سبک زندگی

جواب صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم 🔶 حل فعالیت با تدریس ویدیویی

گام به گام و حل فعالیت صفحه 90 آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی فیزیک از فصل 3 آمار توصیفی درس 3 معیارهای پراکندگی

پاسخ فعالیت صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم متوسطه دوم رشته ریاضی فیزیک از فصل ۳ «آمار توصیفی» درس «معیارهای پراکندگی» را با با راه حل‌های صحیح و تصویری در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا برای کمک به شما دانش آموز کوشا آماده کرده‌ایم.

پاسخ صفحه بعدی: جواب صفحه ۹۱ آمار و احتمال یازدهم

جواب صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم
جواب صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم

فیلم آموزشی صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم

در ویدیو زیر می توانید پاسخ صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم را با توضیح کامل مشاهده کنید و مشکلات خود را برطرف کنید. همچنین در ادامه مقاله نیز به این سوالات پاسخ داده شده است.


جواب فعالیت صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم

یکی از شاخص‌های کیفیت در لاستیک‌های تولید شده اتومبیل توسط یک کارخانه، طول عمر آن لاستیک‌هاست. هر چقدر متوسط طول عمر لاستیک‌های تولیدی بیشتر و انحراف معیار طول عمر لاستیک‌ها کمتر باشد، به این معناست که لاستیک‌ها کیفیت بالایی از نظر طول عمر دارند.
حال با توجه به مطالب گفته شده، به بررسی کیفیت لاستیک‌های توليدى از نظر طول عمر دو كارخانه (الف) و (ب) مى پردازيم.
براساس داده‌های به دست آمده میانگین طول عمر لاستیک‌ها در دو کارخانه و انحراف معیار آنها به شرح جدول رو به رو است:

شکل فعالیت صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم

شما ترجیح می‌دهید از کدام کارخانه لاستیک بخرید؟
✅ جواب: به نظر کارخانه الف بهتر است.

آیا می توان براساس میانگین و انحراف معیار و نمونه‌های در نظر گرفته شده قضاوت کرد؟
✅ جواب: خیر، باید از معیار دیگری استفاده کرد.

⚠️ دانش آموز عزیز به این نکته نیز توجه داشته باشید که مطالب درسی قرار گرفته شده در این صفحه فقط جنبه کمک آموزشی دارد لذا قبل از استفاده کردن از آن ها حتما خودتان نیز به سوالات پاسخ دهید تا مفهوم درس را به خوبی متوجه شوید.

پاسخ صفحه قبلی: جواب کاردرکلاس صفحه ۸۹ آمار و احتمال یازدهم

🔔 در این بخش جواب صفحه ۹۰ آمار و احتمال یازدهم که مربوط به فصل ۳ می باشد را مرور کردیم، اگر سوالی دارید از بخش نظرات بپرسید. جهت مشاهده پاسخ سایر تمرین های کتاب شماره صفحه آن را به همراه عبارت «ماگرتا» در گوگل جست و جو کنید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 3 =