سبک زندگی

جواب صفحه ۵۹ ریاضی و آمار یازدهم انسانی ⚜️ با تدریس ویدیویی

گام به گام و حل کار در کلاس صفحه 59 ریاضی و آمار (2) یازدهم رشته انسانی و علوم و معارف اسلامی از فصل 3 آمار درس شاخص های آماری

پاسخ کار در کلاس صفحه ۵۹ ریاضی و آمار یازدهم متوسطه دوم رشته انسانی و علوم و معارف اسلامی از فصل ۳ «آمار» درس «شاخص‌های آماری» را با با راه حل‌های صحیح و تصویری در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا برای کمک به شما دانش آموز کوشا آماده کرده‌ایم.

پاسخ صفحه بعدی: جواب صفحه ۶۰ ریاضی و آمار یازدهم انسانی

جواب صفحه ۵۹ ریاضی یازدهم انسانی
جواب صفحه ۵۹ ریاضی یازدهم انسانی

فیلم آموزشی صفحه ۵۹ ریاضی و آمار یازدهم انسانی

در ویدیو زیر می توانید پاسخ صفحه ۵۹ ریاضی و آمار یازدهم انسانی را با توضیح کامل مشاهده کنید و مشکلات خود را برطرف کنید. همچنین در ادامه مقاله نیز به این سوالات پاسخ داده شده است.


جواب کاردرکلاس صفحه ۵۹ ریاضی و آمار یازدهم انسانی

۱) در نمودار شاخص‌بهای کالاها و خدمات، محور طول‌ها نشان‌دهنده …….. و محور عرض‌ها نشان‌دهنده …….. است.
۲) شاخص‌بهای کالاها و خدمات به واحد اندازه‌گیری بستگی…..
۳) به نظر می‌رسد افزایش شاخص‌بهای کالاها و خدمات نشان دهنده …… شدن هزینهٔ اقلام خوراکی و………….است.
۴) شاخص‌بهای کالاها و خدمات بر اساس تعداد ….. متغیر محاسبه می‌شود.
۵) اهمیت شاخص‌بهای کالاها و خدمات چیست؟
حال به سؤال قبل باز می‌گردیم. آیا پرداخت یارانهٔ ثابت طی سال‌های آتی (مثلاً 45000 تومان به‌ازای هر نفر) می‌تواند در همهٔ این مدت، درآمد خانوار را بیشتر از خط فقر نگه دارد؟

جواب سوال کار در کلاس صفحه ۵۹ ریاضی و آمار یازدهم انسانی
جواب سوال کار در کلاس صفحه ۵۹ ریاضی و آمار یازدهم انسانی

⚠️ دانش آموز عزیز به این نکته نیز توجه داشته باشید که مطالب درسی قرار گرفته شده در این صفحه فقط جنبه کمک آموزشی دارد لذا قبل از استفاده کردن از آن ها حتما خودتان نیز به سوالات پاسخ دهید تا مفهوم درس را به خوبی متوجه شوید.

پاسخ صفحه قبلی: جواب فعالیت صفحه ۵۸ ریاضی و آمار یازدهم انسانی

🔔 در این بخش جواب صفحه ۵۹ ریاضی و آمار (۲) یازدهم که مربوط به فصل ۳ می باشد را مرور کردیم، اگر سوالی دارید از بخش نظرات بپرسید. جهت مشاهده پاسخ سایر تمرین های کتاب شماره صفحه آن را به همراه عبارت «ماگرتا» در گوگل جست و جو کنید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =