کسب و کار

۵ فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه معتبر جهان

معرفی ۵ تا از بهترین فروشگاه های پوشاک زنانه دنیا ، در ادامه همراه ما باشید تا بگوییم برترین فروشندگان لباس اداری در دنیا چه می کنند

پیدا کردن برندهای لباس کار که هم مقرون به صرفه و هم شیک باشند، همیشه آسان نیست. در اینجا مهم‌ترین نکته کیفیت در عین زیبایی است. نکته ای که بهترین تولید کنندگان لباس فرم در دنیا هیچ وقت از آن غافل نمیشوند. لباس کار اهمیت بسیار زیادی دارد مخصوصا زمانی که به طور رسمی و برای مشاغلی که در ارتباط با مشتری هستند طراحی شوند. در چنین شرایطی لباس باید در عین حفظ راحتی و کیفیت؛ زیبایی و پویایی را به مراجعه کنندگان القا کند. در ادامه همراه ما باشید تا بگوییم برترین فروشندگان لباس اداری در دنیا چه می‌کنند.

سایت زارا

1. فروشگاه های برند Zara

لباس‌های کار برای خانم‌ها باید هوشمند و شیک باشند و این مجموعه هر دو را با هم ارائه می‌دهد. این شعاری است که برند زارا با آن لباس‌های اداری خود را توصیف می‌کند. باید گفت زارا به‌خوبی از پس این شعار برآمده و کالکشن‌های لباس اداری آن در سراسر دنیا محبوبیت بالای دارد. پیراهن، کت‌وشلوار و لباس‌های دوخته شده زارا به دلیل طراحی‌های دقیق و روکش‌های بی‌عیب، جلوه‌ای براق در محیط‌های حرفه‌ای ایجاد می‌کنند. کمربندها و یقه‌ها جذابیت زیادی را به مجموعه اضافه می‌کنند که در قدهای کوتاه و بلند و همچنین با آستین‌های کوتاه و بلند عرضه می‌شود. کت‌های دوخته‌شده، و همچنین کلکسیون کفش‌های بلند و چکمه‌های زارا، باعث می‌شوند تا کارمندان علاوه بر چهره‌ای زیبا و مرتب همواره پرانرژی و بااقتدار به نظر برسند.

مزایا:

طیف قیمت‌های لباس زارا متفاوت است و تقریباً برای اکثر اقشار کارمند قابل خریداری است.

معایب:

کیفیت محصولات تولید شده در نمایندگی‌های مختلف متفاوت است.

2. Everlane

اصول اولیه در هر محیط اداری مناسب در کنار زیبایی، راحتی لباس است. برند آمریکایی اورلین همه چیز را از جین گرفته تا ژاکت و شلوارهای جذاب اداری را تولید می‌کند. چیزی که Everlane را واقعاً از سایر برندهای موجود در این لیست متمایز می‌کند، به صرفه بودن و قیمت ارزان آن است. طراحان این برند از سبک مینیمال استفاده می کنند و سادگی و شیک بودن آن ها طرفداران زیادی را برای این برند جذب کرده است. علارغم اینکه این برند فقط کفش های زنانه تولید می کند، اما لباس های آن هم مردانه و هم زنانه است. به طور میانگین هزینه لباس های این برند 50 دلار است که البته با توجه به قیمت های دلار در ایران، این هزینه چندان کم نیست.

مزایا:

 لباس‌های خنک‌تر را ارائه می‌دهد که مناسب دفتر کار است و به راحتی در حین کار کمک می کند و همانطور که اشاره شد قیمت‌های مناسب دارند.

معایب:

فقط یک فروشگاه اینترنتی است، بنابراین باید به‌صورت آنلاین سفارش دهید، مگر اینکه در شهر نیویورک باشید.

3. فروشگاه لباس اداری برند Prada

پرادا نیز با شعار دیده شو و شنیده شو به لباس‌های خود جلوه ویژه می‌دهد. تمام تلاش این برند آن است که در عین رعایت سادگی و تم رسمی، جلوه ویژه‌ای در لباس‌های خود ایجاد کند. این برند حتی یک سایت رسمی و جداگانه برای لباس‌های رسمی خود طراحی کرده است. پرادا بارهاوبارها خود را به عنوان یک نیروی تأثیرگذار در صنعت مد ثابت کرده است. برای بیش از 100 سال، پرادا کیف‌های دستی، لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌های زیبا و خلاقانه را برای زنان، مردان و اکنون کودکان طراحی و به فروش رسانده است. لباس های اداری پرادا نیز طرفداران خاص خود را دارند

مزایا:

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این برند است این است که به سلیقه جهانی نزدیک است و به می‌تواند بافرهنگ بسیاری از کشورها در عین رعایت کردن اصول مد همراه باشد. از طرفی ازآنجایی‌که این برند خط تولید تمامی محصولات را دارد به‌راحتی می‌توانید لباس‌های اداری خود را با کیف و کفش و حتی اکسسوری و عطر از این برند ست کنید.

معایب:

متأسفانه هیچ یک از لباس‌های برند پرادا به‌صورت اینترنتی به فروش نمی‌رسد. از طریق سایت‌های فروش آن تنها می‌توانید اکسسوری، کیف و عطر و سایر کالاهای تولید شده را بخرید.

4. H&M

H&M (Hennes & Mauritz) یک برند خرده‌فروشی سوئدی است که در سراسر دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن نیز پیروی از سبک فست مد است. فست مد به این معناست که تنوع بالایی از محصول در کمترین زمان ارائه می‌شوند و دست مشتریان برای انتخاب لباس آزاد است. این برند نیز یک سایت مخصوص برای تولیدات اداری خود دارد. مجموعه لباس‌های اداری H&M دارای گزینه‌های متنوع و شیک برای کار است، از کت‌وشلوارهای زنانه شیک گرفته تا دامن‌های متنوع، پیراهن‌های سفید و سایر لوازم ضروری.

مزایا:

به نسبت بسیاری از برندهایی که کیفیت کارشان مشابه این برند است، قیمت مناسب‌تری را ارائه می‌دهد و تعداد فروشگاه فعال زیادی در سراسر دنیا دارد. همچنین تخفیف‌های سالانه مناسبی را ارائه می‌دهد که خرید در آن زمان بسیار مقرون‌به‌صرفه است. درصورتی‌که از خرید خود راضی نباشید می‌توانید تا سی روز پس از خرید کالا را پس بفرستید.

معایب:

متأسفانه به علت ضرری که در پی ایجاد کرونا به آن وارد شده است تصمیم به تعطیل کردن تعداد زیادی از نمایندگی‌های خود را دارد. از طرفی سایز لباس‌های این برند با بدن بانوان ایالات متحده آمریکا طراحی شده است و ممکن است سایز آن‌ها برای فردی در کشور دیگر مناسب نباشد.

ماهپار

5. برند ماهپار

بسیاری از این برندها لباس‌های اداری زیبا و جذاب طراحی می‌کنند اما جدا از مسائلی چون گرانی بیش از حد این لباس‌ها برای هم‌وطنان، عدم دسترسی به سایت‌های خرید، عدم امکان تراکنش بین‌المللی برای همه، نداشتن نمایندگی رسمی در ایران مسائل دیگری وجود دارد که در نهایت ما را به سمت انتخاب برندهای اداری داخلی هدایت می‌کند. مهم‌ترین علت شاید پوشش مخصوصی است که باید در ادارات ایرانی رعایت شود. در این صورت شاید ناامید شوید که آیا می‌توان یک لباس شیک و باکیفیت داشته؟

 اینجاست که برند ماهپار به کمک شما می‌آید. این برند در عین درنظرگرفتن تمامی شئونات محیط کار، همواره سعی داشته است که لباس‌هایی شیک و باکیفیت را برای کارمندان طراحی کند.

مزایا

برند ماهپار لباس‌های اداری را برای زنان متناسب با سایز دقیق ایرانیان طراحی کرده و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده می‌کند. این محصول در عین حفظ کیفیت و دوخت تمیز، زیبایی و جلوه خاصی را برای کارمندان ایجاد می‌کند تا ظاهری مرتب باوقارتر داشته باشند.

در ماهپار دسته‌بندی و محصولات فراوانی اعم لباس زنانه، شلوار زنانه، مانتو شلوار اداری، مانتو شلوار اسپرت، شومیز و پیراهن و محصولات فراوان دیگری نیز وجود دارد. در حال حاضر مزون اینترنتی ماهپار آمادگی همکاری جهت خرید عمده با تمام ادارات و ارگان‌های دولتی را دارد؛ ما در ماهپار، با آگاهی از اهمیت لباس‌های فرم در سازمان‌های مختلف، تلاش می‌کنیم تا پوشش کارکنان یک سازمان نشانه‌ای از اصالت عملکرد آن‌ها باشد.

برند ماهپار جدا از اینکه به‌صورت اینترنتی فعالیت می‌کند شعبه حضوری نیز دارد. توجه داشته باشید که برند ماهپار یک فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه معتبر با تمام مجوزهای لازم و دارای نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین دارای نماد تأییدیه مرکز فناوری اطلاعات را دارد .

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هشت =