مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

نحوه اجاره انبار در کهریزک

برای اطلاع نحوه اجاره انبار مسقف درکهریزک که یکی از بهترین انبارها می باشد. کهریزک یکی از مناطق واقع در جنوب تهران است که به اتوبان تهران – قم نزدیک بوده و در منطقه 20 شهری قرار دارد. در این منطقه حدود 800 واحد صنعتی و همچنین حدود 4000 انبار و کارگاه مختلف واقع شده است. به همین دلیل اجاره انبار در کهریزک به یکی از موقعیت های مناسب برای انبارداران در این منطقه تبدیل شده است. این منطقه دسترسی بسیار مناسبی به خط یک مترو داشته و به راحتی می توان با یک قطار به مرکز شهر رسید.

بسیاری از افرادی که متقاضی اجاره انبار عمومی در تهران هستند، مشاغل و صاحبین کسب و کاری هستند که به مکانی امن برای ذخیره و نگهداری مواد اولیه یا محصولات خود نیاز دارند. انبارهای عمومی از جمله مکان‌های امنی هستند که امروزه توسط شرکت‌های لجستیک به متقاضیان اجاره داده می‌شوند. شما نیز می‌توانید برای اجاره انبار عمومی در تهران به شرکت‌های مطرح در این حوزه مراجعه نمایید.
انبارهای عمومی امروزه توسط شرکت‌های بسیاری، به متقاضیان برای نگهداری محصولات و اجناس خود به اجاره داده می‌شوند. اجاره انبار کانتینری و همچنین استفاده از انبارهای عمومی یک روش بسیار امن برای نگهداری اجناس و محصولات مشاغل مختلف است که احتمال سوء استفاده و سرقت کالاها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. ستایش لجستیک یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه خدمات لجستیک و انبارداری است که تجربه امنی را به مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به اجاره انبار مواد غذایی و وسایل منزل نیز اشاره کرد.

اجاره انبار

اجاره انبار در کهریزک

با توجه به اینکه در سال های اخیر تورم بسیار زیادی را در بخش املاک شاهد بودیم، این منطقه نیز با افزایش قیمت مواجه بوده است. اما همچنان قیمت زمین و همچنین اجاره واحدهای تجاری و صنعتی و همچنین انبارها و سوله ها پایین تر از سایر مراکز می باشد.

به همین دلیل اجاره انبار در کهریزک به یکی از فرصت های مناسب برای صنعتگران، تجار و کشاورزان تبدیل شده است، تا با هزینه کمتری از کالا و محصولات خود نگهداری کنند. با توجه به تنوع بسیار بالا در انبارهای موجود در این منطقه و همچنین استانداردهای مورد نیاز، لازم است تا نسبت به انتخاب آن آگاهی کافی را داشته باشید. بر این اساس انبارها در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

انواع انبار بر اساس نوع کالا

اگر قصد اجاره انبار در کهریزک را دارید، ابتدا باید بررسی کنید که چه نوع انباری مناسب با نیاز و کالای شما است؟ تعداد محصولات و تراکم آن به چه میزان بوده و درجه حساسیت محصولات شما در چه سطحی قرار دارد؟ بر این اساس انواع انبار را می توان در سه دسته و یا گروه جای داد، که عبارت است از:

  1. انبار سرپوشیده که تنها سقف داشته و از چهار طرف باز می باشد. همچنین هیچگونه حفاظ در اطراف آن وجود ندارد و کالاهایی که حساس به نور آفتاب و یا برف و باران هستند در آن ها نگهداری می شوند. توجه داشته باشید که حتی در این فضا نیز اصول انبارداری باید رعایت شود تا آسیبی به کالاها وارد نشود. در این نوع انبارها عموما محصولات مدت زمان زیادی در آن نمی مانند و دائما در حال پر و خالی شدن هستند.
  2. انبارهای پوشیده که دارای محافظ همچون دیوار در اطراف آن هستند، گفته می شود. در این نوع انبارها محصولاتی نگهداری می شود، که از حساسیت بالاتری برخوردارند و حتما باید در فضای پوشیده قرار گیرند.
  3. انبار باز که نه سقف دارد و نه دیوار و تنها از یک محوطه بزرگ تشکیل شده است. در این نوع از انبارها اجناسی نگهداری می شود، که مقاومت بالاتری در برابر نور آفتاب و برف و باران دارند. لازم به ذکر است که در این نوع انبارها نیز حتما باید اصول اولیه انبار داری برای محافظت از اجناس رعایت شود.
اجاره انبار مسقف

اجاره انبار در کهریزک

لازم به ذکر است که اجاره انبار در کهریزک به صورت سردخانه های بسیار وسیع برای نگهداری از مواد غذایی فاسد شدنی نیز در دسترس می باشد. دمای لازم برای حفظ مواد غذایی در این انبارها قابل تنظیم بوده و در این فضا می توان انواع گوشت و مواد کشاورزی را حفظ و نگهداری کرد.

چگونه انبار مناسب با محصول خود انتخاب کنیم؟

یکی از نکات مهم در اجاره انبار در کهریزک تناسب آن با کالای مورد نظر و همچنین متراژ آن است. در برخی موارد ممکن است اجناس تنها چند روز در انبار مانده و پس از آن به سایر مکان ها انتقال پیدا کنند. به همین دلیل انبار دائما در حال پر و خالی شدن بوده و همیشه برای محصولات جدید ظرفیت وجود خواهد داشت. در این صورت نیازی به افزایش متراژ مورد نظر نخواهید داشت. اما در سایر مواقع اجناس زمان طولانی تری را در انبارها سپری می کنند و علاوه بر آن هر روز بر تعداد آن ها نیز افزوده می شود. در این صورت باید به فکر متراژ وسیع تری بود.

یکی از مزایای اجاره انبار در کهریزک وجود تنوع بالا با توجه به محصولات مورد نظر می باشد. تعدد انبارها در این منطقه، با توجه به دسترسی مناسب آن به جاده های منتهی به شهر تهران، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. از طرفی قیمت مناسب در متراژهای بالا دست بسیاری از صنعتگران را در انتخاب باز گذاشته است.

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در کهریزک

هنگام اجاره انبار در کهریزک باید به اجناس مورد نظر توجه ویژه ای شود. این اجناس ممکن است شامل مواد خام و یا اولیه کارخانجات، مواد و لوازم مصرفی، مواد و لوازم در جریان ساخت و یا کالای تمام شده باشند. برخی از این کالا قابل اشتعال هستند. بنابراین باید شرایط ویژه و مناسبی را برای حفظ و نگهداری کالاها در نظر داشت و به مراکزی همچون آتش نشانی نزدیک باشد.

اگر محصولات باید در مکانی نگهداری شوند که نباید هیچگونه نم و یا رطوبت به آن ها نفوذ کند، باید از انبارهای سرپوشیده، با وجود عایق های رطوبتی استفاده شود. همچنین باید نورگیری و تهویه مناسبی در این انبارها صورت گیرد تا از تجمع رطوبت جلوگیری شود.

نکات مهم در اجاره انبار در کهریزک

ساخت و اجاره انبار در کهریزک به دلیل منطقه صنعتی که در آن واقع شده است، قطعا از اصول و قوانین ساخت انبار تبعیت کرده است. بنابراین بسیاری از صنعتگران به راحتی می توانند انبار مورد نظر خود را در یک جستجوی ساده انتخاب کنند. 

یکی از نکات مهم در انتخاب و اجاره انبار در کهریزک استحکام و نحوه ساخت و ساز بنا می باشد. تمامی کف، دیوارها و سقف و همچنین زهکشی آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. از طرفی باید درجه بالایی از ایمنی را برای این مکان فراهم کرد. در ساخت آن از نرده، فنس و یا تور مرغی استفاده شده و همچنین از امکانات کافی برای مقابله با آتش سوزی و یا سرقت برخوردار باشد.

قیمت اجاره انبار

اجاره انبار در کهریزک

از دیگر نکات مهم هنگام اجاره انبار در کهریزک استفاده از تجهیزات کافی برای انبارداران است. دفتر انبار باید مجهز به تلفن بوده و بتواند امکانات رفاهی پرسنل را تامین کند. نور و حرارت کافی وجود داشته و همچنین اقدامات امنیتی و ایمنی فراهم شده باشد. باید سرویس های بهداشتی کافی و مناسب و مکانی برای تغذیه و زمان استراحت پرسنل در نظر گرفته شود.

تولید برق نیز یکی از ملزومات در انبارها به شمار می رود، که حتما باید دو تا سه ژنراتور 5 کیلو وات تهیه شود. دسترسی به آب آشامیدنی و بهداشتی و همچنین دفع مناسب زباله نیز از دیگر معیارهای انبار مناسب به شمار می رود.  برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت setlog.io  مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =