راهکارهای فروش موفق کدامند؟ ۱۰ استراتژی برتر فروشندگی
راهکارهایی برای فروش موفق در کسب و کار ها، چند استراتژی فروش اثبات شده از کارآفرینان برتر و نوپا
راهکارهای فروش موفق در کسب و کار و استراتژی فروش از زبان کارآفرینان برتر و نوپا : دانستن آنچه نباید انجام شود، به همان اندازه مهم است که کشف رازها برای موفقیت مهم است. بعضی اوقات ما تمایل داریم که به همان روش خودمان پیش برویم و از عیب هایی که ما را به مقصد خود نمی رساند اجتناب کنیم.
همانطور که گفته می شود اگر شما در جاده هموار و درست نباشید پس دویدن در آن مسیر نیز بی فایده است. برای ماندن در مسیر درست، شما نیاز به تاکتیک های هوشمند و استراتژی های فروش موثر دارید.
استراتژی فروش فعالیتی متفکرانه است که به مشاغل در بهبود فروش خود کمک می کند و شما را با برخی قسمت های مشکل ساز بیزینس شما آشنا می کند و مسیری را که باید برای دستیابی به نتیجه مطلوب طی کنید نشان می دهد.
استراتژی های مناسب فروش می تواند از تلاش های فروش شما پشتیبانی کند و سفر شما را برای دستیابی سریع به اهداف فروش شما بهتر کند. با کسب و کار ماگرتا همراه باشید.
بهترین استراتژی های فروش موفق
ارزیابی کنید که کجا بوده اید و اکنون کجا هستید
قبل از شروع برنامه ریزی برای آینده، ابتدا به گذشته نگاه کنید. ارزیابی بیزینس خود را انجام داده و سؤالاتی از قبیل:
- تیم شما چقدر فروخت؟
- چه کسی آن را فروخته است؟
- آنها آن را به چه کسی فروخته اند؟
- کدام مشتری ها کمترین چرخه فروش را داشتند؟
با فهمیدن اینکه در گذشته کجا بوده اید می توانید تعیین کنید که در آینده بیزینس شما به کجا می رسد.
بررسی خرید مشتری
برای اکثر شرکت ها، 80 درصد درآمد از خرید ۲۰ درصد مشتری ها تامین می شود. با بررسی سال گذشته خود می توانید بفهمید که مشتریان شما بیشترین پول را برای بیش از یک محصول خرج می کنند، ساده ترین کار با کمترین چرخه فروش را دارند. مشخص کنید که مشتریان شما چه خریدهایی انجام می دهند و لیستی از این معیارها را به ترتیب اولویت تهیه می کنید.
تجزیه و تحلیل SWOT
شرکت شما قادر به رشد حساب های موجود، یافتن حساب های جدید، و مشتریان جدید است. تیم های فروش، بازاریابی و محصولات خود را برای انجام SWOT کنار هم جمع کنید.
یک استراتژی روشن برای بازار خود تنظیم کنید
اکنون که ارزیابی کرده اید که کجا بوده اید و چه کار کرده اید، باید بدانید چگونه محصولات خود را بفروشید. دیگر زمان فکر کردن در مورد استراتژی بازار است. سوالات زیر را بر اساس کار خود تاکنون در نظر بگیرید:
- چقدر می توانید حساب های موجود را ارتقا دهید؟
- چگونه می توانید برای دریافت مراجعه به حساب های موجود استفاده کنید؟
- با محصولات موجود چقدر می توانید درآمد خود را افزایش دهید؟
اهداف درآمد را تعیین کنید
هنگامی که اهداف درآمدی داده شده خود را با استراتژی بازار که ایجاد کرده اید بر اساس ارزیابی از وضعیت گذشته و فعلی، خود ترکیب می کنید، می توانید اهداف واقعی درآمد برای افراد ایجاد کنید. اکنون زمان آن رسیده است که فکر کنیم تیم فروش شما برای دستیابی به این اهداف چه پشتیبانی را باید انجام دهد.
تیم بازاریابی، تیم فروش و تیم محصولات خود را برای همکاری در یک برنامه جمع کنید. با در اختیار گذاشتن سهمیه جدید تیم فروش خود بدون هیچ گونه مبنایی، در اصل همه طرفین خود را ناامید می کنید.
توسعه و برقراری موقعیت یابی روشن
استراتژی بازاری که شما ایجاد کرده اید به تعیین چگونگی موقعیت شما برای شرکت و محصولات خود برای رسیدن به رشد بیشتر کمک می کند. به یاد داشته باشید، شما بخش های مختلف بازار را در اختیار دارید که هرکدام به یک موقعیت یابی مشخص نیاز دارند.
برنامه عملی فروش
اگر می خواهید نتیجه فروش شما موفقیت آمیز باشد زمان آن فرا رسیده است که یک فرایند عملکردی خوب و برنامه ریزی دقیق انجام دهید.
اکنون که می دانید چقدر درآمد لازم برای به دست آوردن دارید و از کجا باید بدست بیاید، هر نماینده فروش نیاز به ایجاد فرصت دارد که نشان می دهد آنها چگونه قصد دارند آن درآمد را بدست آورند. آنها ممکن است در کار با بازاریابی و از جمله راهبردهای موجود که اهداف خاصی را پشتیبانی می کنند موفق تر باشند.
از مطالب و بازاریابی رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید
روش های بسیاری دیگر برای دریافت محصول شما به مشتریان خود نسبت به گذشته وجود دارد. بهترین آن چیست؟ همه آنها رایگان هستند. می توانید از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و وبلاگ خود به نفع خود استفاده کنید. با ایجاد روابط با مشتریان از طریق این کانال ها می توانید بیش از گذشته به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید.
برخی از مزایای بازاریابی محتوا عبارتند از:
- کانال های بیشتری برای فروش محصول شما
- هزینه های کمتر برای به دست آوردن مشتری
در این مقاله گرافیکی از نحوه تولید سریع داده ها در اینترنت آورده شده است. به وب سایت های رسانه های اجتماعی نگاهی بیندازید. آیا جالب نیست که بتوانید از مخاطبان بهره ببرید؟ شما می توانید بهترین راهکارهای فروش موفق را داشته باشید!
وقتی شروع به فروش کردید ، روش 100 تماس را امتحان کنید
این روشی است که اکثرا برای اولین بار برای غلبه بر ترس از رد شدن، اقدام به فروش کرده اند. هر چه سریعتر به 100 مشتری برسید. شما واقعاً به نتایج فروش خود اهمیت نمی دهید، فقط تعداد افرادی که با آنها تماس می گیرید مهم است. شما هنگام فروش محصول خود بی ترس خواهید شد. این یک روشی از راهکارهای فروش موفق میباشد.
قیمت مناسب را انتخاب کنید
برای تعیین قیمت مناسب در مورد رقبا تحقیقی انجام دهید. اگر محصولی با قیمت بالایی دارید آماده ارائه کیفیت عالی به مشتریان خود باشید. قیمت را می توان با “ارزش افزوده” محصول خود تعیین کرد. اگر می توانید محصول خود را نسبت به رقبای خود برتر جلوه دهید، می توانید قیمت بالاتری آن را به فروش برسانید.
روش های مناسب مذاکره را بیاموزید
مذاکره کنندگان ماهر معمولاً کاملاً نگران یافتن راه حل یا ترتیبی هستند که برای هر دو طرف رضایت بخش باشد. آنها به دنبال موقعیت های “برد-برد” هستند، جایی که هر دو طرف از نتایج مذاکره خوشحال هستند.
خدمات موثر ارائه دهید
در فروش مهم است که فروش خلاق و قانع کننده را به مشتریان خود ارائه دهید. یکی از راه های مختلف ایجاد یک نمایش موثر با استفاده از پاورپوینت است.
روی نگه داشتن مشتری خود متمرکز شوید. هنگامی که مشتری محصول شما را خریداری کرد، این موضوع نباید پایان رابطه شما با آنها باشد. تمرکز خود را در برقراری ارتباط قوی با مشتری متمرکز کنید. این تنها اعتماد به نفس بیشتری ایجاد می کند و به محصول شما ارزش بیشتری می دهد.
به صورت رایگان به مشتریان خود چیزی عالی ارائه دهید
اگر مشتری ایده آل خود را امتحان کنید، مشتری ایده آل شما به احتمال زیاد می تواند محصول شما را خریداری کند. یک فیلم کوتاه از محصول خود را برای آن ها به اشتراک بگذارید، چیزی رایگان با کیفیت عالی به آنها بدهید و مشتریان خود را به خاطر آینده بعدی هیجان زده کنید.این بود از بهترین استراتژی های فروش موفق و راهکارهای فروش موفق .