مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخباراقتصادی

تاثیر بروزرسانی شانگهای بر قیمت اتریوم

روش‌های سرمایه‌گذاری مختلفی در دنیای امروز برای حفظ ارزش پول وجود دارند. متاسفانه ارزش واحد پولی ایران همواره رو به کاهش است و کسانی که نمی‌توانند راه‌های درستی را انتخاب کنند به شدت متضرر می‌شوند. بازار سرمایه در سال‌های اخیر یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد زیادی بود که این روزها نیز دوباره سیر صعودی خود را از سر گرفته است.

آیا شما نیز در این زمینه فعالیت می‌کنید و به دنبال کسب اطلاعات به‌روز هستید؟ یکی از محبوب‌ترین ارزها و برترین آلت کوین Ethereum است که در این مطلب می‌خواهیم شما را با تاثیر بروزرسانی شانگهای بر قیمت اتریوم آشنا کنیم.

تاثیر بروزرسانی شانگهای بر قیمت اتریوم

آپدیت شانگهای به چه منظوری انجام می‌شود؟

تغییر دادن مسیر در شرایطی که مطمئن شوید راه جدیدی که انتخاب کرده‌اید امید و خوشبختی بار می‌دهد، قطعا به هر قیمتی ارزش دارد. در چند سال‌ گذشته اتریوم در تلاش است تا مکانیسم خود را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر دهد.

بنا به نظر مسئولان این مجموعه راه جدید می‌تواند نه تنها سرنوشت اتر بلکه کل بازار را منقلب کند. در یک دهه گذشته ارزهای دیجیتال توانستند خودشان را برای همه ثابت کنند و بیت کوین سردمدار این حرکت بود. به احتمال زیاد ارزش واقعی این ارزها در آینده‌ مشخص می‌شود و در بسیاری از امور دخالت خواهند داشت.

تیم بنیاد Ethereum برای این تغییر مهم چندین آپدیت در شبکه خود انجام داده است. دو مورد آخر به‌روزرسانی بیکن چین و مرج بودند که تایید کاملی بر کوچ ارز ETH بر مکانیسم اجماع اثبات سهام شدند. با این آپدیت‌ها هنوز مشکلاتی وجود دارد که می‌توان به مهم‌ترین آن‌ها یعنی قفل شدن ارزهای استیک شده و عدم برداشت آن‌ها اشاره کرد.

آپدیت شانگهای برای این منظور در نظر گرفته شده تا تمام ارزهای قفل شده آزاد شوند و کاربران امکان برداشت و فروش آن‌ها را داشته باشند. کاملا بدیهی است که این به‌روزرسانی قدرت اتریوم را چند برابر خواهد کرد اما به نظر می‌رسد در روزهای اول قیمت اتریوم را برخی از اتفاقات تحت تاثیر قرار دهند. در ادامه در مورد این مسئله باهم بحث خواهیم کرد.

آیا خبر آپدیت شانگهای بر روی قیمت اتریوم تاثیر داشت؟

در بازار ارز دیجیتال اخبار روز همیشه تاثیر بسزایی در انجام معاملات و تصمیم‌گیری کاربران داشته و به همین دلیل سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید هر تریدر انجام دهد، دنبال کردن اخبار ارزهایی است که مستعد سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌دانند.

ارز ETH برترین آلت کوین این بازار بوده و همیشه زیر ذره‌بین سرمایه‌گذاران قرار دارد. با تغییر مکانیسم Ethereum این گزینه برای کاربران سراسر دنیا جذابیت بیشتری پیدا کرد. اعلان خبر آپدیت شانگهای باعث شد تا تقاضای اتریوم بیش از عرضه باشد و روند صعودی را طی کند.

با توجه به آمار این ارز نسبت به قبل وضعیت بهتری پیدا کرده و کسانی که توکن ETH را هولد کرده بودند، بیش‌ازپیش امیدوار به کسب سود شدند. اما با انجام آپدیت احتمالات زیادی ممکن است رخ دهد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

انجام آپدیت شانگهای چه تاثیری بر قیمت خواهد گذاشت؟

متخصصان زیادی در این زمینه نظرات خود را ارائه داده‌اند و هر کس با توجه به تحلیل خود می‌تواند مسیر درستی را انتخاب کند. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم با انجام آپدیت شانگهای قفل ارزها شکسته شده و همه کاربران می‌توانند ارزهای خود را نقد کنند.

این احتمال وجود دارد که افراد زیادی بلافاصله ارزهای استیک شده خود را بفروشند و اتریوم با کاهش قیمت شدیدی روبرو شود. این فشار فروش بسیاری از سرمایه‌گذاران را دچار اضطراب کرده و ممکن است افرادی که قصد هولد این ارز را دارند نیز گزینه خارج شدن از آن را انتخاب کنند.

به نظر برخی حتی اگر افراد زیادی قصد فروش کنند، در همان قیمت‌های بالا خرید انجام خواهد شد و شوک چندانی به قیمت وارد نخواهد شد. مسلم است که با این به‌روزرسانی ارزش اتریوم بیشتر از قبل خواهد شد و افراد زیادی به آن اعتماد خواهند کرد.

کاربران ایرانی که نتوانستند از ماینینگ این ارز سودی داشته باشند، می‌توانند از پاداشی که این بار در سرمایه‌گذاری به دست خواهند آورد بهره‌مند شوند. در ادامه شما را با یک سایت معتبر برای انجام معاملات خود آشنا خواهیم کرد.

انجام آپدیت شانگهای چه تاثیری بر قیمت خواهد گذاشت؟

با صرافی والکس بیشتر آشنا شوید

در یک دهه گذشته بازار کریپتوکارنسی کاربران ایرانی خاطرات تلخی را از صرافی‌های خارجی تجربه کردند. حساب کاربری اکثر کاربران ایرانی از طرف این مجموعه‌ها مسدود شد و برای همیشه سرمایه خود را از دست دادند. همین مسائل باعث شد تا نخبه‌های ایرانی راه امیدی برای علاقه‌مندان به این بازار باز کنند.

یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی، صرافی ارز دیجیتال والکس است. این مجموعه در ابتدا تمام تمرکز خود را بر روی امنیت سیستم گذاشت و به کمک متخصصان حوزه سایبری توانست امنیت کامل شبکه را تضمین کند.

با توجه به اینکه اوضاع بازار ارز دیجیتال بار دیگر روند خوبی پیدا کرده، افراد زیادی قصد سرمایه‌گذاری در این زمینه دارند. برای خرید اتریوم و رمزارزهای دیگر شما می‌توانید با خیالی آسوده در صرافی ارز دیجیتال والکس ثبت نام کنید و سرمایه خودتان را در جایی مناسب نگه دارید.

جمع بندی

افراد زیادی در حوزه ارز دیجیتال توانسته‌اند با کسب دانش و تجربه به ثروت کلانی دست یابند. افرادی که به صورت کورکورانه پا به این بازار می‌گذارند اغلب با شکست مواجه می‌شوند. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با آپدیت شانگهای و تاثیر آن بر قیمت اتریوم آشنا کنیم تا شما نیز بتوانید تصمیم درستی در سرمایه‌گذاری این ارز بگیرید.

منبع :

https://wallex.ir/blog/ethereum-shanghai-upgrade/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =