سبک زندگی

جواب فعالیت و کاردرکلاس صفحه ۵۶ حسابان یازدهم

توضیح و تدریس سوال های صفحه 56 حسابان یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

جواب فعالیت و کاردرکلاس صفحه 56 حسابان (1) پایه یازدهم از فصل 2 تابع و درس 3 وارون توابع را در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا برای شما آماده کرده‌ایم.

جواب صفحه ۵۶ حسابان یازدهم

جواب فعالیت صفحه 56 حسابان یازدهم

توابع داده شده در (الف) و (پ) یک به یک هستند ولی توابع داده شده در (ب) و (ت) یک‌ به یک نیستند. چرا؟ توضیح دهید.

گام به گام صفحه 56 حسابان یازدهم

جواب کاردرکلاس صفحه 56 حسابان یازدهم

1- کدام یک از توابع زیر یک به یک هستند؟

حل کاردرکلاس صفحه 56 حسابان یازدهم

2- فرض کنید به هر یک از اعضای یک کلاس کد ملی آنها را نسبت دهیم. توضیح دهید که چگونه رابطهٔ بین افراد و کد ملی آنها تابعی یک به یک را معلوم می‌کند.

توضیح و تدریس صفحه 56 حسابان یازدهم

⭕️ تذکر: دانش‌آموز عزیز، لطفاً توجه کنید که مطالب درسی در این وب‌سایت صرفاً به منظور کمک و آموزش قرار داده شده‌اند و نباید از آن ها به‌طور نادرست استفاده کنید. لذا، پیش از مشاهده پاسخ‌ها، لطفاً یکبار دیگر خودتان به سوالات پاسخ دهید و در صورت بروز مشکلات، از این پاسخ‌ها کمک بگیرید.

همچنین مشاهده کنید: جواب فعالیت صفحه ۵۵ حسابان یازدهم

✅ به پایان جواب فعالیت و کاردرکلاس صفحه ۵۶ حسابان یازدهم رشته ریاضی و فیزیک رسیدیم، جهت مشاهده گام به گام سایر کتاب های درسی‌تان کافیست آن را به همراه عبارت «ماگرتا» در گوگل جست و جو فرمایید. همچنین اگر سوالی داشتید حتما آن را از بخش دیدگاه بپرسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =