سبک زندگی

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن در بازار کدام است؟

هواپز یا سرخ کن بدون روغن یکی از کاربردی‌ترین لوازم آشپزخانه به حساب میاید که می‌تواند ظرف مدت زمان کوتاهی، غذاهای مختلفی را آماده کند. در حال حاضر مارک‌ها و مدل‌های زیادی هواپز در بازار وجود دارد که می‌تواند خرید را برای شما دشوار کند. در این مقاله قرار است تا به پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های موجود در بازار اشاره کنیم تا فرآیند انتخاب و خرید سرخ کن برای شما هموارتر شود.

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن بازار

در این بخش، به مدل‌های مختلف سرخ کن بدون روغن اشاره خواهیم کرد. هر کدام از آن‌ها در بازه قیمتی مختلفی قرار دارند و برای افراد با بودجه‌های مختلف مناسب هستند.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

سرخ کن نینجا AF180

سرخ کن نینجا AF180 یکی از مدل‌های سرخ کن نینجا است که در کشور آمریکا تولید و روانه بازار می‌شود. طراحی این سرخ کن نینجا ظریف است و برای استقرار نیاز به فضای زیادی ندارد. بدنه این سرخ کن از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و در برابر تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. ظرفیت این سرخ کن 6.2 لیتر است برای خانواد‌های 2 تا 7 نفره گزینه مناسبی است. همچنین این دستگاه با قدرت 2000 وات، مجهز به سیستم کانوکشن است و قادر است تا طیف گسترده‌ای از غذاها را تهیه و طبخ کند. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتال، 6 برنامه پخت اتوماتیک و پایه‌های ضدلغزش آن اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید ظرفیت و برنامه‌های پیش فرض عامل مهمی بر قیمت سرخ کن نینجا است و اگر قصد خرید سرخ کن بدون روغن نینجا دارید و بودجه محدودی برای آن اختصاص داده‌اید، این مدل می‌تواند گزینه مناسبی از برند محبوب نینجا باشد. در واقع می‌توانیم مدل AF180 را مدل اقتصادی در نظر داشته باشیم.

سرخ کن نینجا af180

سرخ کن کوخ KFD-2110

سرخ کن کوخ KFD-2110 یکی از سرخ کن‌های برند کوخ است که در کشور آلمان تولید و روانه بازار می‌شود. سرخ کن کوخ KFD-2110 در دسته سرخ کن‌های دوقلو بازار قرار گرفته است و با طراحی خاص خود توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. سرخ کن کوخ KFD-2110 با ظرفیت 8.5 لیتر دارای دو سبد با تنظیمات جداگانه است و به شما این اجازه را می‌دهد که حجم زیادی از غذاهای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و طبخ کنید. بدنه این دستگاه از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و در برابر تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین قدرت این سرخ کن 1700 وات است و حرارت مورد نیاز خود را از طریق سیستم کانوکشن تامین می‌کند. از دیگر امکانات این سرخ کن آلمانی میتوان به پنل تنظیمات دیجیتال، 12 برنامه پخت اتوماتیک و پایه‌های ضدلغزش آن اشاره کرد.

سرخ کن باریتون BAF-818008

سرخ کن باریتون BAF-818008 یکی از سرخ کن‌های برند کانادایی باریتون است که از کیفیت و عملکرد ویژه برخودار است. طراحی این سرخ کن ساده و جذاب است و نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. بدنه این سرخ کن از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. سرخ کن باریتون BAF-818008 با ظرفیت 8 لیتر برای خانواده‌های 2 تا 8 نفره گزینه مناسبی است. همچنین قدرت این دستگاه 1800 وات است و حرارت مورد نیاز خود را از طریق سیستم چرخش هوای گرم (کانوکشن) تامین می‌کند. سرخ کن باریتون BAF-818008 مجهز به پنل تنظیمات دیجیتال و 8 برنامه پخت اتوماتیک است که آشپزی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

سرخ کن باریتون

سرخ كن تفال EY701

سرخ كن تفال EY701 یکی از محصولات برند فرانسوی تفال است که کیفیت و عملکرد بالایی دارد. سرخ كن تفال EY701 با طراحی خاص خود توانسته نظر کاربران سخت پسند را به خود جلب کند. بدنه این محصول از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و در برابر تغییرات دما و ضربه مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین ظرفیت این سرخ کن، 5.6 لیتر است و برای خانواده‌های 2 تا 6 نفر گزینه مناسبی است. سرخ كن تفال EY701 با قدرت 1700 وات است که حرارت مورد نیاز خود را از طریق تکنولوژی چرخش هوام داغ (Air Pulse) تامین می‌کند. از دیگر امکانات این سرخ کن جذاب می‌توان به 8 برنامه پخت اتوماتیک و پنل تنظیمات دیجیتال آن اشاره کرد.

جمع بندی؛ بهترین سرخ کن بدون روغن کدام است؟

ما در این مقاله سعی کردیم تا سرخ کن در مدل‌های مختلف را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم برای خرید را بگیرید. به طور کلی، اگر به دنبال سرخ کن اقتصادی از برند معروف هستید، مدل AF180 گزینه مناسبی برای شما است. اگر به دنبال مدل اقتصادی از برندی نوظهور هستید، باریتون می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چنانچه بودجه بیشتری در اختیا دارید می‌توانید مدل‌های معرفی شده از تفال و یا کوخ را مدنظر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =