ترفندفناوری

17 روش ناگفته ناب برای پیدا کردن ایده های محتوای جدید ✍️

🧐 هفده راهکار جدید و استفاده نشده برای یافتن ایده های تولید محتوای بی نظیر

امروز قصد داریم 17 روش شناخته شده برای یافتن ایده های محتوای بزرگ و جدید را به شما نشان دهیم.در واقع ، یافتن موضوعات محتوای استفاده نشده یکی از دلایل اصلی است که وبلاگ من در حال حاضر 519،977 بازدید در ماه را به همراه دارد:

بازدید سایت backlinko
بازدید سایت backlinko

بنابراین اگر می خواهید برای پست های وبلاگ سایت، محتوای ویدیویی و پادکست ها به ایده های جدید برسید ، این لیست برای شما مناسب است.

  1. از برچسب های تصویر Google استفاده کنید
  2. کتابخانه تبلیغات فیس بوک
  3. ابزار تحقیق کلمات کلیدی Reddit
  4. بهترین ها توسط گزارش های پیوند
  5. ابزار موضوعات در حال انفجار
  6. اسکن نظرات وبلاگ
  7. کانال های یوتیوب رقبا
  8. شکار محصول
  9. گزارش صفحات فرود Google Analytics
  10. محتوا اکسپلور Ahrefs
  11. راه اندازی مجدد محتوا
  12. ایجاد راهنماهای سالانه
  13. دزدی محتوا
  14. جستجوهای مرتبط با گوگل
  15. پیدا کردن کلیدواژه های فوق العاده کم رقابت
  16. ابزار سوال جواب کلمات کلیدی رتبه بندی A / B
  17. عنوان ها و توضیحات پادکست
    جایزه شماره 1: گفتگوهای کنفرانس
    جایزه شماره 2: پیشنهاد Pinterest

همچنین بخوانید : سئو منفی چیست و راه های مقابله با سئوی نگاتیو

۱. از برچسب های تصویر گوگل استفاده کنید

نحوه کار این استراتژی به شرح زیر است:
ابتدا ایده موضوعی گسترده ای را در تصاویر گوگل تایپ کنید.

تصاویر گوگل
تصاویر گوگل

سپس ، به برچسب هایی که گوگل پیشنهاد می دهد نگاهی بیندازید:

ساجست های تگ تصاویر گوگل
ساجست های تگ تصاویر گوگل

این برچسب ها اصطلاحاتی است که گوگل بسیار نزدیک به آنچه شما در آن تایپ کرده اید مرتبط می دهند.

بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برچسب را با کلمه کلیدی موردنظر خود ترکیب کنید.

به عنوان مثال ، اصطلاح “رژیم غذایی پالئو” را در نظر بگیرید.

می توانید با استفاده از برچسب های Google Image به موضوعاتی مانند “برنامه غذایی رژیم پالئو” ، “صبحانه رژیم غذایی پالئو” و موارد دیگر بپردازید.

تگ های پیشنهادی تصویر گوگل
تگ های پیشنهادی تصویر گوگل

نکته: برای دیدن تگ های بیشتر روی فلش های چپ و راست تگ ها کلیک کنید.

۲. کتابخانه تبلیغات فیس بوک

کتابخانه تبلیغات فیس بوک منبعی دست نخورده از ایده های اثبات شده است.

کتابخانه تبلیغات فیسبوک
کتابخانه تبلیغات فیسبوک

برای استفاده از آن ، یک صفحه فیس بوک را در جای خود جستجو کنید.

جستجو در تبلیغات فیسبوک
جستجو در تبلیغات فیسبوک

و همه تبلیغاتی را که در حال پخش هستند مشاهده خواهید کرد.

نمایش تبلیغات فیسبوکی
نمایش تبلیغات فیسبوکی

بسیاری از این تبلیغات سنتی است که افراد را گمراه میکند.این چیزی نیست که ما می خواهیم.

درعوض ، مراقب پستهای تقویت شده فیس بوک باشید که محتوای خاصی را که منتشر کرده اند تبلیغ می کنند.

تبلیغات محتوای ماز در فیس بوک
تبلیغات محتوای ماز در فیس بوک

چرا این مهم است؟خوب ، اگر کسی برای تبلیغ یک محتوا هزینه می کند ، احتمالاً عملکرد خوبی برای او دارد.

به علاوه ، می توانید کلمات و عباراتی دقیق را که آنها برای تبلیغ پست خود استفاده می کنند ، ببینید.

ماز در فیسبوک

(که وقتی ماز شروع به تبلیغ محتوای خود می کنید به درد شما می خورد)

۳. ابزار تحقیق کلمات کلیدی Reddit

این ابزار کوچک به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از راه های مورد علاقه من برای یافتن ایده های محتوای جدید است.

دلیل آن این است که ، بر خلاف بیشتر ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، ابزار تحقیق کلمات کلیدی ردیت یک کلمه کلیدی را نمی گیرد و یک سری پیشنهادات را بیرون می کشد.

در عوض ، این ابزار موضوعات داغی را به شما نشان می دهد که مردم در Reddit درباره آنها صحبت می کنند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک subreddit را در ابزار قرار دهید.

تحقیق کلمه کلیدی ردیت
تحقیق کلمه کلیدی ردیت

و لیستی از کلمات کلیدی که مردم در آن زیر ویرایش خاص صحبت می کنند را دریافت خواهید کرد.

لیست پیشنهادی کلمات کلیدی ردیت
لیست پیشنهادی کلمات کلیدی ردیت

بهترین قسمت این ابزار کجاست؟ این ابزار حتی داده های جستجوی ماهانه را از Google Keyword Planner می گیرد:

میزان حجم سرچ کلمات کلیدی در Reddit
میزان حجم سرچ کلمات کلیدی در Reddit

۴. بهترین ها توسط گزارش پیوندها

اگر مثل من هستید ، برخی از مطالب وبلاگ شما 100٪ برای دریافت بک لینک طراحی شده است.

سوال این است: چگونه می فهمید که محتوای شما چیزی است که مردم در واقع به آن پیوند می دهند؟ گزارش “بهترین ها توسط پیوندها”.

Ahrefs ، Moz Pro و بسیاری دیگر از ابزارهای مهم جستجوگرها این گزارش را دارند. و همه آنها به همان روش کار می کنند:

آنها صفحات سایت را به شما نشان می دهند که افراد بیشترین پیوند را با آنها داشته اند.

به عنوان مثال ، مدتی قبل داشتم بهترین گزارش Moz را از طریق پیوندها جستجو می کردم.

لیست لینک های ماز
لیست لینک های ماز

و من به چیزی توجه کردم: یکی از بهترین صفحات همیشه در زمینه لینک دهی ، مطالعه سالانه عوامل رتبه بندی گوگل بود:

لیک گوگل به ماز

بنابراین تصمیم گرفتم که از The Skyscraper Technique برای این محتوای اثبات شده استفاده کنم.

نتیجه این تجزیه و تحلیل جستجوی یک میلیون نتایج گوگل بود.

تحقیقات یک میلیون سایتی برایان دین

و همین طور که پیداست برای این صفحه از سایت مثل یک آهنربا لینک جمع آوری کرده ام که به عدد ۳.۶ هزار تا رسیده است:

تعداد لینک های بک لینکو در یک صفحه

ابزار تاپیک های انفجاری و محبوب

یکی از بهترین راه ها برای یافتن ایده های موضوعی محتوا ، تمرکز بر موضوعات جدید است.چرا؟ ساده است: موضوعات جدید بسیار رقابتی نیستند (هنوز).

بنابراین وقتی اولین کسی هستید که در مورد جدیدی پست ایجاد می کنید ، به یک “مزیت اولین حرکت” عظیم می رسید.

به عنوان مثال ، من از اولین کسانی بودم که راهنمای جامع جستجوی صوتی را منتشر کردم.

پست سایت بکلینکو

و چون اوایل کار کردم ، پست من دیوانه وار به اشتراک گذاشته شد.

بهین هسازی توییتر

و به سرعت لینک ها و نام های زیادی را جمع آوری کرد:

بهینه سازی لینک سازی

سوال این است: چگونه به طور مداوم مباحث جدید را پیدا می کنید؟
مباحث در حال انفجار.

موضوعات انفجار ابزاری رایگان است که وب را برای موضوعاتی که محبوبیت روزافزونی دارند اسکن می کند.

سایت Exploding Topics
سایت Exploding Topics

و اگر می خواهید موضوعاتی را برای جایگاه خاص خود پیدا کنید ، می توانید لیست موضوعات را بر اساس دسته بندی ها مانند فناوری ، تناسب اندام و موارد دیگر مرتب کنید.

دسته بندی های سایت Exploding Topics

در واقع ، من اخیراً از مباحث انفجار برای یافتن یک کلمه کلیدی بزرگ محبوب استفاده کردم: Ubersuggest

کلمه پیشنهادی Ubersuggest.

با توجه به اینکه این کلمه کلیدی به سرعت در حال رشد بود ، تصمیم گرفتم یک پست سریع را به زبان بیاورم و آن را به مرکز بازاریابی سئو اضافه کنم.

بک لینکو اوبرساجست

و از آنجا که آن موضوع (و کلمه کلیدی) هنوز فوق العاده رقابتی نیستند ، حدود یک هفته صفحه اول را فتح کردم.

نتایج جستجو کلمه کلیدی Ubersuggest

همچنین بخوانید : آوردن سایت به صفحه اول گوگل 

۶. بررسی نظرات سایت ها و وبلاگ ها

نظرات وبلاگ یک ایده طلایی برای محتوای معدن است.

به عنوان مثال ، مردم سالها از من راهنمایی برای سئو محلی می خواستند.

لوکال سئو برایان دین

از نظر تحقیقات کلمات کلیدی سنتی ، کلمه کلیدی “سئو محلی” چندان عالی نیست. هر ماه فقط حدود 5k جستجو می کند. و کاملاً رقابتی است.

میزان رقابت کلمه لوکال سئو
میزان رقابت کلمه لوکال سئو

اما به نظر می رسید هر زمان که هر چیزی را منتشر می کنم ، کسی می خواهد درباره لوکال سئو ارسال کند.

سوال از برایان دین

این نشانه این بود که ، حتی اگر کلمه کلیدی کامل نباشد ، مخاطبان من مطالبی راجع به سئو محلی درخواست کردند.

(این نکته مهم در مورد استفاده از نظرات وبلاگ شما است: شما قبلاً می دانید که مخاطبان شما از محتوایی که در آن قرار داده اید بسیار دوست دارند. آنها به معنای واقعی کلمه از شما می خواهند که در مورد آن موضوع دقیق بنویسید) بنابراین وقت تحویل بود.

وقتی پست رو منتشر کردم همه عاشقش شدند.

کامنت لوکال سئو

بدیهی است که این استراتژی با نظرات در وبلاگ خود بهترین عملکرد را دارد. اما شما همچنین می توانید از این رویکرد در وبلاگ یک رقیب استفاده کنید.

به عنوان مثال ، من معمولاً مدتی را صرف نگاه کردن به بخش نظرات در سایر وبلاگ های معروف SEO می کنم. و هر از چند گاهی با یک ایده موضوع خوب مواجه می شوم.

ایده اچرفز بلاگ کامنت

۷. کانال های یوتیوب رقبا

این روش آسانتر نیست.ابتدا به کانال YouTube یک رقیب بروید.

یوتیوب بکلینکو

سپس ، ویدئوهای آنها را بر اساس “محبوب ترین” مرتب کنید.

محبوب ترین ویدیو های یوتیوب

و بهترین فیلم های آنها را از نظر بازدید مشاهده کنید.

من توصیه می کنم به چند کانال رقیب بروید تا ببینید چه چیزی برای آنها خوب است.

به عنوان مثال ، اگر در فضای تناسب اندام هستید ، کانال Fitness Blender یک کانال عالی برای مراقبت از آن خواهد بود.

هم می توانید براساس محبوب ترین ویدیوهای آنها مرتب سازی کنید.

کانال فیت بلندر

یا فقط نگاهی بیندازید که در طول چند ماه اخیر چه موضوعاتی برای آنها بهتر کار کرده است.

بدیهی است که این استراتژی برای یافتن موضوعات برای ویدیوهای یوتیوبی بهترین عملکرد را دارد. اما همچنین می توانید از آن برای ارائه ایده های موضوعی برای پست های وبلاگ ، اینفوگرافی ها ، پادکست ها … یا هر نوع محتوای دیگری که ایجاد می کنید ، استفاده کنید.

۸. شکار محصولات

چگونه ایده های جدیدی را از Product Hunt دریافت می کنید؟

ابتدا توصیه می کنم محصولات برنده جوایز محصول روز ، هفته یا ماه را بررسی کنید.

شکار محصول

من توصیه نمی کنم که در مورد این محصولات خاص محتوا ایجاد کنید (اگرچه می توانید).

در عوض ، این محصولات به شما مشکلاتی را می گویند که مردم به دنبال حل آنها هستند. و طاقچه هایی که به سرعت در حال رشد هستند.

به عنوان مثال ، من متوجه شده ام که اکنون ابزارهای همکاری تیمی در PH بسیار خوب عمل می کنند.

شکارچی محصول

بنابراین می توانید پستی ایجاد کنید که 20 ابزار محبوب نرم افزار همکاری تیمی در بازار را لیست کند. یا یک مسابقه مانند “Slack vs. Hipchat” انجام دهید.

دوم ، PH دارای یک مجمع رو به رشد به نام “Ask” است که در آن افراد درباره فناوری ، کار آنلاین و موارد دیگر سوالات می کنند.

سوالات شکار محصول

۹. گزارش صفحات فرود گوگل آنالیتیکس

این یک روش عالی برای اندازه گیری آنچه در حال حاضر برای وبلاگ شما مفید است است.

این روش فقط در صورتی کار می کند که سایت شما کمی بازدید داشته باشد. اما اگر وبلاگ شما حتی اندکی ترافیک ایجاد کند ، می توانید از Google Analytics برای ایده پردازی در مورد موضوعات استفاده کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به گزارش “صفحه های فرود” Google Analytics بروید.

صفحه فرود گوگل آنالیتیکس

این صفحاتی را به شما نشان می دهد که به وب سایت شما مراجعه می کنند.

گزارش صفحه فرود

می توانید از این داده ها استفاده کنید تا بفهمید از نظر چه مواردی کار می کند:

  • موضوعات محتوا
  • قالب های محتوا (ارسال لیست ، مطالعات موردی و غیره)
  • نویسندگان (برای وبلاگ های چند نویسنده)
  • استراتژی های تبلیغاتی
  • سئو
  • سبک نوشتن
  • تصاویر ، نمودارها و فیلم های جاسازی شده

سپس ، بهترین کار را انجام دهید.

به عنوان مثال ، اگر به گزارش صفحات فرود من نگاه کنید ، می بینید که مطالب من در یوتیوب تقریباً از هر چیز دیگری بهتر عمل می کنند.

صفحه فرود یوتیوب بکلینکو

که به من می گوید باید مطالب بیشتری در مورد بازاریابی یوتیوب قرار دهم.

این اطلاعات فوق العاده ارزشمند برای داشتن است. BuzzSumo و سایر ابزارها می توانند به شما بگویند که انواع محتوا به طور کلی بهتر است.

اما آنها به شما نمی گویند که چه موضوعات ، قالب ها و زوایای مختلف برای سایت و مخاطبان شما بهتر است.

به همین دلیل این استراتژی بسیار مفید است: شما می توانید به سرعت بفهمید که چه موضوعاتی را باید دو برابر کنید.

همچنین ببینید : استراتژی پیشرفته سئو

۱۰. جستجوگر محتوای Ahrefs

از لحاظ ظاهری ، Ahrefs Content Explorer مشابه BuzzSumo است.

Ahrefs Content Explorer
Ahrefs Content Explorer

اما چند ویژگی منحصر به فرد دارد که من واقعاً آنها را دوست دارم.

به عنوان مثال ، می توانید جایی که یک کلمه کلیدی در صفحه ظاهر می شود را بررسی کنید.

اچرفز کاوشگر محتوا

یا می توانید محتوایی را ببینید که باارزش ترین ترافیک را به همراه داشته باشد (به عبارت دیگر: آنها از نظر کلمات کلیدی با CPC بالا در Google رتبه بندی می کنند).

و می توانید سایتهایی را که محتوای شما را منتشر می کنند برجسته کنید … اما هنوز با شما پیوند برقرار نکرده اند:

کاوشگر محتوا

نکته حرفه ای: نتایج را با استفاده از “only broken” فیلتر کنید.

only broken اچرفز

این به شما محتوایی را نشان می دهد که در گذشته محبوب بوده است … اما اکنون ۴۰۴ است. که یافتن پیوندهای مرده برای ایجاد پیوند شکسته را کاملاً مناسب می کند.

۱۱. بروزرسانی محتوا

اگر واقعاً گیر کرده اید ، بهترین شرط شما این است که اصلاً به یک ایده محتوای جدید نپردازید.

در عوض ، یکی از پست های قدیمی خود را دوباره راه اندازی کنید.
(به عبارت دیگر: رویکرد راه اندازی مجدد محتوا)

به عنوان مثال ، ما اخیراً راهنمای خود را در زمینه سئو تجارت الکترونیک به روز کرده و دوباره بروزرسانی کردیم.

آپدیت محتوا
آپدیت محتوا

حتی اگر محتوای اصلی آن کم و بیش یکسان بود ، بروزرسانی پست میزان بازدید ارگانیک به آن صفحه را 264.1 درصد افزایش داد.

ترافیک افزایش یافته

حال ، اگر می خواهید این فرآیند را مقیاس بندی کنید ، می توانید از یک ابزار رایگان به نام Animalz Revive استفاده کنید.

انیمال رسیور

این مقالاتی را در سایت شما نشان می دهد که بیشترین بازدید را از زمان انتشار آنها از دست داده است.

اپدیت محتوا انیمالز

نیازی به گفتن نیست ، این پست ها برای راه اندازی مجدد محتوا یا همان اپدیت مقاله کاملاً مناسب هستند.

۱۲. راهنمای سالانه ایجاد کنید

اگر مثل من در یک جایگاه رقابتی هستید ، بیشتر کلمات کلیدی که با آن روبرو می شوید سوپر رقابتی است.

به عنوان مثال ، کلمه کلیدی “سئو” را در نظر بگیرید.

طبق سمراش ، “سئو” نمره دشواری کلمه کلیدی 73.98٪ دارد.

سختی رقابت کلمه SEO
سختی رقابت کلمه SEO

خوب ، در اینجا یک راه اب زیر کاه برای حل این مشکل وجود دارد …

به جای ایجاد یک پست وبلاگ دیگر در مورد یک موضوع رقابتی که قرار است در SERP دفن شود ، به جای آن یک راهنمای سالانه ایجاد کنید.

نه ، شما هنوز رتبه 1 را برای کلمه کلیدی رقابتی مانند “SEO” نخواهید داشت.

اما شما می توانید برای نسخه های “کلمه کلیدی + سال” آن اصطلاح رتبه بندی کنید.

به عنوان مثال ، هر ساله من یک راهنمای سالانه برای سئو منتشر می کنم.

راهنمای سالانه سئو

من به جای یک نمای کلی از سطح بالای SEO ، روی روند SEO که در حال افزایش است تمرکز می کنم.

سئو سالانه

نه تنها مردم این راهنماهای آینده نگر را دوست دارند …

دوست داشتن سئوکارها

… بلکه آنها می توانند ترافیک زیادی ایجاد کنند.

امار پست سئو

در واقع ، این روش آنقدر خوب کار می کند که من تصمیم گرفتم یک راهنمای سالانه بازاریابی محتوا ایجاد کنم.

پست محتوا ۲۰۲۰

این مورد به خوبی راهنمای سئو من عمل نکرد. اما باز هم در ماه اول خود میزان قابل توجهی از ترافیک را به همراه داشت.

امار پست محتوا

۱۳. دزدی و قاپیدن محتوا

swipe file” مجموعه ای از مطالب است که برای شما جالب ، جالب و الهام بخش است.

آنها حتی نیازی به ارتباط سایت شما ندارند.گاهی اوقات بهترین الهام از خارج از جایگاه شما حاصل می شود.

به عنوان مثال ، طرحی که ما برای این راهنما برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو استفاده کردیم از طرحی بود که من در Dribbble دیدم (و ذخیره کردم).

پست کش رفتن محتوا

به عنوان مثال دیگر ، ایده این گزارش که در وبلاگ خود منتشر کردیم از گزارشی در مورد کار آزاد از Upwork الهام گرفته شده است.

سئو ریپورت

بنابراین چشم خود را برای مطالب جالب باز نگه دارید تا به پرونده کش رفتن خود اضافه کنید. این یکی از با ارزش ترین دارایی های تیم محتوای شما خواهد شد.

۱۴. قسمت کلمات پیشنهادی جستجو گوگل

قسمت Related To جستجوگر گوگل این یک روش عالی برای یافتن کلمات کلیدی دنباله دار با رقابت کم است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید جستجوی یک موضوع گسترده است که می خواهید درباره آن بنویسید.

جستجو کلمه بک لینک

سپس ، قسمت “جستجوهای مربوط به X” را در پایین صفحه اول بررسی کنید.

Searches related to
Searches related to

و لیستی از ایده های موضوعی را می گیرید که مستقیماً از گوگل ارائه می شوند.

نکته حرفه ای: بر روی یکی از عبارات جستجوی پیشنهادی کلیک کنید. و به پایین آن نتایج بروید. سپس ، روی یک جستجوی پیشنهادی از آن لیست کلیک کنید.

۱۵. کلیدواژه های فوق العاده کم رقابت را پیدا کنید

این استراتژی ای است که اخیراً بیشتر و بیشتر از آن استفاده می کنم.

برای استفاده از آن ، با استفاده از ابزار تحقیق مورد علاقه کلمات کلیدی ، بهترین کلمات کلیدی رقیب را مهندسی معکوس کنید.

لانگ تیل کیوورد

سپس ، نتایج را فیلتر کنید تا فقط شرایط را با یک رقابت فوق العاده کم به شما نشان دهد (من معمولاً مشکل کلمه کلیدی کمتر از ۲۰ را دارم).

اکنون ، این یک ترفند کوچک جالب است که اخیراً کشف کردم …

همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، بیشتر کلمات کلیدی با رقابت کم در این لیست ، زباله مطلق هستند.

چرا؟ به برآوردهای CPC نگاه کنید. بیشتر این اصطلاحات قصد تجاری صفر دارند.

بنابراین کاری که دوست دارم انجام دهم این است که فیلتر دیگری اضافه کنم که فقط کلمات کلیدی با CPC کمتر از ۲ دلار را نشان دهد. به این ترتیب ، کلمات کلیدی موجود در این لیست حداقل برخی قصد خریدار را دارند.

همانطور که مشاهده می کنید ، این باعث می شود لیست کلمات کلیدی کم رقابت بسیار بهتر شود:

کلمات پیشنهادی

۱۶. ابزار سوالات کلمات کلیدی A/B Rankings

این ابزار جالب و کوچک بخش “مردم همچنین می پرسند” از نتایج جستجو را از بین می برد.

ابزار A/B Ranking

به این ترتیب ، شما به لیستی از سوالات داغی دسترسی پیدا می کنید که مردم واقعاً میخواهند بدانند.

سوالات مردم

سوالاتی که می توانید با محتوای خود به آنها پاسخ دهید.

۱۷. عنوان ها و توضیحات پادکست

در اینجا راهی کم ارزش برای یافتن ایده های محتوای جدید وجود دارد. ابتدا به یک پادکست در جایگاه خود بروید.

پادکست خود

(می توانید از تلفن خود برای این کار استفاده کنید. اما من ترجیح می دهم از صفحه پادکست در podcasts.apple.com در دسک تاپ خود بازدید کنم). سپس ، از لیست قسمت اسکن کنید.

سرچ پادکست

در حدود 30 ثانیه خود را با برخی از ایده های موضوع خوب پیدا خواهید کرد.

ایده های پادکستی

همچنین بخوانید‌: بک لینک PBN چیست و چگونه آن را طراحی کنیم؟

جایزه شماره 1: گفتگوهای کنفرانس

اگر مجموعه جدیدی از ایده های محتوا را می خواهید که در هیچ ابزاری پیدا نمی کنید ، صفحات دستور کار کنفرانس را بررسی کنید.

این صفحات عالی هستند زیرا موضوعات مورد تقاضا را به شما نشان می دهند. از این گذشته ، مردم فقط برای آگاهی از این موضوعات هزینه بلیط را پرداخت میکنند و به آنجا پرواز می کنند.

به عنوان مثال ، این صفحه دستور کار کنفرانس را بررسی کنید:

صفحه کنفرانس

من در حال حاضر 3-4 موضوع محتوایی را مشاهده می کنم که می توانند به عنوان یک پست اینفوگرافیک یا وبلاگ به خوبی کار کنند.

نکته حرفه ای: یک صفحه کنفرانس را برای ایجاد ایده های زیادی (و دریافت داده های ماهانه جستجو ماهانه) در Keyword Planner قرار دهید.

کلمات کلیدی کنفرانس

جایزه شماره 2: پیشنهاد Pinterest

همه و مادرشان در مورد استفاده از Google Suggest برای یافتن ایده های کلمه کلیدی دم طولانی اطلاع دارند.

پینترست در گوگل

اما Google تنها موتور جستجو با ویژگی جستجوی پیشنهادی نیست.

در واقع ، پینترست یک منبع کاملاً استفاده نشده از ایده های پیشنهادی کلمات کلیدی است.

Pinterest Suggest دقیقاً مانند Google Suggest کار می کند.

یک کلمه کلیدی Type وارد کنید و لیستی از پیشنهادات را دریافت کنید.

پیشنهاد های ساجست پینترست
پیشنهاد های پینترست

حالا شما تجربه تان را به اشتراک بزارید

17 روش برای یافتن ایده های جدید در مورد موضوع جدید را باهم بررسی کردیم. حالا می خواهم حرف های شما را بشنوم:
آیا از پست امروز استراتژی جدیدی برای یافتن ایده های موضوعی آموخته اید؟
یا شاید شما از تکنیکی استفاده می کنید که من در اینجا به آن اشاره نکردم.
در هر صورت داشتن ایده جدید خودتان ، با گذاشتن یک نظر در زیر به من اطلاع دهید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =