اخباراقتصادی

با سهام عدالت صاحب خودرو شوید؟! ✔ حقیقت یا شایعه

هر چند روز گذشته خبر توزیع خودروهای رایگان به خانواده های آسیب پذیر تکذیب شد ، امروز یکی از نمایندگان مجلس این طرح را تشریح کرد و قول داد که آنها می توانند با بخشی از سهام عدالت خانواده نیازمندان ، خودرویی داشته باشند.

با سهام عدالت صاحب خودرو شوید : اگرچه روز گذشته خبر توزیع خودروهای رایگان به خانواده های آسیب پذیر تکذیب شد ، امروز یک نماینده مجلس این طرح را تشریح کرد و قول داد که آنها می توانند با سهمی از اقدامات عدالت خانواده نیازمند اتومبیل داشته باشند.با اخبار اقتصادی ماگرتا همراه باشید.

همچنین بخوانید : دانلود اپلیکیشن همراه سهام عدالت

ماجرای صاحب خودرو شدن با سهام عدالت چیست؟

سید علی موسوی گفت: من به همراه تیم اقتصادی طرحی را برای تهیه خودرو برای خانواده های بی بضاعت بدون خودرو بررسی و تدوین کردیم و قبلاً اعلام كرده ایم كه این طرح برای دولت و همچنین خانوارها بار مالی نخواهد داشت.

ما سعی کردیم مکانیزم روشنی طراحی کنیم و استفاده از سهام عدالت را به عنوان مکانیزم تامین مالی پیش بینی کنیم.

ماشین دار شدن با سهام عدالت
ماشین دار شدن با سهام عدالت

وی گفت: در این طرح با اولویت خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی ، خانواده های دهک های پایین و آسیب پذیر در اولویت قرار گرفتند.

ما سعی خواهیم کرد این خانواده ها را با بخشی از سهام عدالت از بین ببریم بدون اینکه هزینه زیادی برای آنها داشته باشد. از طرف دیگر ، افزایش سرمایه برای خودروسازان وجود دارد تا بتوانند تولیدات جدید با حجم بالا داشته باشند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با این طرح اقشار کم درآمد را راضی کنیم و به آنها نشان دهیم که در کنار آنها هستیم.

در آینده نیز پروژه های مشابهی را ارائه خواهیم داد. در همین راستا ، ما در حال آماده سازی پروژه هایی با یک تیم اقتصادی هستیم و انشاالله طرح رانندگی خانوارهای بدون سرنشین را به کمیسیون صنایع ارائه خواهیم کرد.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 7 =