مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

کد اینترنت رایگان ایرانسل و همراه به مناسبت عید مبعث ۱۴۰۱

هدیه ایرانسل و همراه اول برای عید مبعث 1401 به کد فعال سازی بسته اینترنتی و مکالمه رایگان

فعال سازی اینترنت رایگان مبعث ۱۴۰۱ برای همراه اول و ایرانسل: اپراتورهای داخلی کشور به مناسبت این عید شیعیان هدایایی برای مشترکین خود در نظر گرفته اند که در ادامه در بخش اخبار فناوری ماگرتا آن ها را بررسی می کنیم.

همچنین مشاهده کنید: هدیه ایرانسل و همراه اول برای عید نوروز

اینترنت رایگان عید مبعث ۱۴۰۱

کد اینترنت رایگان ایرانسل برای عید مبعث ۱۴۰۱

به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) اپراتور ایرانسل برای همه کاربران اعتباری و دائمی خود یک بسته ترکیبی شامل ۱ ساعت مکالمه ایرانسلی درون شبکه و ۱ گیگابایت اینترنت بین المللی را به عنوان هدیه آماده کرده است که شما می توانید این بسته را فقط با پرداخت ۴۰۰۰ تومان فعال کنید.

بسته اینترنت رایگان همراه ویژه عید مبعث

برای دریافت هدیه خود می توانید در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ بر روی دکمه زیر کلیک کنید و یا کد دستوری #۱*۵* را شماره گیری فرمایید. مهلت زمان استفاده از این بسته ۲۴ ساعت می باشد و شما هیچ محدودیتی در خرید و فعالسازی آن ندارید.

بر خلاف سال های گذشته شما می توانید این بسته را چند بار خریداری نمایید و همچنین استفاده شما فقط محدود به ترافیک داخلی نیست.

اینترنت رایگان همراه اول برای عید مبعث

اینترنت رایگان مبعث 99 و 1400 برای همراه اول

اپراتور همراه اول هنوز طرح جدیدی ارائه نداده است و طرح زیر مربوط به سال های گذشته می باشد.

به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) اپراتور همراه اول برای همه کاربران اعتباری و دائمی خود ۳ گیگابایت اینترنت داخلی رایگان به عنوان هدیه آماده کرده است.

برای دریافت هدیه خود می توانید از تاریخ ۱۶ اسفند لغایت ۲۱ اسفند بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

به این مورد توجه داشته باشید : هر زمان که شما این بسته را در محدوده زمانی گفته شده فعال کنید مهلت استفاده از آن تا پایان روز ۲۱ اسفند خواهد بود و در صورت عدم مصرف بعد از این تاریخ امکان استفاده از بسته وجود نخواهد داشت.

همچنین برای فهمیدن میزان اینترنت باقی مانده از بسته شما می توانید کد #10*100* را شماره گیری نمایید.

✅ حجم بسته فقط برای برای ترافیک داخلی است و برای استفاده از ترافیک بین الملل قابل استفاده نمی باشد و میزان مصرف با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

برای بازگشت به این صفحه و اطلاع از بروز رسانی ها می توانید عبارت اینترنت رایگان روز مبعث را به همراه کلمه ماگرتا در گوگل جست و جو کنید.

✅ آیا شما هدیه ویژه روز مبعث خود را دریافت کرده اید؟ از طریق بخش دیدگاه نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =