، هم‌زمان، به‌طور کامل باز شوند، مخزن در چند ساعت پر می‌شود؟ دبیر لبخند زنان به من گفت: حواست باشد که شیرهای آب با هم حرف نمی‌زنند!

۲- اگر ۸ شیر آب هم‌زمان به‌طور کامل باز شوند، مخزن در چند ساعت پر می‌شود؟

۳- رابطهٔ بین تعداد شیرهای باز آب و زمان پر شدن مخزن را توصیف کنید.

گام به گام صفحه 25 ریاضی دهم رشته فنی حرفه ای و هنرستان

🔰 نکته: دانش آموز عزیز مطالب درسی قرار داده شده در این سایت فقط جنبه کمک آموزشی دارد لطفا قبل استفاده کردن از آنها یکبار خودتان به سوالات پاسخ دهید سپس اگر مشکلی داشتید آن را برطرف کنید.

پاسخ صفحه قبلی: جواب صفحه ۲۳ ریاضی دهم فنی

✅ به پایان جواب فعالیت صفحه ۲۵ ریاضی دهم از دروس مشترک فنی حرفه ای رسیدیم، جهت مشاهده گام به گام سایر کتاب های درسی‌تان کافیست آن را به همراه عبارت «ماگرتا» در گوگل جست و جو فرمایید. همچنین اگر سوالی داشتید حتما آن را از بخش نظرات بپرسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =