مطلب پیشنهادی :
ad
+
الکترونیک و دیجیتالفناوری

سامسونگ گلکسی A10s با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ اس - Galaxy A10s با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت رسما معرفی شد

به گزارش ماگرتا طبق جدیدترین اخبار فناوری ؛ ساعاتی پیش شرکت سامسونگ نسخه به‌روزرسانی‌شده گوشی گلکسی A10 را با عنوان سامسونگ گلکسی A10 اس – Galaxy A10s رسما معرفی کرد.

گوشی گلکسی A10s نسبت به نسخه پیشین خود دارای دو بهبود اساسی است که شامل یک اسکنر اثر انگشت سنتی در پنل پشت و یک افزایش ظرفیت باتری می‌شود. شایان ذکر است که گوشی گلکسی A10 دارنده اسکنر اثر انگشت نمی‌باشد. در ادامه برای اشنایی با مشخصات این میان رده ارتقا یافته ، با ماگرتا همراه باشید.

سامسونگ گلکسی A10 اس - Galaxy A10s
سامسونگ گلکسی A10 اس – Galaxy A10s

همچنین بخوانید: بررسی سامسونگ گلکسی ای 10 ، Galaxy A10 – شیک و به صرفه !

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A10s

سامسونگ گلکسی A10 اس - Galaxy A10s
سامسونگ گلکسی A10 اس – Galaxy A10s

گلکسی A10s دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی Infinity-V با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل است. قدرت پردازشی این دستگاه توس پردازنده هشت هسته ای (چهارهسته ۲.۰ گیگاهرتز و چهارهسته ۱.۵ گیگاهرتز) تامین شده و در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق میکرو اس دی ( microSD ) همراهی می کند.

در قسمت پشتی و در یخش دوربین یک دوگانه وجود دارد که از یک لنز دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 و از یک حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 در قسمت شکاف کوچک نمایشگر برای عکس سلفی و تماس تصویری قرار گرفته است که البته می‌توان از آن برای باز کردن قفل گوشی از طریق سیستم تشخیص چهره (معمولی) استفاده نمود.

ظرفیت باتری گوشی جدید سامسونگ 4000 میلی آمپرساعت می‌باشد که این ظرفیت در مقایسه با نسخه استاندارد A10 میزان 600 میلی آمپرساعت بالاتر است. رابط کاربری One UI سامسونگ هم وظیفه شخصی سازی سیستم عامل اندروید 9 (پای) را برعهده دارد.

قیمت و زمان عرضه گلکسی ای ۱۰ اس به بازار نامعلوم است ، اما گوشی گلکسی A10s در چهار رنگ آبی، سبز، قرمز و سیاه به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه خلاصه ای از مشخصات مهم این گوشی را می توانید ببینید.

مشخصات مهم گلکسی A10s

  • نمایشگر 6.2 اینچی HD+
  • 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا 512 گیگابایت
  • دوربین اصلی 13+2 مگاپیکسلی
  • دارای حسگر اثر انگشت در قاب پشتی
  • سیم‌کارت دوگانه (نانو+ نانو یا کارت حافظه)
  • دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون و رادیو FM
  • پردازنده اگزینوس 8 هسته‌ای
  • اندروید 9.0 پای برپایه رابط کاربری One UI
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • دارای اتصالات Dual 4G VoLTE، وایفای 11 b/g/b، بلوتوث 5
  • وزن 168 گرم
  • باتری 4000 میلی آمپرساعت

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام، لطفا برای رفع مشکلتون این مقاله رو مطالعه کنید: https://magerta.ir/technology/education/easy-training-to-calibrate-the-phones-battery/

    1. بله، خیلی وقته که گوشی های هوشمند بعد از فول شارژ شدن دیگ شارژ نمیشن و پیشنهاد می کنم تا این مقاله را مطالعه کنید: https://magerta.ir/technology/education/10-false-belief-about-mobile-battery-life/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =