سبک زندگی

جواب صفحه ۱۶۵ ریاضی دهم ♨️ حل کاردرکلاس با تدریس ویدیویی

گام به گام و حل کار در کلاس صفحه 165 ریاضی دهم علوم تجربی و ریاضی فیزیک از فصل 7 آمار و احتمال 3 متغیر و انواع آن

پاسخ کار در کلاس صفحه ۱۶۵ ریاضی دهم متوسطه دوم رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی از فصل ۷ «آمار و احتمال» درس «متغیر و انواع آن» را با با راه حل‌های صحیح و تصویری در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا برای کمک به شما دانش آموز کوشا آماده کرده‌ایم.

پاسخ صفحه بعدی: جواب صفحه ۱۶۶ ریاضی دهم

جواب صفحه ۱۶۵ ریاضی دهم
جواب صفحه ۱۶۵ ریاضی دهم

فیلم آموزشی صفحه ۱۶۵ ریاضی دهم

در ویدیو زیر می توانید پاسخ صفحه ۱۶۵ ریاضی دهم را با توضیح کامل مشاهده کنید و مشکلات خود را برطرف کنید. همچنین در ادامه مقاله نیز به این سوالات پاسخ داده شده است.


جواب کاردرکلاس صفحه ۱۶۵ ریاضی دهم

۱- با پر کردن جاهای خالی، پیوسته یا گسسته بودن متغیرهای کمی زیر را مشخص کنید.
الف) سرعت خودرو یک متغیر پیوسته است. مقدار آن متغیر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است.
ب) میزان مصرف بنزین این خودرو ، یک متغیر پیوسته و مقدار آن برای هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر است.
پ) تعداد سرنشینان مجاز در این خودرو، یک متغیر گسسته است و این تعداد برابر با ۵ است.

۲- انواع متغیرهای زیر را مشخص کنید:

الف) تعداد ماهی‌های یک دریا (گسسته / پیوسته)
ب) مدت زمانی که طول می‌کشد از خانه به مدرسه برسید. (گسسته / پیوسته)
پ) وزن افراد (گسسته / پیوسته)
ت) تعداد دانش آموزان یک مدرسه (گسسته / پیوسته)

۳- در هر مورد نوع متغیر مطرح شده در سوال را مشخص کنید.

جواب سوال ۳ فعالیت صفحه ۱۶۶ ریاضی دهم
جواب سوال ۳ فعالیت صفحه ۱۶۶ ریاضی دهم

⚠️ دانش آموز عزیز به این نکته نیز توجه داشته باشید که مطالب درسی قرار گرفته شده در این صفحه فقط جنبه کمک آموزشی دارد لذا قبل از استفاده کردن از آن ها حتما خودتان نیز به سوالات پاسخ دهید تا مفهوم درس را به خوبی متوجه شوید.

پاسخ صفحه قبلی: جواب صفحه ۱۶۴ ریاضی دهم

🔔 در این بخش جواب صفحه ۱۶۵ ریاضی دهم ریاضی دهم که مربوط به فصل ۷ می باشد را مرور کردیم، اگر سوالی دارید از بخش نظرات بپرسید. جهت مشاهده پاسخ سایر تمرین های کتاب شماره صفحه آن را به همراه عبارت «ماگرتا» در گوگل جست و جو کنید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =