مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارعلمی

جواب تمرین صفحه ۵۲ فیزیک پایه دوازدهم ریاضی

توضیح و تدریس تمرین صفحه 52 فیزیک دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

جواب تمرین صفحه ۵۲ فیزیک پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک از فصل ۲ دینامیک و حرکت دایره ای قسمت ۲-۴ حرکت دایره ای یکنواخت ؛ برای مشاهده گام به گام این بخش در ادامه با آموزش و پرورش ماگرتا همراه باشید.

همچنین بخوانید : جواب تمرین و پرسش صفحه ۵۱ فیزیک پایه دوازدهم ریاضی

جواب صفحه ۵۲ فیزیک پایه دوازدهم ریاضی

جواب تمرین ۲-۹ صفحه ۵۲ فیزیک پایه دوازدهم ریاضی

شکل روبه رو مسیر حرکت سورتمه‌ای را در مسابقهٔ المپیک زمستانی نشان می‌دهد. سورتمه روی یک سطح افقی در حال حرکت است. اگر تندی حرکت سورتمه در کل مسیر ۳۴m/s باشد، شتاب مرکزگرای آن را در هر یک از پیچ‌ها به دست آورید.

پاسخ تمرین ۲-۹ صفحه ۵۲ فیزیک پایه دوازدهم ریاضی

⭕️ تذکر: دانش‌آموز عزیز، لطفاً توجه کنید که مطالب درسی در این وب‌سایت صرفاً به منظور کمک و آموزش قرار داده شده‌اند و نباید از آن ها به‌طور نادرست استفاده کنید. لذا، پیش از مشاهده پاسخ‌ها، لطفاً یکبار دیگر خودتان به سوالات پاسخ دهید و در صورت بروز مشکلات، از این پاسخ‌ها کمک بگیرید.

مطلب پیشنهادی : جواب پرسش صفحه ۴۹ فیزیک پایه دوازدهم ریاضی

✅ به پایان جواب تمرین صفحه 52 فیزیک ۳ پایه دوازدهم ریاضی رسیدیم، جهت مشاهده گام به گام سایر کتاب های درسی‌تان کافیست آن را به همراه عبارت «ماگرتا» در گوگل جست و جو فرمایید. همچنین اگر سوالی داشتید حتما آن را از بخش دیدگاه بپرسید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =