الکترونیک و دیجیتالفناوری

سامسونگ تبلت مقرون به صرفه گلکسی تب A 8.0 2019 را معرفی کرد

شرکت سامسونگ از تبلت اقتصادی گلکسی تب ای 8.0 مدل 2019 رونمایی کرد

سامسونگ در چند روز گذشته از تبلت اقتصادی گلکسی تب ای 8.0 2019 – Galaxy Tab A 8.0 2019 رونمایی کرد. همچنین این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تبلت جدید خود را با شعار «تبلتی ایده‌آل برای لذت بردن از محتوای دلخواه‌تان در هر کجا که باشید» به بازارهای دیگر نیز عرضه کند. در ادامه برای آشنایی با مشخصات این تبلت مقرون به صرفه ، با ماگرتا همراه باشید.

Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019
Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019

عدم تبلیغات و برگزاری رویداد رسمی برای تبلت اقتصادی جدید نشان می دهد که این محصول چندان برای واحد موبایل سامسونگ با اهمیت نیست و شرکت کره ای بیشتر به منظور تکمیل سبد محصولات خود آن را تولید کرده است.

مشخصات گلکسی تب ای 8.0 2019 – Galaxy Tab A 8.0 2019

Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019
Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019

طراحی و صفحه نمایش :

اندازه‌ نمایشگر این تبلت 8.0 اینچ که رزولوشن WXGA و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را ارائه می‌کند ، است اما متاسفانه در اطراف نمایشگر حاشیه‌های ضخیم و اضافی زیادی به چشم می‌خورد که ما را به یاد سبک نوستالژی و قدیمی تبلت‌ها در گذشته می‌اندازد. ضخامت زیاد 8.9 میلی‌متری در کنار وزن 325 گرمی که دارد می‌توانیم به وضوح اعلام کنیم که با یک تبلت سنگین وزن روبه رو هستیم!

اگر بخواهیم منطقی باشیم باید کار کردن طولانی و نگهداشتن تبلت بر روی دست را به کلی فرموش کنید زیرا پس از چند دقیقه کار با دستگاه دستمان دچار خستگی می‌شود. جنس بدنه‌ی تبلت Samsung Galaxy Tab A 8 2019 ز مواد با کیفیتی (فلزی) ساخته شده است که البته در برابر نفوذ مایعات هیچگونه مقاومتی ندارد و بسیار آسیب پذیر است.

سخت افزار و نرم افزار :

با توجه به اینکه از تبلت‌های رده پایین انتظار سخت افزار چندان قدرتمندی را نداریم، مشخصات این دستگاه شما را شگفت‌زده نخواهد کرد.

این تبلت از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۲۹ استفاده می‌کند که دو گیگابایت رم را مدیریت می‌کند. حافظه داخلی این تبلت فقط ۳۲ گیگابایت است که چیزی حدود ۲۰ درصد از آن توسط سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض اشغال شده است؛ ولی خوشبختانه سامسونگ برای تبلت جدیدش، درگاه کارت حافظه را هم در نظر گرفته است که می‌توانید به کمک آن تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت دیگر به حافظه داخلی دستگاه اضافه کنید.

همچنین سامسونگ یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای این مدل در نظر گرفته است که از طریق درگاه میکرو یواس‌بی شارژ می‌شود.

در آخر تبلت Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019 ، خوشبختانه از جدید ترین نسخه سیستم عامل اندروید به نام پای 9.0 استفاده شده است.

دوربین :

کمتر کسی از تبلت‌ها به عنوان ابزاری کاربردی در عکاسی استفاده می‌کند و از این رو سقف انتظارات از دوربین تبلت گلکسی پایین است. برند کره‌ای نیز با در نظر گرفتن رزولوشن 8 مگاپیکسل وضوح تصویر بالایی به همراه دارد و با استفاده از فوکوس خودکار افراد می‌توانند جزئیات نرمی از تصویر را ثبت کنند.

دوربین سلفی به کار رفته در این تبلت برای برقراری تماس‌های تصویری با میزان رزولوشن 2 مگاپیکسلی که دارد کیفیت تصویر خوبی به همراه دارد.

قیمت :

گلکسی تب ای 8.0 مدل 2019 در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. این تبلت در حال حاضر در بسیاری از بازارها قابل دسترسی است و قیمت تعیین شده برای آن حدود ۱۶۰ دلار است که البته بسته به کشور مقصد می‌تواند متفاوت باشد. همچنین خریداران این تبلت از طرف سامسونگ دو ماه اشتراک رایگان یوتیوب پریمیوم و سه ماه اشتراک اسپاتیفای دریافت خواهند کرد.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =