اخبار

خرید ارزان با تخفیف فروشگاه اینترنتی از دیجی کالا تا فیلیمو

ارزان خریدن همیشه برای افراد مهم بوده است. حتماً شما هم شاهد چانه زدن خریداران با فروشنده بوده اید تا بتوانند تخفیف بیشتری بگیرند. با تغییر شکل خرید و اینترنتی شدن سفارشات، نحوه تخفیف گرفتن هم عوض شده است. حالا با مراجعه به هر فروشگاه آنلاین می‌توانید بدون نیاز به چانه زدن با فروشنده به راحتی تخفیف گرفته و خریدی به صرفه را تجربه کنید. به خاطر رقابت بالا میان فروشنده‌های مختلف، بسیاری از آن‌ها به مشتریان خود تخفیف می‌دهند. به عبارت دیگر، هر کالایی که بخواهید بخرید، ارزان ترش را در اینترنت پیدا می‌کنید! کافیست با انواع کد تخفیف رایگان و استفاده از آن‌ها آشنایی داشته باشید. در اینجا بهترین فروشگاه در زمینه‌های مختلف که بیشترین تخفیف را می‌دهند، بررسی می‌کنیم.

خرید ارزان با تخفیف فروشگاه اینترنتی از دیجی کالا تا فیلیمو

دیجی کالا همچنان ارزان ترین فروشگاه

دیجی کالا نامی آشنا برای همه افرادی است که خرید آنلاین داشته اند. این فروشگاه از آغاز فعالیت خود تا کنون همیشه به عنوان یکی از به صرفه ترین‌ها شناخته می‌شده است. تعدد فروشندگان، داشتن تعداد زیادی محصول و وجود کالای قیمت قدیم در انبار و البته امکانات مالی مناسب، شرایط ارائه کد تخفیف برای دیجیکالا را فراهم کرده است. کد تخفیف دیجی کالا برای خرید اول و غیر اول کاربرد دارد. کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا هم کرایه پستی شما را صفر می‌کند. هر کد تخفیف این فروشگاه مزیت خود را دارد که با اطلاع از شرایط آن مانند حداقل سبد خرید، درصد تخفیف و … می‌توانید از آن بهره مند شوید.

کد تخفیف دیجی کالا بالای 300 تومان: DKPCTG

میزان تخفیف: 60 هزار تومان

حداقل خرید: 300 هزار تومان

شرایط: قابل استفاده برای خرید اول و غیر اول

کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان: FSTAT

میزان تخفیف: 100 درصد

حداقل خرید: 200 هزار تومان

شرایط: بدون محدودیت خرید اول برای تمام شهرها به غیر از تهران

اگر از دیجی کالا زیاد خرید می‌کنید یا به دنبال تخفیف‌های بیشتر و مزایای خاص تر هنگام خرید می‌گردید، پیشنهاد ما دیجی پلاس است. خرید اشتراک این مجموعه امکان دسترسی به کدهای تخفیف اختصاصی، ارسال رایگان ماهانه، پشتیبانی اختصاصی، جوایز متعدد و شگفت انگیزهای اختصاصی از دیگر مزیت‌های خرید اشتراک دیجی پلاس اند . فراموش نکنید که کد تخفیف دیجی پلاس را به کار ببرید تا کمترین هزینه را برای دریافت این اشتراک پرداخت کنید.

کد تخفیف دیجی پلاس سه ماهه: 50Plus3

میزان تخفیف: 50 درصد

حداقل خرید: مهم نیست
شرایط: محدودیتی ندارد

کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه: SHATELDIGIPLUS

میزان تخفیف: 50 درصد

حداقل خرید: مهم نیست

شرایط: ویژه خرید اولین اشتراک

کد تخفیف اسنپ برای سفری ارزان

یکی دیگر از نام‌های شناخته شده استارتاپ‌های اینترنتی، اسنپ است. کد تخفیف اسنپ برای تمام کاربران این مجموعه در خریدهای اول و غیر اول ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند سفر، ارسال بسته یا حمل و نقل اسباب و اثاثیه را با قیمت کمتر انجام دهند. در نظر داشته باشید که کد تخفیف‌های اسنپ بسیاری اوقات از لحظ شهر محدودیت دارند؛ یعنی ممکن است یک کد تخفیف فقط برای اسنپ تهران و کد دیگر برای اصفهان تخفیف بدهد. البته، زیرمجموعه‌های اسنپ هم تخفیف‌های متنوعی ارائه می‌کنند.

کد تخفیف اسنپ اولین سفر: 47av1njykp

میزان تخفیف: 15 هزار تومان

حداقل خرید: مهم نیست

شرایط: ویژه اولین سفر با اسنپ در تمام شهرها

کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای خرید روزانه

اسنپ اکسپرس که بسیاری آن را به عنوان سوپرمارکت اسنپ می‌شناسند هم تخفیف‌های جذابی به شما می‌دهد که هزینه‌های روزمره را کاهش می‌دهند. کد تخفیف اسنپ اکسپرس مناسب سفارش اول یا غیر اول انواع محصولات سوپرمارکتی از جمله تنقلات، خواربار، پروتئین، لبنیات، میوه و سبزیجات، نوشیدنی و غیره است. اسنپ اکسپرس علاوه بر تخفیف‌های متنوع، مزیت‌های دیگری مانند تنوع کالا، ارسال سریع و کیفیت بالای محصولات را نیز ارائه می‌کند.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس غیر اول: B2BOFCH15

میزان تخفیف: 15 هزار تومان
حداقل خرید: مهم نیست

شرایط: ویژه نسخه جدید اپلیکیشن

کد تخفیف 50 هزار تومانی اسنپ اکسپرس: RTU50PVB1BH

میزان تخفیف: 50 هزار تومان

حداقل خرید: 120 هزار تومان

شرایط: ویژه اولین خرید

کد تخفیف اسنپ شاپ برای همه کاربران

اگر اقلامی که می‌خواهید بخرید در دسته خوراکی‌ها و محصولات سوپرمارکتی قرار نمی‌گیرد، احتمالاً می‌توانید آن را در اسنپ شاپ پیدا کنید. اجناسی مانند لوازم آرایشی بهداشتی، محصولات دیجیتال، لوازم خانگی، مد و پوشاک، کتاب و کالای فرهنگی و لوازم سفر با کد تخفیف اسنپ شاپ قابل خریداری اند. تفاوتی هم برای خرید اول و غیر اول وجود نداشته و تخفیف برای همه این شرایط موجود است.

کد تخفیف اسنپ شاپ 100 هزار تومانی: SPN100میران تخفیف: 100 هزار تومان
حداقل خرید: 500 هزار تومان

شرایط: ویژه اولین سفارش

کد تخفیف اسنپ شاپ خرید دوم: ESC40

میزان تخفیف: 40 هزار تومان
حداقل خرید: 400 هزار تومان
شرایط: ویژه خرید غیر اول

کد تخفیف اسنپ پی برای خرید قسطی با تخفیف

خرید قسطی به ویژه برای محصولاتی مثل موبایل و لوازم خانگی یا حتی لوازم آرایشی خارجی گران قیمت قابلیت بسیار جذابی است. در واقع شما هر زمانی که بخواهید از اعتبار اسنپ پی خود استفاده کرده و کالای مورد نظر خود را سفارش می‌دهید؛ اما به جای پرداخت یک باره هزینه، آن را به 4 قسط تقسیم می‌کنید. به این ترتیب، هم لازم نیست برای خرید محصولی که دوست دارید منتظر بمانید و هم هزینه کمتری پرداخته اید. با کد تخفیف اسنپ پی هم بخشی از مبلغ قسط اولتان کم می‌شود.

کد تخفیف اولین خرید از اسنپ پی: PAYSHEF

میزان تخفیف: 100 هزار تومان
حداقل خرید: یک میلیون تومان
شرایط: ویژه اولین سفارش

کد تخفیف اسنپ پی سفارش غیر اول: PAY4PRRP

میزان تخفیف: 40 هزار تومان
حداقل خرید: 250 هزار تومان
شرایط: ویژه خرید دوم به بعد

کد تخفیف تپسی برای سفر داخل و برون شهری

تپسی هم یکی دیگر از تاکسی‌های اینترنتی است که با ارائه کد تخفیف‌های مختلف مکان سفر ارزان را فراهم کرده است. اگر هر زمانی نیاز به تاکسی اینترنتی داشته باشید، کد تخفیف تپسی می‌تواند هزینه پرداختی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این تاکسی در بسیاری از شهرهای ایران در دسترس است و می‌توانید از آن برای سفرهای بین شهری هم استفاده کنید تا با هزینه‌ای کمتر از تاکسی‌های دربست یا خطی جا به جا شوید. امکان استفاده از تپسی تلفنی برای مواقعی که اینترنت در دسترس نیست هم وجود دارد.

کد تخفیف تپسی اولین سفر: TT30میزان تخفیف: 25 هزار تومان
حداقل خرید: مهم نیست
شرایط: تعداد محدود دارد

کد تخفیف افود برای سفارش غذا

اگر اهل سفارش اینترنتی غذا باشید، افود می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این سرویس سفارش غذا برای انتقال سفارشات از ناوگان اسنپ و الوپیک استفاده می‌کند. در واقع، هلدینگ گلرنگ دو شرکت الوپیک و تپسی را خریداری کرد تا زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی افود را داشته باشد. پس از آغاز فعالیت این مجموعه، کد تخفیف افود در اختیار کاربران قرار گرفت تا خریدی ارزان تر را تجربه کنند. با این کدها می‌توانید سفارشات اول و غیر اول خود را با هزینه کمتر ثبت کنید. این تخفیف‌ها برای سفارش غذا و نوشیدنی از رستوران و کافه‌ها، خرید محصولات لبنی و پروتئینی، آجیل و هر نوع خوراکی دیگر کاربرد دارند.

کد تخفیف افود شیراز: spPy2kUCQarAHf
میزان تخفیف: 50 هزار تومان
حداقل خرید: 200 هزار تومان
شرایط: ویژه مشهد و شیراز

کد تخفیف فیلیمو برای دانلود رایگان

در میان مهم ترین فروشگاه‌های اینترنتی که بیشترین تخفیف را می‌دهند، نباید از سایت‌های سرگرمی غافل بود. فیلیمو از بهترین سایت‌های دانلود و پخش فیلم و سریال است که هزاران ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجی جدید را در اختیار شما می‌گذارد. تنها چیزی که نیاز دارید، یک اشتراک است که با کد تخفیف فیلیمو هزینه چندانی برای خرید آن پرداخت نمی‌کنید. با تخفیف فیلیمو می‌توانید اشتراک یک تا شش ماهه این سایت را با قیمت بسیار کمتر و حتی رایگان خریداری کنید. به همین راحتی در اوقات فراغت خود برترین آثار سینمایی و تلویزیونی را در اختیار دارید.

کد تخفیف فیلیمو اولین اشتراک: sum3

میزان تخفیف: 50 درصد
حداقل خرید: مهم نیست
شرایط: برای اشتراک‌های 3 و 6 ماهه
کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو: fimo90

میزان تخفیف: 90 درصد
حداقل خرید: مهم نیست
شرایط: ویژه خرید اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =