مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارعلمی

جواب صفحه ۸۷ ریاضی هشتم 💡 پاسخ کاردرکلاس و تمرین

پاسخ گام به گام کاردرکلاس و تمرین صفحه 87 ریاضی کلاس هشتم از فصل 6 مثلث با جواب و راه حل کامل

جواب صفحه ۸۷ ریاضی هشتم : در این قسمت به حل گام به گام جواب کاردرکلاس و تمرین صفحه 87 ریاضی هشتم متوسطه مربوط به رابطه فیثاغورس از فصل ۶ مثلث را برای تان کامل در بخش آموزش و پرورش ماگرتا برای شما دانش آموز فعال و کوشا آماده کرده ایم.

مطلب پیشنهادی : جواب صفحه ۸۶ ریاضی هشتم

گام به گام صفحه ۸۷ ریاضی هشتم
گام به گام صفحه ۸۷ ریاضی هشتم

جواب کاردرکلاس صفحه ۸۷ ریاضی هشتم

در پاسخ به کار در کلاس صفحه 87 ریاضی هشتم داریم :

۱- علی با قسمتی از دایره ای به شعاع ۱۰ سانتی متر، مخروطی به قطر قاعده ۱۲ سانتی متر ساخته است. ارتفاع این مخروط چقدر است؟

جواب سوال ۱ کاردرکلاس صفحه ۸۷ ریاضی هشتم

۲- معلم ریاضی از دانش آموزان خواست پاره خطی به طول رادیکال ۱۰ سانتی متر رسم کنند.

در اینجا پاسخ سه دانش آموز آمده است. راه حل هر کدام را توضیح دهید و درباره ویژگی های آنها گفت و گو کنید. کدام دانش آموز از روش هندسی و کدام یک از روش حسابی استفاده کرده است؟ مهسا روش حسابی و سیما و زهرا روش هندسی

جواب سوال ۲ کاردرکلاس صفحه ۸۷ ریاضی هشتم

جواب تمرین صفحه ۸۷ ریاضی هشتم

در پاسخ به تمرین صفحه 87 ریاضی هشتم داریم :

۱- محیط مثلث ABC را حساب کنید.
محیط مثلث یعنی مجموع ۳ ضلع مثلث

جواب سوال ۱ تمرین صفحه ۸۷ ریاضی هشتم

۲- کدام مثلث قائم‌الزاویه است؟ ضلع بزرگتر را وتر در نظر می‌گیریم.

جواب سوال ۲ تمرین صفحه ۸۷ ریاضی هشتم

۳- شکل رو به رو نمایی از یک توقف گاه طبقاتی را نشان می دهد. طول مسیری که هر طبقه را به طبقه بعدی می رساند، چقدر است؟

جواب سوال ۳ تمرین صفحه ۸۷ ریاضی هشتم

🚀 اگر در هر صفحه ای از کتاب ریاضی هشتم دبیرستان مشکل و یا ایراد درسی داشتید حتما برای ما در قسمت دیدگاه بنویسید تا ما در اسرع وقت بتوانیم به سوال شما پاسخ بدهیم و مشکلات درسی شما دانش آموزان پایه هشتمی های گرامی را حل نماییم.

⚠ نکته : برای حل مسائل ریاضی حتما قلم و کاغذ کنار در خود داشته باشید تا به تمرین کردن بپردازید تا کامل کتاب ریاضی را یاد بگیرید. این یکی از بهترین روش های ثابت شده حل مسئله ریاضی است.

مطلب پیشنهادی : جواب فعالیت صفحه ۸۴ ریاضی هشتم

❤️ در این بخش جواب کاردرکلاس و تمرین صفحه ۸۶ ریاضی هشتم را مرور کردیم، شما می توانید با اضافه کردن عبارت ماگرتا در آخر جستجوهای درسی تان در گوگل به بهترین پاسخ ها دسترسی پیدا کنید. به یاد داشته باشید که حتما اول خودتان جواب سوال ها را بدهید و برای بررسی درست یا نادرست بودن آن به این پاسخ ها مراجعه کنید. اگر سوالی دارید آن را از قسمت دیدگاه بپرسید تا معلمان و کارشناسان ما به آن پاسخ بدهند. 👌🤗

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

‫68 دیدگاه ها

  1. سلام. برای قسمت تمرین، سوال ۲، برای مثلث قرمز چطوری به نتیجه رسیدین که ضلع مجهول ۱۰ هست؟

    1. سلام دوست عزیز ریاضی یعنی تکیه کردن به تمرین کردن زیاد و فکر کردن شما دوست عزیز می تونید بعد از نوشتن جواب تمرین ها یکم بهش فکر کنی ببینی چجوری این جواب به دست اومده و میتونی از روش هایی که دوستات برای به دست اوردن جواب استفاده می کنند نیز استفاده کنید این هارو گفتم تا گفته باشم راستش من این احساسی که شما دوست عزیز داربد نسبت به ریاضی رو من تا حالا نداشتم این حرف هایب هم که زدم قسمتی از حرفام به دوستام بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =