۱۷ استراتژی پیشرفته سئو ۲۰۲۰ :در این مقاله می خواهیم 17 تکنیک و تاکتیک های پیشرفته سئو رو برای شما دوستان بگوییم.
اگر شما هم مثل من از شنیدن جمله ” ایجاد محتوای ارزشمند ” خسته شدید این مقاله به شما بسیار کمک میکند.
۱۷ استراتژی پیشرفته سئو ۲۰۲۰
۱. رتبه بندی برای ” کلمات کلیدی روزنامه نگار “
کلمات کلیدی روزنامه نگار کلماتی هستند که ژورنالیست ها در جستجوی آن هستند. این یک روش عالی برای ساختن بک لینک است.
نگاهی به داده های دامنه های مرجع از طریق Ahrefs برای آن صفحات داشته باشید. ببینید محتوای مربوطه کی منتشر شده است؟ آیا بعد از منتشر شدن، محتوا را آپدیت کردند یا نه.
خب افزایش دوم به این دلیل اتفاق افتاد که این صفحه برای رتبه بندی از کلماتی استفاده کرد که روزنامه نگاران از آن استفاده میکردند:
ببینیم این روش چگونه کار میکند؟ ببینید یک روزنامه نگار برای مقالات خود به آمار های خاصی نیاز دارد. بنابراین آنها برای دریافت این آمار به گوگل مراجعه میکنند. شما داده هایی که آنها نیاز دارند را در مقاله خود استفاده کرده اید و زمانی که جستجوی خود را انجام میدهند به سایت شما بر میخورند. آنها از این داده ها در مقالات خود استفاده میکنند و به شما لینک میدهند.
۲. از تصاویر متحرک برای بهبود زمان کاربر در سایت استفاده کنید
مطالعاتی که ما اخیرا داشتیم به ما نشان داد که هرچی کاربر بیشتر در سایت شما ماندگار باشد رتبه شما در گوگل بیشتر است. در حقیقت این دو مورد رابطه مستقیم دارند.
اخیرا روش مناسبی برای این موضوع پیدا کرده ایم: تصاویر متحرک. به طور خاص تصاویر متحرک با وضوح بالا (همانند SVG های متحرک) هستند. این ها در واقع GIF ها با کیفیت بالا هستند.
به عنوان مثال:
من متوجه شدم که تصاویر متحرک باعث میشوند کاربر منظور ما را بهتر متوجه میشوند.
به این ترتیب آنها وقت بیشتری برای مطالعه مقاله شما می گذارند و از مطالعه آن خسته نمیشوند. به همین دلیل شما زمان ماندگاری را تا 3 دقیقه افزایش میدهید.
۳. ایجاد هاب کانتنت یا محتواهای مرکز
طی آمار های بدست آمده متوجه شدیم که سایت Backlinko 28% از آمار خود را از هاب کانتنت بدست آورده است.
هاب کانتنت چیست؟
هاب کانتنت ها اساسا یک مینی ویکی پدیا در خصوص موضوع مربوطه هستند.
به عنوان مثال یکی از موضوعات سایت Backlinko با استفاده از هاب کانتنت ها منتشر شده است:
بر فرض مثال هاب کانتنت برای سئو مارکتینگ میشود مجموعه ای از منابع سئو که باید تمامی آنها را با جزئیات کامل در اختیار کاربران قرار دهیم.
هر یک از این دسته ها برای خود تعدادی داده دارند که به کاربران بسیار کمک میکنند:
این نوشته ها همه در مورد یک کلمه کلیدی طولانی یا دم بلند بهینه سازی شده اند. آنها مانند پست های معمولی نوشته نمی شوند و بیشتر مانند مقاله های ویکی پدیا هستند.
چرا؟ در مرحله اول این سبک یک جستجوی مناسب برای این نوع کلمات کلیدی ( کلمات دم بلند ) هستند. به عنوان مثال، کسی که در جستجوی کلیدواژه های LSI است، نظر من را در این مورد نمیخواهد. در حقیقت آنها نمیدانند چیست و چه ارزشی برای آنها دارد.
ورودی های هاب کانتنت طوری برنامه ریزی میشوند که با کلمه کلیدی ما مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه همه با هم پیوند استراتژیک دارند.
نیازی به گفتن نیست اما این پیوند های داخلی برای سئو فوق العاده هستند. این پیوند ها به این کمک میکنند تا کاربران بین صفحات شما گشت و گذار کنند. در حقیقت این کمک میکند تا کاربران کلی وقت در سایت ما بگذرانند و بعد از سایت ما به بقیه نتایج بروند ( البته اگر بعد از مشاهده سایت ما به بقیه موارد سر بزنند ).
۴. کلمات کلیدی مقایسه
کلمات کلیدی مقایسه اصطلاحی است که برای کلماتی استفاده میشود که چیزی را مقایسه میکند مانند:
- بازار یابی محتوا یا سئو
- ایفون یا اندروید
- Webflow یا WordPress
چرا این کلمات ارزش ارزیابی دارند؟ در ابتدا افرادی که از کلمات مقایسه استفاده میکنند توضیحاتشان کامل نیست. برای مثال کسی که در گوگل ابزار های سئو را جستجو میکند مشخص است که ابزار های سئو را نمیشناسد. اما شخصی که MOZ Pro بهتر است یا Ahrefs را جستجو میکند ماهیت ابزار ها را می شناسد اما میخواهد در تصمیم گیری خود موفق تر عمل کند.
دوم آنکه کلمات کلیدی مقایسه ای زیاد رقابت ندارند و خیلی راحت می توانیم جایگاه بگیریم. به عنوان مثال این کلمه حدودا با پرداخت 126 هزار تومن در CPC هزار جستجو در ماه دریافت میکند. اما سختی این کلمه فقط 12 از 100 است.
برایان دین در سایت خود این کار را کرد و خیلی راحت بین سه نتایج برتر جایگاه گرفت.
سایت Drift بسیاری از این صفحات را دارد که میتوانید از آنها الهام بگیرید.
به همین دلیل رتبه عالی هم کسب کردند:
۵. از پارامتر داینامیک برای صفحه سازی استفاده کنید
این مسئله یکی از مباحث مهم در سئو است. روز ها و گاهی هفته ها طول میکشد تا صفحه ی جدیدی ایندکس شود.
اگر در نحوه ساختن URL های هر صفحه از سایت خود از پارامتر داینامیک استفاده کنید خیلی بهتر گوگل صفحات شما را ایندکس میکند. همانطور که میدانید وظیفه کراول کردن صفحات شما به عهده عنکبوت های گوگل است. پس هرچه لینک بهینه تر و کوتاه تر باشد آنها محتویات را بهتر می توانند درک کنند. پس اینطور عمل کنید:
به جای استفاده از این URL:
از URL بهینه شده زیر استفاده کنید:
این قالب از URL ها به گوگل کمک میکند تا زمان کمتری را صرف خزیدن صفحات ما کند و زمان بیشتری صرف یافتن و ایندکس کردن بقیه چیز ها کند.
به همین دلیل گوگل راحت تر و زودتر صفحه شما را کراول میکند.
اگر مجددا در کراول کردن مشکل داشتید میتوانید از ابزار گوگل سرچ کنسول کمک بگیرید تا این مشکل را حل کند. اما این کار فقط با استفاده از پارامتر داینامیک یا پویا کار میکند.
همچنین بخوانید : بک لینک PBN و روش لینک سازی پی بی ان
۶. با پادکست بک لینک بسازید
شما با پادکست میتوانید به نتایج خوبی برسید تا به عنوان مهمان از شما استفاده کنند.
و در نهایت وقتی که از شما به عنوان مهمان استفاده کردند لینک میدهند.
به همین دلیل می توانیم بگویم پادکست ها پست مهمان های جدید هستند.
در واقع پادکست ها نوع جدیدتر و بهتر از پست های مهمان هستند. برای انتشار پست مهمان باید مواردی را رعایت کنید:
- سایتی که پست مهمان شما را بپذیرد
- پیش نویس داشته باشید
- پست مهمان های دیگر را مشاهده کنید
- پست مهمان خود را آماده کرده و ویراستار کنید
در نهایت می توانید پست مهمان خود را منتشر کنید. اما پادکست چی؟ برای پادکست نیازه که فقط خودت را نشان بدی و به سایت های مختلف درخواست بدی.
در واقع استفاده از پادکست ها اولین موج ساخت بک لینک انفجاری برای سایتتان است. برایان دین به موسسه Josh توصیه کرد از پادکست در استارتاپ خود استفاده کنند.
و چون این موسسه داستان های جالبی داشت قبول کرد.
شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چطور در پادکست های افراد شرکت کنید؟
میتوانم در این باره پست مجزی بنویسم اما نکاتی را برای شما نوشتم که اگر آنهارا بدانید میتوانید تغییراتی را انجام دهید.
- نکات بدرد بخور: شما باید نکاتی را بنویسید که چرا کاربر ها باید به پادکست شما گوش فرا دهند.
- دریافت میکروفن: همیشه باید حرفه ای کار کنید. یکی از نیاز های اصلی هر پادکستر استفاده از یک میکروفنی است که صدای با کیفیتی را به کاربران ارائه بدهند.
- مرحله به مرحله پیش برید: راه یک ساله را نمیشود یک ماهه رفت. باید از قدم های کوچک و پادکست های کوچک استفاده کنید تا به درجات و مراحل بالاتر برسید و بیشتر شناخته شوید.
۷. ساختن اتحاد محتوا
اتحاد محتوایی چیزی است که شما با یک کسب و کار، سایت، وبلاگ ها یا سوشیال مدیا ها در یک موضوعی همکاری در تولید محتوا میکنید. به عنوان مثال می توانیم برایان دین را بگوییم که با Fractl همکاری کرد و محتوایی که آنها نوشتند در بخش وبلاگ سایت Moz منتشر شد.
در این چنین موقعیت ها میتوانید بازدید های فوق العاده ای جذب کنید. اما باید با کسی که محتوای شما بدرد آن میخورد شریک شوید. باز میتوانیم از برایان دین مثال بزنیم که با سایت های BuzzSumo و content analysis همکاری کرد.
برایان دین با BuzzSumo داده های قابل توجهی را در اختیار یکدیگر گذاشتند. برایان دین محتوای مربوطه را نوشت و آن را به مخاطبین خود معرفی کرد. به طور کلی این اتحاد محتوا یک معامله برد-برد برای هر دو است.
او نیازمند داده های دقیقی بود که برند BuzzSumo در اختیار آن گذاشت تا محتوای جامعی تولید شود. این محتوا به BuzzSumo کمک کرد که جلوی چشم ده هزار نفر قرار بگیرد. در واقع این پست در ماه اول 46 هزار و 489 بازدید کننده را به ارمغان آورد.
۸. به حداکثر رساندن ملاک های خود در نتایج SERP
رتبه برتر یک گوگل حدود 32% از کل کلیک های ارگانیک را دریافت میکند.
شما میتوانید کلیک های بیشتری از SERP بدون داشتن رتبه جذب کنید. این کار به حداکثر رساندن ملاک های خود در SERP است. ملاک ها و مستغلات SERP چند پیکسل است که شما در صفحه اول گوگل کنترل میکنید. هرچه پیکسل بیشتری کنترل کنید، از کلمه کلیدی مورد نظر بیشتر ترافیک میگیرید.
به عنوان مثال، رتبه بندی در Snippet به طور ویژه شما را در صدر نشان میدهد. اما این کار موقعی اتفاق می افتد که ملاک های SERP خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر سه برابر کنید.
در ادامه روش هایی را گفتیم تا املاک SERP خود را افزایش دهید:
- مقالات متوسط
- پست های مهمان
- ویدئوهای یوتیوب
- داستان های برتر
۹. درج تصاویر در محتوا
در این هیچ شکی نیست که تصاویر با کیفیت محتوای شما را بهتر میکنند. این مورد به صورت غیر مستقیم برای رتبه بندی شما موثر است. به نظر شما از چه تصاویری باید در سایت استفاده کنیم؟ یک آزمایشی بدست آمد که تصاویر تکراری می تواند به رتبه شما آسیب جدی وارد کنند.
به همین دلیل باید از تصاویر یونیک استفاده کنید. یکی از راه هایی که بسیار به شما کمک میکند این است که با یک فردی که به امور گرافیکی مسلط است همکاری کنید.
به نظر من اگر تصاویری که استفاده میکنید به صورت نموداری باشد خیلی خوب است چون مخاطب را درگیر میکند.
درسته که باید هزینه پرداخت کنید اما ارزشش را دارد که با یک فرد گرافیست همکاری کنید. حتی افراد تازه کار میتوانند از تصاویر شما در بلاگ هایی که دارند استفاده کنند. این کار باعث میشود که به شما پیوند بدهند. به عنوان مثال این تصویر که محتویات نموداری دارد در چند وبسایت به اشتراک گذاشته شده است.
و خب هرکسی که از این تصویر استفاده کند به سایت Backlinko نیز لینک میدهد.
۱۰. محتوای خود را برای کلیدواژه مربوطه بهینه کنید
شما میدانید که سئو داخلی بسیار مهم است و باید حتما به آن دقت کرد. یکی از موارد سئو داخلی استفاده کردن از کلیدواژه های مرتبط با محتوا است. گوگل چطور کار میکند؟ سیگنال هایی که بدست می آورد را با کوئری خاص بررسی میکند ببیند مرتبط است یا خیر. به طور خاص، گوگل می خواهد شما کلیدواژه شما با محتوایی که تولید می کنید مرتبط باشد.
سوال اینجاست که چطور به گوگل بفهمانیم محتوای ما با کلیدواژه ای که داریم مرتبط است؟ شما باید از کلمات کلیدی Lsi ( کلمات مترادف ) در محتوای خود استفاده کنید. شما با انجام این کار به گوگل اثبات میکنید که صفحه شما با جستجوی مربوطه مرتبط است.
شما با انجام این کار با یک تیر دو نشان می زنید. ابتدا به گوگل خود را ثابت میکنید و سپس با کلمات مختلفی جایگاه میگیرید. اگر محتوای طولانی بنویسید قطعا میتوانید کلمات مترادف زیادی در آن جای بدهید.
شما برای بدست آوردن کلمات مترادف میتوانید از فرهنگ لغت های فارسی استفاده کنید. این فرهنگ لغت ها میتواند به شما در پیدا کردن کلمات هم معنی بسیار کمک کند.
۱۱. بخش نظرات برای وبلاگ خود ایجاد کنید
نظرات به سه دلیل می توانند به سئوی شما کمک کنند:
اول اینکه ممکن است یکی از فاکتور های رتبه بندی مستقیم باشد.
دوم نظرات باعث میشوند که کاربر زمان بیشتری در سایت شما بماند و با سوالاتی که میپرسد میتوانید ایده های جالبی را دریافت کنید.
سوم بخش نظرات در حقیقت یک محتوایی است که خزنده های گوگل آن را بررسی میکنند و در فهرست رتبه بندی نمایش میدهند. در حقیقت جان مولر ( یکی از نمایندگان گوگل ) اظهار داشت بخش نظرات را در قالب محتوای کاربر محور یا UGC قرار میگیرند.
شما باید حتما وقتی را برای پاسخگویی به نظرات اختصاص بدهید. اگر وقتش را ندارید حتما یک نیرویی بگیرید که به جواب دادن به کامنت ها مشغول شود. این کار هم ارزش هزینه کردن را دارد چون شما با نظرات جایگاه میگیرید. با این حساب 100% از کامنت هایی که در سایت دارید با کیفیت هستند.
۱۲. از People also Ask برای جستجوی کلمه کلیدی کمک بگیرید
طبق نتایج سایت SEMrush مقدار 41% از کل نتایج گوگل از بخش People also Ask است.
این به این معناست که این بخش ارزش بهینه کردن را دارد. تنها مشکلی که سر راه شما وجود دارد این است که چه سوالاتی را انتخاب کنید. بدیهی است که باید 4 سوال انتخاب کنید.
اما برای دستیابی به سوالات باید چند آکاردئون را باز کنید.
خوشبختانه ابزاری در این زمینه ساخته شده است که میتواند برای انتخاب سوالات به شما کمک بزرگی کند. این ابزار People also Ask نام دارد. در حقیقت مانند تمامی ابزار های جستجوی کلمه کلیدی کار میکند. اما چون در بخش فارسی ضعیف است شما میتوانید کلمه انگلیسی را جستجو کرده و سوالات را ترجمه کنید.
همانطور که گفتم این ابزار مانند سایر ابزار های جستجوی کلمه کلیدی کار میکند. شما کلمه را به ابزار میدهید و آن ابزار به جای کلمه به شما سوال میدهد.
۱۳. بخش ویژگی های محتوا را به صفحه خود اضافه کنید
ویژگی های محتوا عبارتند از:
- ماشین حساب
- خلاصه محتوا
- مقایسه ها
- لیست های مثبت و منفی
- نقل قول از افراد مختلف
اصولا ویژگی های محتوا مواردی هستند که به شما کمک میکنند تا مفهوم محتوای شما را افزایش دهند. توجه داشته باشید که ویژگی های محتوا به طور مستقیم و غیر مستقیم به رتبه شما کمک میکند. در واقع این ویژگی ها توضیحات تکمیلی هستند تا کاربر بهتر محتوای شما را متوجه شود.
مثالی از این ویژگی ها برای شما میگویم. برایان دین برای یکی از محتوا های خود دو ویژگی به آن اضافه کرد. برایان دین جدولی طراحی کرد و روش های مختلف یادگیری سئو را در آن مقایسه کرد.
در ادامه لیستی از مهارت هایی که سئو کار ها باید داشته باشند را لیست کرد.
چندی نگذشت که این محتوا به رتبه برتر گوگل رسید.
این محتوا باعث شد که افزایش ترافیک ارگانیک به آن صفحه 36.9% شود.
۱۴. انتشار موضوع سال مربوطه
همیشه سعی کنید هر ساله موضوعی را مختص به حرفه خود در اون سال تولید کنید. این میتواند یکی از بهترین موضوعات شما باشد. بر فرض مثال، استراتژی های مهم در سال 2020 یا راهنمایی های لازم در سال 2020.
این پست برای کلمه کلیدی SEO 2020 بهینه سازی شده است. حتما باخبر هستید که SEO یک کلمه رقابتی است ولی SEO 2020 آنقدرا هم رقابتی نیست. پس خیلی راحت میتوانید با SEO 2020 جایگاه بگیرید که هر ماه ترافیک های خوبی می توانید از آن دریافت کنید. ( مخصوصا اوایل سال ).
باید توجه کنید که محتوای شما باید در سال مربوطه متمرکز شود. با این کار 100% نتیجه میگیرید. به عنوان مثال، در محتوای مورد نظر راهنمای سالانه سئو برای بهینه سازی بهتر گفته شده است.
این محتوای فوق العاده ای میتواند برای کسی باشد که به دنبال SEO در سال 2020 است.
همچنین بخوانید : 8 تا از مهم ترین بروزرسانی الگوریتم های گوگل
۱۵. با استفاده از برند منشن بک لینک بگیرید
وقتی برند شما در جایی نام برده شود ولی لینکی به آن داده نشده باشد مثل این میماند که یک سایت خبری بدون استفاده از منبع مطالب خود را منتشر کند. در حقیقت کسی به آن توجه نمیکند چون از صحت آن محتوا خبر ندارد. در ادامه مثالی وجود دارد:
تنها کاری که در این شرایط باید انجام دهید این است که به شخصی که برند شما را ذکر کرده است ایمیلی بدهید. سپس از آن بخواهید که پیوندی به شما بدهد. طبق نتایج بدست آمده نرخ تبدیل این چنین بک لینک ها بسیار دیوانه کننده است.
در حقیقت شما به کسی ایمیل می دهید که از شما به عنوان منبع استفاده کرده است. پس با درخواست شما ممانعت ایجاد نکرده و درخواست شما را با کمال میل انجام میدهد.
این به این معناست که خیلی راحت و سریع میتوانید پیوند بگیرید. تمامی وبمستران هم می توانند پست های خود را ویرایش کنند پس این کار را هم انجام میدهند. پس هرچه ایمیل خود را زودتر ارسال کنید زودتر به پیوند میرسید.
ویژگی BuzzSumo که Brand Alerts نام دارد، حتما مشاهده کنید.
در حقیقت آنها برای یافتن ذکر های نامشخص هم فیلتر دارند.
۱۶. برای Google Discover بهینه سازی انجام دهید
Google Discover همان نسخه Google News Feed در رسانه های اجتماعی است.
به جای اینکه افراد مختلف را دنبال کنید تا به محتوایی که دوست دارید برسید، Google محتوایی به شما ارائه می دهد که فکر میکند شما به آن محتوا علاقه دارید. طی آمار های بدست آمده مشاهده کردیم که Google Discover میتواند ترافیک قابل توجهی را همراه داشته باشد.
درحقیقت Google Discover طی 90 روز گذشته بیش از 6 هزار بازدید کننده ایجاد کرده است.
طبق گفته های گوگل بهینه سازی برای گوگل دیسکاور غیر ممکن است.
اما این به ظاهر درست نیست.
چون در چند پاراگراف بعد توصیه می کند تصاویر با کیفیت به شما در رتبه بندی گوگل دیسکاور کمک میکند.
این گفته به این دلیل است که در کنار محتوایی که در گوگل دیسکاور به شما نشان داده میشود یک تصویر بزرگی قرار دارد. اگر آن تصویر کیفیت و جذابیت بالایی داشته باشد عموما میخواهند روی آن مطلب کلیک کنند. این کار باعث میشود در فید های دیسکاور افراد ظاهر شوید.
بنابراین حتما مطمئن باشید که هر پستی که منتشر می کنید دارای یک تصویر فوق العاده و با وضوح بالا است. به موارد زیر توجه کنید:
به همین دلیل مواردی برای شما آماده کردم که برای سئو گوگل دیسکاور، به درد شما میخورد:
- تازگی محتوا ( شما بیشترین بازدید خود را زمانی بدست می آورید که محتوای جدید نوشته اید )
- تصاویر اصلی، با کیفیت و گرافیکی آماده کنید
- فعالیت در توییتر داشته باشید ( گوگل آن را هم ایندکس میکند )
- محتوای صفحه در مورد موضوعات پرطرفدار ( موضوعاتی را کشف کنید که کاربر آن را دوست دارد )
۱۷. کلمات کلیدی کم رقابت را از Reddit پیدا کنید
در این قسمت میخواهیم به شما یاد بدهیم چگونه کلمات کم رقابت را از Reddit پیدا کنید.
ابتدا یک Subreddit را در Ahrefs یا SEMrush وارد کنید.
سپس به کلمات کلیدی در Subreddit مورد نظر نگاه اندازید.
الان شما لیستی از کلمات فوق العاده ای دارید که میتوانید از آنها استفاده کنید.
چون DA رددیت از سایت شما بالاتر است محتوای شما در رددیت زودتر جایگاه میگیرد. نکته این است که اکثر موضوعات رددیت چارت مناسبی ندارند و نظرات مناسبی به شما نمیدهند.
این یعنی که پنالتی وجود دارد و شما باید به بهترین نحو حتی بهتر از رددیت محتوا تولید کنید مثلا:
- اطلاعات خود را در چارت مناسب و سازماندهی شده منتشر کنید
- ویژگی های محتوای خود را زیاد کنید مانند تصاویر با کیفیت، ویدیو های مناسب و سایر محتواها
- حتما اگر از منبعی استفاده کردید آن را ذکر کنید
- از تکنیک ها، استراتژی ها یا اطلاعات روز در محتوای خود استفاده کنید
در واقع اگر محتوای عالی بنویسید شانس این را دارید که جزء محتوا های اصلی رددیت شود.
استراتژی هدیه ۱ : نقشه سایت خود را طراحی کنید
وبسایت عالی همیشه نیازمند این است که سئو فنی عالی داشته باشد. به خصوص اگر سایت شما دارای تعداد زیادی صفحه باشد. شما باید بهترین نقشه سایت را داشته باشید. پس باید در ابتدا نقشه سایت خود را طراحی کنید.
شما میتوانید این کار را با ابزار SEO site audit در Ahrefs انجام دهید:
ابزار جالب دیگری در این زمینه به نام Visual Sitemaps وجود دارد.
استراتژی هدیه ۲ : شرایط را با Google Keyword Planner تحلیل کنید
بیشتر افراد کلمات کلیدی طلایی را در Google Keyword Planner جستجو میکنند.
اینکار هیچ مشکلی به وجود نمی آورد بلکه عالی هم است. اما اگر میخواهید ایده های بیشتر و بهتری پیدا کنید میتوانید URL را در این قسمت قرار دهید.
با این کار گوگل کلماتی را به شما نشان میدهد که میتوانید از آنها استفاده کنید.
شما نیز انجام دهید
👈 در انتها لازم است که اشاره کنم اگر این استراتژیها و متدها برای شما قابل درک نبوده یا به آنها تسلط ندارید لازمه که از یک مشاور سئو راهنمایی بگیرید، ماگرتا «دانیال طاهری فر» را در این زمینه به شما معرفی میکند تا با کمک جلسات مشاوره سئو آقای طاهری فر ، با هزینهای بسیار مناسب، در مسیر موفقیت حرکت کنید.👉
در این مقاله 19 استراتژی سئو پیشرفته را یاد گرفتید که به شما خیلی کمک میکند تا به بهترین نتایج برسید. در ابتدا کدام را انتخاب میکنید؟ آیا میخواهید نقشه سایت خود را طراحی کنید یا تصاویر با کیفیت برای محتوای خود طراحی کنید؟ یا شاید بخواهید برای بخش People ask Also کلمات کلیدی پیدا کنید. نظرتان را در قسمت دیدگاه کامنت کنید تا دیده شود از کجا میخواهید شروع کنید…😉
این استراتژی های پیشرفته سئو حتی برای سال های ۲۰۲۱ و امسال در ۹۹ و سئوی پیشرفته سال ۱۴۰۰ هم کاربرد دارد. عالی و جامع بود. مرسی