بازاریابی و فروشکسب و کار

بازاریابی تلفنی چیست؟ متقاعد کردن برای فروش از طریق تلفن و تماس ⭐

راهکار های واقعی بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی موفق و کاملا کاربردی و افزایش فروش با تماس

بازاریابی تلفنی چیست؟ بسیاری از کسب و کارها از بازاریابی تلفنی استفاده می کنند. هر شرکتی که مستقیما بازاریابی تلفنی انجام می دهد، به سوالات مخاطبان پاسخ می دهد و سفارشات را به وسیله گوشی تلفن می رساند. برای همین کارها سریع تر انجام می شود. شرکت های کوچک که مشتریان کسب و کار را هدف قرار می دهند می توانند از تلفن استفاده کنند تا با تماس های تلفنی محصول خود را به فروش برسانند. با بازاریابی و فروش ماگرتا همراه باشید.

همچنین بخوانید : بازاریابی چریکی ، یک روش خلاقانه و به صرفه برای تبلیغات !

تلفن مارکتینگ یا بازاریابی تلفنی
تلفن مارکتینگ یا بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی می تواند مزایای زیادی را بر سایر اشکال بازاریابی داشته باشد. بر خلاف بازاریابی یا ایمیل متنی، می توانید به طور مستقیم با مشتری صحبت کنید و سوالات خود را برای سنجش آن ها استفاده کنید، آنچه را که نیازهای آنها و پاسخگویی شما به اعتراضات آن ها لازم است همه و همه با تلفن انجام می دهید.

بازاریابی تلفنی برای کسب و کار

بازاریابی تلفنی می تواند به شرکت های کسب و کار رونق بیشتری بدهد. تعدادی از اهداف بازاریابی خود را برای ایجاد پایگاه داده خود، تشکیل و قرار ملاقات ها، ایجاد کمپین بازاریابی و ایجاد ارتباط با مشتریان خود را ادامه دهید.

مردم معمولا برای دریافت تماس های فروش، به عنوان زمانی که تماس گیرنده که از طرف شرکت است آنها را به چیزی که مربوط به آنها است، به خود اختصاص داده است نیاز دارند.

آموزش آماده سازی کارکنان شرکت و کسب و کار شما برای به حداکثر رساندن موفقیت بازاریابی تلفنی خود ضروری است. کار بر روی اهداف فروش خاص برای اطمینان از اینکه شما فروش می کنید مهم است،

پاسخ های متقاعد کننده را به پرس و جو های مشترک پیش از آن آماده کنید و برخی از سوالات خود را برای پرسیدن از مشتری داشته باشید، بنابراین شما می توانید بیشتر در مورد مشتریان اطلاعات کسب کنید. بازاریابی تلفن اغلب برای تولید کسب و کار جدید با ارائه نقل قول ها یا قرار ملاقات شکل می گیرد.

برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت خود، بازاریابی تلفنی رویکرد دوگانه است. در اولین تماس، می توانید نام مشتری را بپرسید و بررسی کنید و برخی از اطلاعات مهم  خرید را دریافت کنید. سپس خود را برای گفتگو به طور صحیح با مشتری  آماده کنید.

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی
آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

چگونه مردم را برای خرید در تلفن متقاعد کنیم؟

در بازاریابی تلفنی چه بگوییم؟ تماس تلفنی می تواند بسیار موثر باشد، اما بسیاری از مردم از طریق حالات صدای شما می توانند احساس شما را تضعیف کنند، برای همین اعتماد به نفس ضروری است، لبخند در حالی که شما شماره گیری کنید. بهترین روش برای تماس های تلفنی، پرسیدن است و همینطور شما باید به سوالات مشتریان جواب دهید.

به عنوان مثال، آیا شما جوهر چاپگر می فروشید؟ باید با مشتری خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا آنها دستگاه چاپگر دارند و از آن استفاده می کنند؟ و با استفاده از آن چه کارهایی را انجام می دهند و چاپ می کنند؟  راه حل های مربوطه را پیدا کنید.

درآمد بالا با بازاریابی تلفنی

نمونه سوالات بازاریابی تلفنی داشته باشید. بازاریابی تلفنی نتیجه تلاش های کسب و کار و بازاریابی شما است که شما پول خوبی برای توسعه و پیاده سازی از آن به دست می آورید. موارد زیر چندین شیوه بازاریابی تلفن همراه و خروجی است که می توانید از آن برای بازاریابی تلفنی خود یکی از قوی ترین سلاح های بازاریابی استفاده کنید.

اصول و ترفندهای بازاریابی تلفنی
اصول و ترفندهای بازاریابی تلفنی

هزینه های خود را بدانید

هزینه تقاضای استعلام خود را با تقسیم هزینه کل تبلیغات خود با میانگین تعداد تماسهای دریافت شده محاسبه کنید. به عنوان مثال، اگر شما 1میلیون تومان در ماه هزینه تبلیغات می کنید و حدود 500 تماس دریافت می کنید، هر تماس 500 تومان هزینه دارد.

کار خوب را بشناسید

 به کارمندی که اطلاعات تماس کامل تماس گیرنده های ورودی را دریافت می کند، جایزه اهدا کنید. دستورالعمل بازاریابی تلفنی را حتما رعایت کنید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =