مطلب پیشنهادی :
ad
+
فناوری

با واتساپ خداحافظی کنید + لیست گوشی های که دیگر پشتیبانی نمی شوند

تلفن همراه جدیدی بخرید یا با واتساپ خداحافظی کنید ، آیا موبایل من دیگر از واتساپ پشتیبانی نمی کند؟

با واتساپ خداحافظی کنید! پیش از آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۱ کمپانی فیسبوک در پیغامی غافلگیر کننده اعلام کرد که در سال جدید اپلیکیشن واتساپ در گوشی های قدیمی دیگر ساپورت نمی شود و اینگونه کاربرها در صورت عدم تغییر و ارتقا گوشی خود باید با با واتساپ خداحافظی کنند.

تعداد کاربرانی که با گوشی قدیمی از واتساپ استفاده می کنند میلیون ها نفر می باشد و این کاربران دو هفته فرصت دارند تلفن همراه جدیدی خریداری کرده و اکانت واتساپ خود را به آن انتقال دهند. در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا همراه باشید.

با واتساپ خداحافظی کنید اگر شما هم یکی از این میلیون ها نفر می باشید

با واتساپ خداحافظی کنید

کدام گوشی ها دیگر از واتساپ پشتیبانی نمی کنند؟ در میان کاربران با سیستم عامل ساخت شرکت اپل، همه آن ها که نسخه قدیمی تری از iOS ۹ دارند باید منتظر قطع شدن واتساپ شان باشند.

در میان کاربران اندرویدی نیز همه نسخه های قدیمی تر از ۴.۰.۳ از خدمات واتساپ محروم خواهند شد. در واقع هر تلفن هوشمندی که دارای Android 4.0.3 و iOS 9.0 یا بالاتر باشد قادر به اجرای WhatsApp خواهد بود.

برای فهمیدن نسخه اندروید گوشی خود باید از Settings موبایل خود وارد ابتدا وارد بخش About Phone شده و Software Information را انتخاب نمایید.

کدام گوشی ها از واتساپ پشتیبانی نمی کنند؟

محدودیت های واتساپ در تعداد بسیار کمی از تلفن های هوشمند اعمال می شود. به عنوان مثال حتی دارندگان گوشی آیفون 4s که در سال 2011 آن را خریده اند هنوز می تواند WhatsApp از استفاده کنند زیرا تا iOS 9.3.5 بروز رسانی می شود.

اگر گوشی آیفون دارید پیشنهاد می کنم همین الان با گوشی خود به مسیر زیر رفته و آن را بروزرسانی کنید.

Settings> General> Software Update 

شما حتی اگر گوشی های خیلی قدیمی اندروید نیز استفاده می کنید هنوز جای نگرانی نیست زیرا می توانید با مراجعه به یک تعمیرگاه موبایل یک کاستوم رام با اندروید بالاتر 4 را روی موبایل خود نصب کنید.

اما اگر مدل موبایل شما Motorola Droid ، Samsung Galaxy S2 و HTC Desire می باشد متاسفانه دیگر تحت هیچ شرایطی نمی توانید در سال 2021 از واتساپ کنید.

با واتساپ خداحافظی کنید! شما چه نظری در مورد این اقدام شرکت فیسبوک در سال جدید دارید؟ از طریق بخش نظرات دیدگاه تان را به اشتراک گذارید✅.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =