ترفندفناوری

آموزش تغییر پس زمینه تماس شیائومی بدون برنامه

روش های ساده برای تغییر عکس بک گراند تماس در گوشی شیائومی بدون نصب برنامه

آیا از ظاهر تکراری صفحه تماس گوشی شیائومی خود خسته شده‌اید؟ خوشبختانه، راه‌هایی برای شخصی‌سازی این بخش از رابط کاربری وجود دارد. در این مقاله، به شما روش‌های تغییر پس زمینه تماس شیائومی بدون نیاز به برنامه‌های جانبی را آموزش خواهیم داد. با بخش ترفند ماگرتا همراه باشید.

روش تغییر عکس پس زمینه تماس های ورودی در موبایل شیائومی

نحوه عوض کردن بک گراند تماس گوشی شیائومی

گزینه‌ای که در ابتدای امر می‌توان مدنظر قرار داد، بهره‌گیری از تصویر صفحه قفل گوشی به عنوان پس‌زمینه تماس‌های ورودی است. در این روش، تصویری که برای صفحه قفل خود برگزیده‌اید، به طور همزمان به عنوان پس‌زمینه تماس‌های دریافتی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. بدین منظور:

برنامه تماس گوشی خود را باز کنید و وارد بخش Advanced Settings یا تنظیمات پیشرفته شوید.
سپس گزینه Incoming Call Background یا پس زمینه تماس‌های ورودی را لمس کنید.
تصویر مدنظرتان را انتخاب کنید و تغییرات را اعمال کنید.

روش تغییر پس زمینه تماس گوشی شیائومی

برای لغو کردن تغییرات فوق و انتخاب مجدد تصویر پیش فرض تماس‌ها، کافیست دوباره مراحل گفته شده را انجام دهید اما این بار به جای مرحله آخر گزینه Default یا پیش فرض را انتخاب کنید.

کاربران گوشی‌های شیائومی که رام چین را در هنگام خرید انتخاب کرده‌اند، می‌توانند از روشی جایگزین برای تغییر پس زمینه تماس بدون نیاز به نصب برنامه استفاده کنند. برای بررسی اینکه آیا این روش برای گوشی شما قابل استفاده است یا خیر، مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: تنظیمات یا Settings گوشی خود را باز کنید و وارد بخش Sound & vibration یا صدا و لرزش شوید.

آموزش تغییر پروفایل تماس گیرنده در گوشی شیائومی

قدم دوم: حال روی گزینه Profile video for incoming call کلیک کنید.

گذاشتن عکس برای بک گراند تماس گوشی شیائومی

قدم سوم: با فعال کردن این گزینه، امکان دسترسی به مجموعه ای از تم های ویدئویی برای تماس ها فراهم خواهد شد. همچنین قابلیت بارگذاری ویدئوهای دلخواه شما برای استفاده در این بخش نیز وجود دارد.

مراحل عوض کردن عکس تماس ورودی در گوشی شیائومی

در این آموزش، روش‌های مختلف تغییر پس زمینه تماس بدون برنامه در گوشی‌های شیائومی ارائه شد تا کاربران بتوانند ظاهر تماس‌های ورودی خود را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

برخی کاربران ممکن است تمایل به استفاده از تصاویر شخصی یا عکس‌های منظره به عنوان پس زمینه تماس داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند از رنگ‌های ساده یا طرح‌های انتزاعی استفاده کنند. در نهایت، انتخاب برنامه مناسب به سلیقه و نیازهای فردی هر کاربر بستگی دارد.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 1 =