مطلب پیشنهادی :
ad
+
سبک زندگیمد و زیبایی

بادی اسپلش چیست؟ همه چیز درباره Body Splash و فواید و معایب آن

بادی اسپلش چیست و چگونه با استفاده از آن خوشبو تر شویم؟

بادی اسپلش چیست و چگونه استفاده شود؟ این مقاله به شما اختصاص داده شده است. اگر می‌خواهید بدانید بهترین بادی اسپلش‌های موجود برای بدن چیست، با ما همراه باشید. همه شما عاشق عطرها هستیم، به خصوص خانم‌ها که دیوانه عطر هستند.

شما  دوست دارید که در خانه، دفتر کار بوی مطبوع داشته باشید و برای بوی مطبوع محیط و خودتان ارزش قائل هستید.Body Splash خیلی مهم است.

ممکن است در حال حاضر یا از کودکی، مقداری لوسیون بدن با بوی خوب و دلپذیری استفاده می‌کرده‌اید که باعث می‌شد تا شما احساس مراقبت از خود، احساس تمیز و تازه بودن کنید و لذت بیشتری از اوقات خودتان ببرید. در این مقاله از بخش مد و زیبایی ماگرتا، قرار است درباره Body Splash و نحوه استفاده از آن، صحبت کنیم.

همچنین بخوانید : آموزش فوت و فن ریمل زدن به صورت حرفه ای

بادی اسپلش چیست
بادی اسپلش

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش نسخه سبک‌تری از عطر است. آن‌ها نرم‌تر، با بوی غلیظ و ظریف‌تر هستند. ماندگاری آن‌ها به اندازه یک عطر نیست و ممکن است 3 ساعت بیشتر یا کمتر بر بدن بماند. خوب، حالا که دانستید بادی اسپلش چیست، حتما باید از خود بپرسید، انتخاب Body Splash به جای عطر چه فایده ای دارد؟ اگر از بین رفتن عطرها بیشتر طول می‌کشد، چه فایده ای دارد و چرا بادی اسپلش ارزش خریدن دارد؟

دلایل استفاده از بادی اسپلش

اگر می‌خواهید بوی زیبایی دهید، اما بوی تندی نمی‌خواهید از بادی اسپلش استفاده کنید. بعد از دوش گرفتن می‌توانید برای چشیدن احساس سبک‌تر و با طراوت تر بودن در خانه از Body Splash استفاده نمایید. اگر تا حدی به بوهای شدید حساسیت دارید، این برای شما یک گزینه مناسب خواهد بود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم بادی اسپلش در بدن نسبت به عطرها سبک تر است‌، اما تفاوت آنها با دئودورانت اساسا به این دلیل است که به اندازه کافی قوی نخواهند بود تا شما را از بوی مختلف دور نگه دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید بعد از دوش گرفتن در خانه بوی عطر و بوی خوبی را احساس کنید اما حتی اگر خانه نشسته باشید و تلویزیون یا فیلم تماشا کنید، پس به جای عطر باید از Body Splash استفاده کنید که بوی معطر و بسیار خوبی با خود همراه دارد.

همه چیز درباره Body Splash

همچنین بخوانید : بهترین روش‌ های صاف کردن دائمی مو

چگونه می‌ توان از اسپری بدن مانند بادی اسپلش استفاده کرد؟

چگونه از اسپری بدن استفاده کنیم؟ اگر از خود می‌پرسید که چگونه از بادی اسپلش بدن استفاده کنید، پس در جای مناسب قرار دارید و این قسمت را به طور کامل بخوانید.

این کار فوق العاده آسان است. فقط مقداری را روی مچ دست خود اسپری کنید و یک مچ دست خود را به دیگری بمالید. همچنین می‌توانید آن را در کناره‌های گردن خود اسپری کنید.

اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که ، شما می‌توانید از اسپری‌های بدن، به طریق مختلف، حتی روش‌های بیشتر از عطر واقعی استفاده کنید. متداول ترین روش استفاده از اسپری‌ها یا Body Splash بعد از دوش گرفتن است. می‌توانید آن را به تمام بدن خود بپاشید.
اگر بعد از دوش‌گرفتن قصد استفاده از آن را دارید، فقط اسپری بدن را روی بدن خیس بپاشید و سپس آن را با حوله خشک کنید. در این مورد در بخش‌های بعد بیشتر صحبت می‌کنیم

به فرض مثال من دوست دارم اسپری بدن را با بدن خیس بپاشم، از این طریق می‌توانم آن را در بدن پخش کنم بدون اینکه بوی خیلی شدیدی داشته باشد.

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که Body Splash به اندازه یک عطر دوام ندارند، بنابراین بهتر است که در طول روز چند بار آن را بر روی بدن خود بمالید. می توانید از آن برای ماندن در خانه، خوابیدن، بیرون رفتن استفاده کنید و می‌توانید در هر کجا از Body Splash استفاده کرد.

اگر دوست دارید که روی لباس‌های شما بوی خوب ایجاد شود، پس می‌توانید از Body Splash استفاده کنید. اما در اینجا چند مکان دیگر را نیز ذکر می‌کنیم که می‌توانید از بادی اسپلش در آن‌جا استفاده نمایید:

  • در روزهای گرم تابستانی بهتر است از بادی اسپلش استفاده کنید.
  • بعد از تمرین و ورزش، دوش بگیرید و از Body Splash برای شادابی استفاده کنید.

در چه زمانی باید از بادی اسپلش استفاده کرد؟

شما می‌توانید هر زمان که بخواهید از بادی اسپلش استفاده کنید و در واقع بعضی از افراد، به جای عطر فقط از Body Splash استفاده می‌کنند، فقط به این دلیل که دوست دارند بوی بدن خودشان را سبک نگه دارند.

اما اگر با عطر مشکلی ندارید و فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید از Body Splash به خوبی استفاده کنید، در اینجا چند پیشنهاد برای شما داریم که می‌توانید به عنوان یک الهام از آن‌ها استفاده کنید.

مزایا و معایب بادی اسپلش
مزایا و معایب بادی اسپلش

بعد از دوش گرفتن برای یک طراوت اضافی از بادی اسپلش استفاده کنید!

همانطور که در بخش سوم اشاره کردیم، یکی از مکان‌هایی که می‌توان از بادی اسپلش استفاده کرد، بعد از دوش گرفتن است که در این قسمت در مورد آن صحبت می‌کنیم.
گاهی اوقات دوست دارید، عطر ژل را درست بعد از دوش و در حالی که هنوز مرطوب است به بدن خودتان اضافه کنید. برای انجام این کار باید اجازه داد که ژل چند دقیقه روی بدن به خوبی شناور شود و سپس به طور معمول خود را خشک کنید.  این کار باعث می‌شود تا احساس راحتی بکنید، انگار که از خودتان مراقبت می‌کنید.

ممکن است شما یک Body Splash را خریداری کنید که کمی قوی باشد و آن را برای ماندن در خانه در نظر داشته باشید. بعد از دوش گرفتن، در حالی که دیگر خشک نشده اید، آن را اعمال کنید و به اتاق خود برگردید تا احساس بهتری داشته باشید.

همچنین بخوانید : روشن کردن مو با دارچین

از بادی اسپلش برای معطر کردن خودتان استفاده کنید

بادی اسپلش می‌تواند بدن شما را طراوت دهد و همچنین به خوشبویی شما کمک بسیار زیادی کند. در برخی اوقات، مانند روزهای تابستانی که با آن روبرو هستیم، بهتر است به جای عطر، تا حدودی از بادی اسپلش استفاده کنید.

بوی عطر و گرما، زیاد به همدیگر نمی‌سازد و ممکن است جلوه بسیار بدی به شخص دهد. اما Body Splash می‌تواند بوی خوبی به شما هدیه دهد و لازم به ذکر است که بیشتر از نهایتا دو الی سه ساعت بر روی بدن نمی ماند. همچنین بادی اسپلش کاری می‌کند که بدن شما تازه باشد و می‌توانید پس از دوش گرفتن نیز بلافاصله از این اسپری استفاده کنید.

در این نوشتار، درباره نحوه استفاده از Body Splash و اینکه چه مزایایی دارد را مطالعه کردید. شما میتوانید با استفاده از مجله ماگرتا، اقدام به یادگیری سبک زندگی جدید کنید و روش‌هایی که قبلا در پیش گرفتید را تغییر دهید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =