سبک زندگیمد و زیبایی

قشنگ ترین مدل های لباس عروس پوشیده که همین الان باید آن ها را ببینی

آلبومی از مدرن ترین لباس عروس های پوشیده زنانه ۲۰۲۳ در طرح های بلند آستین دار و جلوبسته با حجاب

لباس عروس پوشیده به نوعی از لباس عروس اشاره دارد که برای پوشش بیشتر بدن طراحی شده است. این نوع لباس ممکن است به دلیل محدودیت‌های فرهنگی یا بخاطر سلیقه شخصی عروس انتخاب شود. در ادامه در بخش مد و زیبایی ماگرتا همراه ما باشید.

مدل لباس عروس پوشیده

جدیدترین مدل لباس عروس پوشیده 1402

از آنجایی که لباس عروس مجلل ترین لباسی است که یک زن در زندگی خود می پوشد، دقت در انتخاب آن خیلی مهم است و باید مورد توجه و بحث بسیاری قرار بگیرد. لذا در انتخاب لباس خود به هیچ وجه عجله نکنید و تا جایی که می توانید سبک های مختلف را امتحان کنید.

لباس عروس پوشیده معمولاً با توجه به سبک و ذوق عروس طراحی می‌شود. به عنوان مثال برخی از این لباس ها دارای بالا تنه ای به صورت بلوز یا تاپ هستند و برخی دیگر به گونه ای طراحی می شوند که کاملا پوشیده باشند. قسمت دیگر لباس نیز ممکن است شامل دامن بلند، دامن کوتاه یا حتی دامن توری باشد.


لباس عروس پوشیده شیک
لباس عروس پوشیده پرنسسی
لباس عروس پوشیده ایرانی
لباس عروس پوشیده اروپایی
لباس عروس پوشیده با توربان

همچنین مشاهده کنید: مدل لباس عروس عربی

لباس عروس پوشیده نگین دار براق
لباس عروس بلند دنباله دار یقه باز
لباس عروس کرمی بلند و پوشیده با دامن توری
لباس عروس ساتن آمریکایی پوشیده
لباس عروس پوشیده بدون پف

ویژگی های لباس عروس پوشیده

لباس عروس پوشیده یک لباس ویژه و خاص است که برای نمایش زیبایی و شکوه عروس دوخته می‌شود. طراحی این لباس شامل دامن بلند و چین دار، آستین های توری، دستکش و زیورآلات می باشد و ویژگی‌های کلیدی آن عبارتند از:

۱. پوشش بالا و سر: لباس عروس پوشیده معمولاً شامل یقه بلند، آستین‌های کامل و پوشش کامل پشت است. در بعضی موارد، لباس عروس پوشیده شامل یک حجاب یا مقنعه می‌شود که سر و گردن را پوشش می‌دهد.

۳. طراحی زیبا: علیرغم پوشش بیشتر، لباس عروس پوشیده معمولاً با جزئیات زیبا و دقیق مانند دانتله، برش‌های زیبا و کاردوکی طراحی می‌شود تا از زیبایی آن کاسته نشود. لباس عروس پوشیده شامل یک دامن بلند یا کاملاً کشیده است که پاها را کاملاً پوشش می دهد.

۴. رنگ: در حالی که سفید رایج‌ترین رنگ برای لباس عروس است، لباس عروس پوشیده ممکن است در رنگ‌های مختلفی در دسترس باشد، از جمله کرم، زرد یا حتی آبی یا سبز.

۵. مدل: مدل لباس عروس پوشیده بسیار متنوع است، از لباس‌های ساده و کلاسیک گرفته تا طرح‌های مدرن و پیچیده.

۶. تناسب: همچنین اهمیت دارد که لباس عروس بر اساس اندازه و شکل بدن عروس سفارشی شود تا از راحتی و آسایش بدنی او در روز عروسی اطمینان حاصل شود.

لباس عروس پوشیده بالا تنه توری گلدوزی شده
لباس عروس پوشیده با تور دانتل
لباس عروس پفی ساده و شیک دخترانه
لباس عروس ساده و شیک برای خانم های لاغر
لباس عروس پوشیده با آستین توری گلدوزی شده

همچنین مشاهده کنید: مدل کفش عروس راحت

لباس مجلسی پوشیده پولک دار طوسی
 لباس عروس ماهی پوشیده و بلند
لباس عروس پوشیده توری
لباس عروسی پوشیده طرح قدیمی گیپور
لباس عروس پوشیده حجاب بدون آستین

مدل های لباس عروس پوشیده

لباس‌های عروس پوشیده به سبک‌ها و طرح‌های متفاوتی در دسترس هستند. برخی از مدل‌های رایج عبارتند از:

لباس عروس A-Line: این مدل لباس دارای یقه بسته و آستین‌های بلند است. دامن آن به شکل حرف A است که از کمر به پایین کم کم گشاد می شود.

لباس عروس Ball Gown: این مدل لباس معمولاً دارای یقه بسته و آستین‌های بلند است. دامن آن مانند یک لباس پرنسس بسیار گشاد و پر حجم است.

لباس عروس Sheath: این مدل لباس کاملاً بسته است و از بالا تا پایین بدن را پوشش می‌دهد. این مدل معمولاً دارای طرح‌های گیپور یا دانتله است.

لباس عروس Empire: این مدل لباس دارای یقه بسته و آستین‌های بلند است. کمر آن بالاتر از مکان طبیعی کمر قرار دارد و دامن آن بلافاصله پس از آن شروع به گسترش می‌یابد.

لباس عروس با روسری: برخی از لباس‌های عروس پوشیده شامل یک حجاب متصل یا جداگانه است که سر و گردن عروس را پوشش می‌دهد.

لباس عروس با شال: برخی لباس‌های عروس پوشیده شامل شال بزرگ است که بر روی شانه‌ها قرار می‌گیرد و اغلب به عنوان یک لایه اضافی به دامن لباس اضافه می‌شود.

لباس عروس طرح ماهی یقه بسته
لباس عروس بلند پفی زنانه
مدل لباس عروس با پارچه حریر گشاد
مدل لباس عروس نگینی با استین های توری جذاب
جذاب ترین مدل لباس عروس پوشیده

همچنین مشاهده کنید: مدل ناخن عروس اکلیلی

 مدل لباس عروس پوشیده بالا تنه ریش ریشی
لباس عروس ساده با دامن پفی و گشاد لاکچری
مدل لباس عروس پوشیده لوکس و مدرن
لباس عروس پوشیده دنباله دار
لباس عروس پوشیده دنباله دار رنگ کرمی

نکات مهم هنگام خرید لباس عروس پوشیده

حتما هنگام انتخاب لباس عروس راحتی آن را در اولویت قرار دهید. شما باید توانایی حرکت راحت در لباس را داشته باشید، چرا که قرار است ساعات زیادی را در آن سپری کنید. همچنین مطمئن شوید که سایز آن کاملا مناسب شما می باشد. لباس باید به درستی بر روی بدن شما بنشیند و نه خیلی کوچک باشد و نه خیلی بزرگ.

لباس عروس باید با سبک شخصی شما و نوع مراسم عروسی که قرار است برگزار کنید مطابقت داشته باشد. اگر مراسم شما رسمی است، ممکن است بخواهید لباسی را انتخاب کنید که با این نوع مراسم سازگار باشد. در مقابل، اگر مراسم شما غیررسمی یا کژوال است، ممکن است بخواهید لباسی را انتخاب کنید که بیشتر احساس راحتی را ایجاد می‌کند.

در نهایت قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید و به آن پایبند باشید. همچنین، حتماً هزینه‌های اضافی مانند تعمیرات، لوازم جانبی و حتی تمیز کردن لباس را در نظر بگیرید. با رعایت این موارد می توانید یک خرید خوب داشته باشید.

لباس عروس پوشیده زیبا بدون تور
لباس مجلسی زنانه پوشیده بلند
لباس عروس عربی کاملا پوشیده و با حجاب
لباس عروس پوشیده سفید

همچنین مشاهده کنید: مدل موی عروس جدید اروپایی

لباس عروس پوشیده شیک و جدید 1402
لباس عروس پوشیده شیک اروپایی
لباس عروس پوشیده عقد
لباس عروس فرمالیته پوشیده
لباس عروس ناز و فوق العاده زیبا پوشیده

همچنین اگر زیاد اهل مد هستید و دوست دارید استایل خاص و جدیدی داشته باشید حتما دو پست «مدل دسته گل عروس» و «مدل مو عروس» را نیز مشاهده فرمایید.

به انتهای مقاله جدیدترین مدل لباس عروس پوشیده زنانه سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 2 =