مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

شهر فرش و شهر لوازم خانگی، حامیان استعداد برتر در برنامه آوای جادویی

برنامه آوای جادویی

آوای جادویی، یک برنامه رقابتی سالم و جذاب است که برای مطرح­شدن استعدادهای برتر خوانندگی در کشور اجرا می‌شود.

در حال حاضر شبکه نمایش خانگی، میزبان این برنامه استعدادیابی در زمینه موسیقی است.

این مسابقه هیجان‌انگیز، بستر مناسبی برای رشد هنری افراد و فرصتی برای انتقال دانسته‌ها و تجربیات بزرگان موسیقی به تازه‌کارهای این عرصه است.

این برنامه با دریافت حمایت ارزشمند شهر فرش و شهر لوازم خانگی اجرا می‌شود. باید گفت که این اقدام، نشانه‌ای از ارزش قائل­شدن برای استعداد و قابلیت جوانان ایرانی به‌شمار می‌رود.

وجود این مجموعه‌های معتبر به‌عنوان حامی، به شکوفایی قابلیت‌های جوانان و حرکت در مسیر پیشرفت و دیده‌شدن ‌آنها کمک شایانی می‌کند.

این 2 برند به حمایت از استعدادهای ایرانی پرداخته­اند تا رویاهای جوانان به واقعیت بپیوندد.

معرفی شهر فرش و شهر لوازم خانگی به‌عنوان اسپانسر آوای جادویی

شهر فرش و شهر لوازم خانگی، این روزها به‌عنوان محبوب‌ترین هایپرمارکت‌ها در فروش انواع برندهای داخلی محسوب می‌شوند.

این فروشگاه‌های تخصصی، به‌دلیل اصالت کالا، فروش اقساطی و قیمت اقتصادی، نسبت­به سایر برندها تمایز یافته و طرفداران بسیاری جذب کرده‌اند.

برندهای معروف فرش و لوازم خانگی با هدف تسهیل شرایط خرید کالا برای هموطنان افتتاح شده‌است تا عرضه خدمات خود را با شرایط و تسهیلات مختلف پیاده‌سازی کند.

در حال حاضر، شاهد استقبال بی‌نظیری از مجموعه‌های شهر فرش و شهر لوازم خانگی به‌عنوان اولین و برترین مقصد خرید افراد هستیم.

این فروشگاه‌های معتبر، طی تصمیمی هوشمندانه، با فعالیت‌های حمایتی خود، نقش اسپانسری قدرتمند را برای برنامه استعدادیابی جوانان ایفا می‌کنند.

این 2 برند، با تامین منابع مالی و سایر خدمات ویژه، علاوه‌بر گرامی‌شمردن توانایی‌های خارق‌العاده جوانان و رشد آنها، به شهرت و محبوبیت خود دامن زده و جایگاه برند را ثبات می‌بخشد.

در حقیقت این برندها با فعالیت‌های اسپانسری خود، توانسته‌اند در معرض توجه طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان قرار بگیرند و به این ترتیب بر اعتبار کاری خود بیفزایند.

کشف استعدادهای خوانندگی در مسابقه آوای جادویی

مسابقه خوانندگی آوای جادویی، یک تریبون رسمی جهت به تصویرکشیدن استعدادهای خوانندگی است. این برنامه فقط جنبه سرگرمی ندارد و هدف آن، تنها ایجاد فضایی مفرح و شاد برای حضار و بینندگان نیست.

در حقیقت، این مسابقه استعداد یابی با ایجاد فضای رقابتی سالم بین جوانان و به چالش‌کشیدن توانایی‌های آنها در تلاش است تا به شناخت بهتر افراد از خود و استعدادهایشان کمک کند.

در این راستا، اشتراک‌گذاری تجربیات خوانندگان بزرگ کشور، نظرات کارشناسی داوران و آموزش و تمرین‌های لازم، این مسابقه را به رقابتی هدفمند تبدیل می‌کند.

جهت اطلاع بیشتر در ارتباط با این مسابقه، اینجا کلیک کنید.

آوای جادویی، به جوانان فعال کشور این فرصت را می‌دهد تا توانایی‌های خود را محک بزنند و شانس دیده‌شدن بین مردم را به‌دست بیاورند. این یک حمایت بزرگ برای جوانان و نوجوانانی بوده که بیش از هرکسی در پی کشف استعدادهای خود هستند.

معرفی برنامه آوای جادویی

مسابقه استعداد یابی جوانان، به تهیه‌کنندگی جناب محمد تهرانی و مجری‌گری علی اوجی، از پرطرفدارترین مسابقه‌های استعدادیابی در سبک و سیاق خوانندگی در ایران شناخته شده است.

ساخت این مسابقه در اوایل سال 1400، با فراخوان عمومی آغاز شد و جذابیت محتوایی آن، متقاضیان بسیاری را از مناطق مختلف ایران به خود جذب کرد‌.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه از طریق وب‌سایت مسابقه، به ثبت‌نام در فراخوان اقدام کردند‌.

پس از پایان فراخوان، انتظار می‌رفت که مسابقه، به‌عنوان برنامه ویژه نوروزی 1401 پخش شود. اما متاسفانه پلتفرم میزبان، آماده پخش این برنامه نبود.

بعد از یک سال و نیم، پس از حواشی‌های متعدد، این برنامه با تغییر پلتفرم میزبان خود، در بهمن ماه 1401 اکران و با استقبال زیادی از سوی بینندگان مواجه شد.

در حال حاضر این مسابقه کشف استعداد از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و همچنان با حمایت‌های دریافتی از شهر فرش و شهر لوازم خانگی، مسیر موفقیت را طی می‌کند.

با وجود تغییر و تحولاتی که در روند این برنامه رخ داد، باید بگوییم که شباهت­های زیادی بین آوای جادویی و مسابقه بزرگ (The voice) دیده می­شود.

مسابقه The voice نیز جهت کشف استعدادهای خوانندگی در 26 آوریل 2011 از شبکه ام‌.بی.سی پرشیا پخش و در بیش از 30 کشور دنیا طرفدار پیدا کرد.

اهمیت استعدادیابی در فضای رقابتی مسابقه

استعدادیابی در جهان امروز ما از جمله موضوعاتی است که با گسترش دانش خانواده‌ها و دغدغه‌های روزگار، توجه‌های زیادی را معطوف خود کرده‌ است. استعداد، امری ذاتی بوده و می‌تواند سال‌های سال در وجود افراد ماندگار باشد. به‌عبارتی شانس استعدادیابی همواره با شماست.

با این حال، گفته می‌شود که پرداختن به این فرایند در سن نوجوانی و جوانی، کیفیت بهتری در آینده فرد دارد.

علت این است که در دوره نوجوانی، شخصیت فرد بر اساس علایق و توانایی‌هایش شکل می‌گیرد و مسیر عصبی آن در ذهنش به ثبت می‌رسد.

مسابقه جذاب آوای جادویی، با هدف حضور پرشور نوجوانان و جوانان، همچنین نمایش توانایی‌های ذاتی آنها ترتیب داده شده است. در ابتدا، شرکت‌کنندگان با شرکت در مرحله راستی آزمایی و اخذ رای مثبت به‌شرط هنرنمایی قابل‌قبول، وارد مرحله ابتدایی می‌شوند.

سپس در هر قسمت از مرحله ابتدایی این برنامه، قطعه‌ای از آثار چهره‌های مطرح کشور را اجرا می‌کنند.

نفرات برگزیده می‌توانند داورانی را که توسط آنها انتخاب شده‌اند، به‌عنوان استاد در نظر گرفته و خود را برای ورود به مراحل بعدی آماده کنند.

طراحی این برنامه و پخش با اسپانسری شهر فرش و شهر لوازم خانگی، به متقاضیان جوان و نوجوان کشور کمک می­کند تا قابلیت‌های ذاتی خود را جدی بگیرند. این مسابقه خوانندگی، برای افرادی که نتوانستند به‌دلایل گوناگون، به توانایی‌های خود توجه کنند، این فرصت را می­دهد تا علایق خود را دنبال کرده و در جاده موفقیت قدم بگذارند.

معرفی داوران آوای جادویی در حمایت از استعدادیابی افراد

این برنامه استعدادیابی سعی کرده تا داوران خود را از میان خوانندگانی انتخاب کند که در سبک­های مختلفی از موسیقی فعالیت می­کنند.

باید بگوییم که حضور این هنرمندان، موجب شده تا طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به خوانندگی، استعداد خود را در معرض نمایش قرار دهند.

در ادامه این بخش، به معرفی مختصری از این هنرمندان می‌پردازیم.

محمد اصفهانی

محمد اصفهانی یک خواننده برجسته بوده که سابقه درخشانی در حوزه آهنگسازی پاپ و خوانندگی سنتی دارد. کمتر کسی است که نام این خواننده معروف را نشنیده و با آثار فوق‌العاده او بیگانه باشد.

محمد معتمدی

محمد معتمدی از دیگر هنرمندان خوش‌آوازه در صنعت موسیقی سنتی است که از سن نوجوانی، به نواختن ساز نی پرداخت.

او بعدها با پیگیری استعداد و پشتکار خود، توانست تا موفقیت­های بیشتری در موسیقی به­دست آورده و در دسته هنرمندان به­نام و حرفه­ای قرار بگیرد.

رضا یزدانی

رضا یزدانی، گیتاریست و آهنگساز مشهور در کنار دیگر هنرمندان، نقش موثری در روند این مسابقه ایفا می­کند.

می‌توان گفت که سبک منحصر به‌فرد او در هنر خوانندگی و نوازندگی، به­پرورش استعداد شرکت‌کنندگان کمک بسیاری خواهد کرد.

رضا صادقی

صدای گوش‌نواز این خواننده پاپ و ترانه‌سرای محبوب، زبانزد خاص و عام است.

عملکرد مستقل و ترانه‌سرایی رضا صادقی، می‌تواند یک نقطه قوت برای شرکت­کننده­هایی باشد که مشتاق طی‌کردن مسیری مشابه با این هنرمند هستند.

معرفی داوران آوای جادویی در حمایت از استعدادیابی افراد

جمع‌بندی

شهر فرش و شهر لوازم خانگی به‌عنوان حامیان آوای جادویی، نقش فوق‌العاده برجسته‌ای در پشتیبانی از استعدادهای جوانان ایرانی داشته‌اند.

این مجموعه‌ها تاکنون با دریغ‌نکردن حمایت‌های خود در شناخت، حفظ و پرورش استعدادهای برتر ایرانی، کمک زیادی به صنعت موسیقی کشور کرده­اند.

ورود جوانان کوشا، باانگیزه و هدفمند به این مسیر رقابتی و بهره‌گیری از قابلیت‌های آنها در راه توسعه و تعالی کشور، از اهداف اصلی این مجموعه‌ها است.

این مسابقه چالش‌برانگیز موسیقی، با کمک‌های موثر حامیان خود، فرصتی برای پیشرفت در کنار پیشکسوتان موسیقی ایران، ترتیب داده است.

امید که همه جوانان کشور با شناخت توانایی‌های نهفته در وجود خود و تلاش برای پرورش آنها، در مسیر موفقیت فردی و اجتماعی گام بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =