مطلب پیشنهادی :
ad
+
سرگرمیفیلم و بازی

بازی ها و اخبار مورد انتظار نمایشگاه گیمزکام 2019 + جزییات

همه چیزی که باید درباره نمایشگاه بزرگ صنعت بازی گیمزکام 2019 - Gamescom 2019 بدانید

نمایشگاه گیمزکام 2019 ؛ اگر گیمر و اهل اخبار صنعت گیم و بازی باشید حتما با نمایشگاه (مراسم) گیمزکام – Gamescom آشنا هستید. این نمایشگاه عظیم که نگاه تمام دوست داران دنیای گیم را به سمت خود جلب می کند، اولین بار در سال 2009 در شهر کلن برگزار شد و بازخوردهای خوبی دریافت کرد. می توان گفت Gamescom ورژن اروپایی نمایشگاه E3 است و هرساله کشور آلمان میزبان آن است.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده ، نمایشگاه صنعت بازی گیمزکام 2019 – Gamescom 2019  از ۲۹ مرداد الی ۲ شهریور ۱۳۹۸ در شهر کلن کشور آلمان برگزار می گردد. در ادامه به اخبار و بازی های مورد انتظار نمایشگاه گیمزکام 2019 می پردازیم ، با ماگرتا همراه باشید.

گیمزکام 2019 - Gamescom 2019
گیمزکام 2019 – Gamescom 2019

نمایشگاه صنعت بازی آلمان (گیمزکام – Gamescom) ، بزرگترین رویداد سالانه در عرصه ی بازیها به شمار می رود که ٢٧٥٠٠٠ نفر از آن بازدید می کنند، بیش از ٥٠٠٠ روزنامه نگار و ٥٥٧ غرفه دار از ٣٩ کشور جهان در آن حضور خواهند داشت. این رویداد مرکزی اروپایی جهت گردهمائی علاقه مندان به بازی و معرفی بازیها می باشد.

در این رویداد نه تنها تمامی صنعت بازی به بخش دولتی معرفی می شود بلکه بازدیدکنندگان تجاری نیز با توانائیهای آنها آشنا می شوند. از این رو نمایشگاه گیمزکام محیطی برای معرفی و فروش محصولات این صنعت به شمار می رود. نمایشگاه گیمزکام نمایشگاهی با رویکرد تجاری در زمینه بازیهای ویدیوئی است که در مرکز نمایشگاهی کلن در آلمان برگزار خواهد شد. 

همه چیز درباره نمایشگاه گیمزکام 2019 – Gamescom 2019

گیمزکام 2019 - Gamescom 2019
گیمزکام 2019 – Gamescom 2019
شروع نمایشگاه گیمزکام 2019 در چه تاریخی (زملنی) است؟


گیمزکام، معمولا هر سال در اواسط یا اواخر ماه آگوست میلادی (10 مرداد تا 9 شهریور) برگزار می شود. امسال نیز به رسم هر سال، مراسم Gamescom 2019 در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) می باشد.


مراسم Gamescom 2019 چند روز طول می کشد؟


گیمزکام 2019 به مدت پنج روز و از 20 آگوست تا 24 آگوست، یعنی 29 مرداد تا 2 شهریور برگزار خواهد شد.

البته مراسم عمومی Gamescom، یک روز بعد از روز تبلیغات و مطبوعات و به مدت 4 روز از 21 آگوست تا 24 آگوست (30 مرداد تا 2 شهریور) برگزار می شود.



ساعات برگزاری مراسم گیمزکام 2019 در زمان هایی می باشد؟


ساعات برگزاری نمایشگاه به شرح زیر است:

29 مرداد – 7 صبح تا 8 شب
30 مرداد – 9 صبح تا 8 شب
31 مرداد – 9 صبح تا 8 شب
1 شهریور – 9 صبح تا 8 شب
2 شهریور – 9 صبح تا 8 شب

نمایشگاه گیمزکام 2019 - Gamescom 2019
نمایشگاه گیمزکام 2019 – Gamescom 2019

در نمایشگاه Gamescom 2019 شاهد چه اخباری خواهیم بود؟

با توجه به زیاد شدن شایعات پیرامون بازی های مورد انتظار The Last of us Part 2 در چندوقت اخیر و همچنین از طرفی حاضر نشدن سونی (Sony) در مراسم E3 2019، انتظار می رود مراسم Gamescom 2019 امسال، پر از خبرهای خوب برای دوست داران دنیای گیم و بسیار هیجان انگیز باشد.

علاوه بر اخبار مربوط به بازی های آینده سونی در PS4، شاهد اخبار مربوط به بازی های آینده‌ی کنسول XBOX ONE، نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) و رایانه های شخصی (PC) در Gamescom 2019 خواهیم بود.

کنفرانس های مطبوعاتی نمایشگاه Gamescom 2019

هرساله در مراسم گیمزکام، چند کمپانی کنفرانس های مطبوعاتی برگزار می کنند و امسال XBOX، Nintendo ، Playstation و Google کنفرانس هایی خواهند داشت.

همچنین مهم ترین کنفرانس مربوط به برگزارکننده مراسم و با عنوان Gamescom: Opening Night Live خواهد بود و نگاهی به بازی های برجسته‌ی کمپانی هایی مانند 2K، اکتیویژن (Activision)، کپ کام (Capcom)، الکترونیک آرتز (EA)، اپیک گیمز (Epic Games)، گوگل استادیا (Google Stadia)، Playstation و Xbox Game Studios و چند استودیوی مشهور و صاحب نام دیگر خواهد داشت.

خبر خوب برای طرفداران نابغه‌ی دنیای گیم، یعنی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) اینکه او در بخش نمایش و معرفی ویژگی های جدید بازی Death Stranding حضور خواهد داشت.

بازی های مورد انتظار در نمایشگاه گیمزکام 2019

Nintendo در گیمزکام 2019
Nintendo در گیمزکام 2019

بازی های مورد انتظار نینتندو – Nintendo در گیمزکام 2019

نینتندو رسما اعلام کرد که تعداد زیادی از بازی های نینتندو سوییچ در غرفه‌ی مربوط به Nintendo قابل بازی خواهند بود. از بازی هایی که قابل بازی خواهند بود می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • Luigi’s Mansion 3
  • Astral Chain
  • Mario & Sonic
  • The Legend of Zelda: Link’s Awakening
  • نسخه نینتندو سوییچ بازی The Witcher III: The Wild Hunt
  • the Olympic Games Tokyo 2020

همچنین یک لایو استریم از بازی Super Smush Bros در برنامه های Nintendo قرار دارد.

ایکس باس وان در گیمزکام 2019
ایکس باس وان در گیمزکام 2019

بازی های مورد انتظار ایکس باس وان در گیمزکام 2019

بزرگ ترین و مورد انتظارترین بازی هایی که انتظار داریم از XBOX ببینیم:

  • Gears of War 5
  • Minecraft Dungeons
  • Battletoads
  • Age of Empires II: Definitive Edition
به علاوه اینکه تعدادی از بازی هایی که قابلیت بازی کردن به صورت 3 نفره دارند، مانند:
  • Borderlands 3
  • Ghost Recon: Breakpoint
  • Doom Eternal

همچنین تمام این بازی ها در غرفه‌ی مربوط به XBOX قابل بازی خواهند بود

 PS4 در گیمزکام 2019
PS4 در گیمزکام 2019

بازی های مورد انتظار PS4 در گیمزکام 2019

از آنجایی که Activision (اکتیویژن) یک شریک نزدیک به سونی است، نمایش Call of Duty: Modern Warfare و قابل بازی شدن آن خیلی محتمل است.

همچنین بازی Death Stranding احتمالا یک نمایش خیره کننده دیگر داشته باشد و اینکه امکان انتشار خبر از بازی The Last of us Part 2 در جریان مراسم Gamescom 2019 وجود دارد، اما احتمال آن کم است.

بازی های مورد انتظار Bandai Namco در گیمزکام 2019

Bandai Namco امسال در غرفه‌ی خود چندین بازی برای نمایش خواهد داشت.
از جمله بازی Man of Medan. همچنین بازی های Dragon Ball، Code Vein، kakarat و RAD برای حضور در Gamescom 2019 تایید شده اند. متاسفانه بزرگ ترین بازی Bandai Namco، یعنی Cyberpunk 2077 در گیمزکام 2019 قابل بازی نخواهد بود. اما CD PROJECT قصد دارد تا یک نمایش کوچک در پشت درهای بسته از این بازی داشته باشد.

Ubisoft در گیمزکام 2019

بازی های مورد انتظار Ubisoft در گیمزکام 2019

محتمل ترین و مورد انتظارترین بازی هایی که یوبیسافت (Ubisoft) برای نمایش انتخاب خواهد کرد، به ترتیب لیست زیر هستند:

  • Watch Dogs Legion
  • Ghost Recon: Breakpoint

البته انتظار می رود یوبیسافت نمایش مختصری از این دو بازی ارائه دهد، چرا که در تاریخ 24-25 آگوست، یوبیسافت یک مراسم اختصاصی با حضور مخاطبان خود برگزار خواهد کرد.

اخبار و مطالبی که در این مقاله درباره نمایشگاه بزرگ صنعت بازی گیمزکام 2019 منتشر کردیم ، مواردی بودند که تاکنون خبرهای آنها منتشر شده است، اما در روزهای آتی اخبار بیشتری در رابطه با این مراسم منتشر خواهد شد. اگر خبری دیگری منشتر شده و در این مقاله گنجاده نشده است از طریق دیدگاه به ما اطلاع بدهید تا در آنها را به مقاله فوق اضافه کنیم.

نظر شما نسبت به بازی ها و اخبار مورد انتظار Gamescom 2019 چیست؟ همچنین بازی های که انتظار دارید در نمایشگاه گیمزکام 2019 نمایش داده شوند را در قسمت دیدگاه با ما اشترک گزارید.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =