مطلب پیشنهادی :
ad
+
سبک زندگی

کدام پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل میدهند مطالعات ششم

پاسخ سوال کدام پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل می دهند دو مورد و جواب پرسش کدام پدیده طبیعی مرز بین ایران و ترکیه است درس ۱۹ مطالعات اجتماعی ششم

کدام پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل میدهند مطالعات اجتماعی ششم ؛ پدیده های طبیعی مانند رودخانه و کوه ها موجب تعیین مرز بین دو کشور می شوند. در ادامه برای دیدن جواب و پاسخ کامل سوال های کدام پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل میدهند و کدام پدیده طبیعی مرز بین ایران و ترکیه است درس 19 نوزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ؛ با بخش آموزش و پرورش ماگرتا همراه ما باشید.

همچنین بخوانید: جواب فعالیت های درس ۱۹ مطالعات اجتماعی ششم

کدام پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل میدهند مطالعات اجتماعی ششم
کدام پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل می دهند مطالعات اجتماعی ششم

کدام پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل می دهند

چگونه پدیده های طبیعی مرز بین کشور ها محسوب می شوند؟ مثال بزنید : گاهی یک پدیده ی طبیعی مانند رود خانه ، کوه ، بیابان و دریاچه بین دو کشور قرار دارد و از همان پدیده برای تعیین مرز استفاده می کنند. پس به طور کلی اینگونه پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل می دهند.

کدام پدیده طبیعی مرز بین ایران و ترکیه است مطالعات ششم : ارتفاعات کوه های آرارات به عنوان یک پدیده طبیعی بخشی از مرز بین کشور ایران و کشور ترکیه را تشکیل می دهد.

رود های مرزی ایران را نام برده و بنویسید ایران را از کدام کشورها جدا می کنند؟ رودخانه اترک ایران را از ترکمنستان جدا می کند. رودخانه ارس ایران را از ارمنستان و آذربایجان جدا می کند و رودخانه اروند رود ایران را از عراق جدا می کند.

همچنین بخوانید: جواب فعالیت های درس ۲۰ مطالعات اجتماعی ششم

توجه: برای پیدا کردن جواب های بیشتر در آخر عبارت جستجو شده خود در گوگل عبارت ماگرتا را قرار دهید مانند : « جواب سوال درس 19 مطالعات اجتماعی ششم ماگرتا » و یا موارد مانند آن.

در مقاله جواب و پاسخ به سوال کدام پدیده های طبیعی مرز دو کشور را تشکیل میدهند درس نوزدهم مطالعات اجتماعی ششم برای شما دانش آموزان عزیز جواب این سوال را آوردیم. اگر مثال و پاسخ دیگری برای این سوال دارید، در قسمت نظرات برایمان بنویسید تا دیگر مخاطبان ماگرتا نیز با آن بیشتر آشنا شوند.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =