مطلب پیشنهادی :
ad
+
سرگرمیفیلم و بازی

احتمال جدایی اسپایدرمن (مرد عنکبوتی) از دنیای سینمایی مارول !

در صورت عدم توافق سونی و مارول، اسپایدرمن (مرد عنکبوتی) از دنیای سینمایی مارول جدا می‌شود

جدایی اسپایدرمن از مارول – به گزارش ماگرتا طبق جدیدترین اخبار و حواشی فیلم و سینما ؛ به نظر می‌رسد سونی ومارول در حال پایان دادن به همکاری موفقیت آمیز خود در فیلم های شخصیت اسپایدرمن (مرد عنکبوتی) هستند. این در حالی است که مدت کوتاهی پیش خبر رسید که فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به صدر لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ کمپانی سونی رسیده است.

در پی عدم توافق مارول و سونی برای بستن قرارداد جدید، گفته می‌شود که شخصیت اسپایدرمن احتمالا از دنیای سینمایی مارول خارج خواهد شد! در ادامه خبر با ماگرتا همراه باشید.


جدایی اسپایدرمن از مارول
جدایی اسپایدرمن از مارول

پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر خروج اسپایدرمن از دنیای سینمایی مارول، انتقادات به سوی سونی روانه شد. این شرکت اما با انتشار یک بیانیه رسمی، والت دیزنی را مقصر شرایط موجود دانسته است. شرکت سونی و استودیو مارول در سال ۲۰۱۵ قراردادی امضا کردند که در پی آن شخصیت اسپایدرمن وارد دنیای سینمایی مارول می‌شد.

آن‌ها تام هالند را به عنوان بازیگر جدید این ابرقهرمان انتخاب کردند و مدت کوتاهی بعد شاهد حضور او در فیلم Captain America: Civil War بودیم. پس از آن، در دو فیلم The Avengers و دو مستقل Spider-Man حضور پیدا کرد.

[su_note note_color=”#FCEB71″ text_color=”#000000″ radius=”7″]سونی حق امتیاز شخصیت «مرد عنکبوتی» را از سال ۱۹۹۹ در اختیار دارد. در آن سال‌ها کمپانی مارول درگیر بحران بی‌پولی و سر و کله زدن با ورشکستگی احتمالی بود و شروع به واگذاری حق امتیاز برخی از کاراکترهای خود از جمله مرد عنکبوتی نمود. گرچه این کمپانی در طول سال‌های گذشته به تدریج تمامی این امتیازات را بازپس گرفت اما «مرد عنکبوتی» با اختلاف محبوب‌ترین شخصیتی است که مارول همچنان کنترل آن را در دست ندارد.[/su_note]

جدایی اسپایدرمن از مارول
جدایی اسپایدرمن از مارول

طبق گزارشات، شرکت سونی و استودیو مارول چند وقت اخیر مشغول مذاکره برای امضای قراردادی جدید با محوریت‌ فیلم‌های آینده فرنچایز Spider-Man بودند که با بن بست مواجه شده‌اند. ظاهراً دیزنی و مارول که تنها ۵ درصد از فروش فیلم‌های مرد عنکبوتی را دریافت می‌کردند، خواهان سهم ۵۰ درصدی شدند؛ درخواستی که توسط سونی رد شد تا نهایتاً مذاکرات به جایی نرسد.

در حال حاضر هیچ قراردادی امضا نشده است و سونی قصد دارد تا فیلم‌های بعد Spider-Man را با نقش آفرینی تام هالند و بدون مشارکت مارول بسازد. البته هیچ کدام از استودیوها به این شایعات و گزارش‌ها واکنش نشان نداده‌اند.

بااین‌حال، ددلاین گزارش داد که سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت دو قسمت دیگر از فیلم Spider-Man است که تام هالن دبار دیگر برای نقش پیتر پارکر ملقب به اسپایدرمن باز خواهد گشت و انتظار می‌رود جان واتس برای کارگردانی این دو قسمت نیز بازگردد که دو قسمت جدید فیلم اسپایدرمن ممکن است خارج از دنیای سینمایی مارول باشد. 

در ادامه ورایتی و چند سایت دیگر اعلام کردند که هنوز امکان توافق بین سونی پیکچرز با دیزنی و مارول وجود دارد و همه چیز هنوز تمام نشده است. ورایتی می‌گوید که در حال حاضر مذاکراتی در جریان نیست، اما دو طرف احتمالا به‌زودی دوباره برای بررسی شرایط و ارائه پیشنهاد‌ها جدید با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.


جدایی اسپایدرمن از مارول
جدایی اسپایدرمن از مارول

هالیوودریپورتر که موضع قاطع‌تری را دارد، گفت که دو شرکت راه خود را از یکدیگر جدا کرده‌اند. این سایت افزود که تام راتمن، رئیس سونی پیکچرز و کوین فایگی، رئیس مارول استودیو ماه‌ها با یکدیگر صحبت کرده‌اند. در پایان هیچ از طرف‌ها حاضر حاضر نبودند تا از پیشنهاد خود کوتاه بیایند تا توافقی حاصل شود و درنهایت باعث حذف حضور فایگی از فیلم‌های آینده اسپایدرمن شده است.

امیدها اما هنوز به‌طور کامل از بین نرفته است. طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده، هنوز شانس رسیدن به یک توافق میان سونی و مارول وجود دارد؛ نماینده سونی به وبسایت io9 گفته است اختلاف‌ها برطرف شده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =