مطلب پیشنهادی :
ad
+
بازاریابی و فروشکسب و کار

4 راه برای افزایش بازدید مستقیم واقعی و طبیعی وب سایت 🕵️

چگونه بازدید را بالا ببریم و افزایش ترافیک واقعی سایت داشته باشیم؟

هنگام تلاش برای بازاریابی و افزایش ترافیک مستقیم طبیعی یک وب سایت ، استراتژی های بازاریابی مانند تبلیغات و شبکه های اجتماعی و موتور های جستجوگر و غیره برای بازدید بیشتر است. این روش دلیل خوبی است برای بازگرداندن مخاطب به سایت زیرا استراتژی های جستجو ، اجتماعی و ایمیل (از جمله گزینه های پولی و ارگانیک برای هر یک) از موثرترین روش ها برای بازگشت بازدید به سایت شما هستند.

اما این امر منجر به بازدیدهایی می شود که به طور بالقوه از تنها بخش قدرتمند و مهم ترافیک غافل می شوند: بازدیدهای مستقیم.

با توجه به اینکه اخیراً SEMRush از ترافیک مستقیم وب سایت به عنوان تنها مهمترین عامل رتبه بندی نام برده است ، مشخص می شود که بازدید مستقیم نباید نادیده گرفته شود و مهمترین عامل برای طرح ترافیک سایت می باشد. امروز ما به شما در بخش بازاریابی ماگرتا یاد می دهیم که چگونه بازدید مستقیم و ترافیک ارگانیک پیدا کنید.

همچنین بخوانید : چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم

چرا به ترافیک مستقیم برای سایتمان نیاز داریم؟

بازدیدهای مستقیم شامل ترافیکی است که بدون مراجعه به سایت شما می آید ، مانند بازدید کنندگانی که نام دامنه شما را در قسمت URL تایپ می کنند یا از طریق بوکمارک که یک نشانک ذخیره شده در مرورگر خود است به سایت شما دسترسی پیدا می کنند.

(منابع دیگر مانند پیوندهایی که از اسناد PDF یا Word کلیک شده و همچنین ایمیل های ردیابی نشده نیز گاهی می توانند به عنوان ترافیک مستقیم در نظر گرفته شوند.)

همانطور که در مطالعه SEMRush اشاره شد ، هرچه بازدید مستقیم از یک وب سایت بیشتر باشد ، احتمال رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو بیشتر است. در واقع ، این مطالعه نشان می دهد که بازدید مستقیم برای SEO بهتر و مهمتر از نرخ پرش bounce rates ، طول محتوا ، کلمات کلیدی و حتی بک لینک است:

اهمیت بازدید مستقیم سایت از نظر SEMrush
اهمیت بازدید مستقیم سایت از نظر SEMrush

اما جدای از پتانسیل عظیم سئو ، بازدید مستقیم بسیار مهم است زیرا نشان دهنده وفاداری به برند است. اگر مشاهده می کنید که بازدیدهای مستقیم شما در حال افزایش است ، به این معنی است که بازدیدکنندگان سایت شما را با ارزش و معتبر میدانند تا از تمام منابع بالقوه دیگر یا روش های جستجو استفاده کنند و مستقیماً به شما مراجعه کنند.

حتی بهتر ، بازدیدهای مستقیم زیاد بدان معنی است که برای جلب بازدید شما به سرویس های دیگری مانند گوگل یا شبکه های اجتماعی دیگر وابسته نیستید.

اینکه شما می توانید بازدیدکننده هایی داشته باشید که موتورهای جستجو ، شبکه های اجتماعی یا تبلیغات آنلاین را برای ورود به سایت شما دور می زنند، به این معنی است که شما در کل بر ترافیک خود کنترل بیشتری دارید و تقریباً تضمین می کند که بازدید شما از بسیاری از تبلیغات برای تجارت شما تشکیل شود.

تمام آنچه گفته شد ، دلیلی شد بر اینکه چرا ترافیک مستقیم غالباً به عنوان معیاری برای تمرکز مورد بحث قرار نمی گیرد: دستیابی به آن بسیار دشوارتر از ترافیک ارجاعی است.

یک سایت مورد تقاضا که مردم به اندازه کافی برای بازدید مستقیم از آن اطلاع دارند ، به این معنی است که شما رقابت سختی باید داشته باشید.

در اینجا چهار مورد وجود دارد که باید روی آن تمرکز کنید البته اگر می خواهید بازدید مستقیم سایت خود را افزایش دهید:

۱. برندسازی کنید و هرگز ساختن نام تجاری خود را متوقف نکنید

شما احتمالاً قبلاً زمان قابل توجهی را صرف توسعه برند تجاری شرکت خود کرده اید. همه چیز از نام شرکت شما گرفته تا راهنمای سبک برند باید بی عیب و نقص تحقیق ، تعریف و اجرا شود تا در ذهن شما جالب توجه باشد و بازدیدهای مستقیم ایجاد کند.

نکته مهمی که باید در اینجا به خاطر بسپارید این است که همیشه کارهای بیشتری می توان انجام داد ، حتی همه گیرترین برندهای جهان نیز هرگز ارزیابی استراتژی های خود را متوقف نمی کنند و همیشه در حال برندسازی هستند.

به زبان ساده ، هرچه بیشتر برای توسعه برند خود و وفادار ماندن به آن تلاش کنید ، کاربران بیشتری ابتدا به شما فکر می کنند. در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید بررسی کنید اگر قبلاً این کار را نکرده اید:

  • مخاطبان خود را مشخص کنید و 3 تا 5 شخصیت دقیق خریدار ایجاد کنید..
  • بیانیه ماموریت و چشم انداز شرکت را تعریف کنید.
  • از برند های دیگر در جایگاه خود تحقیق کنید و مزایا و ویژگی های منحصر به فرد شرکت را تعیین کنید.
  • صدای برندی ایجاد کنید که در تمام مطالب و ارتباطات شما با مشتریان استفاده شود. (مانند شعار یا یک نوع آوا مخصوص برند شما).
  • آرم و برچسب خود را تغییر دهید.

توجه به این نکته مهم است که در حالت ایده آل، نام و آدرس شرکت شما باید ساده و به خاطر سپرده شود ، به کاربران اجازه می دهد تا آن را به راحتی در مرورگر خود تایپ کنند.

همچنین ببینید: پیدا کردن ایده های محتوای جدید

۲. بازاریابی آفلاین

بسیاری از بازاریابان روش های تبلیغات پولی مانند چاپ و بیلبوردها را بسیار قدیمی ارزیابی می کنند.

در بیشتر موارد ، آنها درست می گویند، این رویکردهای “shotgun” همیشه نتایج مقرون به صرفه ای را که آخرین روش های بازاریابی می توانند ارائه دهند ، ارائه نمی دهند.

از طرف دیگر ، روشهای بازاریابی آفلاین هنوز هم می توانند در هنگام تلاش برای افزایش بازدید مستقیم نقش داشته باشند.

حضور در رویدادهای زنده و توزیع بروشور و کارت ویزیت با قرار دادن آدرس وب سایت شرکت شما در آن می تواند بازدیدهای مستقیم را جلب کند ، همچنین رادیو ، تلویزیون و تبلیغات چاپی اگر بودجه و توانایی برند شما باشد انجام شود.

چگونه بازدید مستقیم سایت را افزایش دهیم
چگونه بازدید مستقیم سایت را افزایش دهیم

۳. تولید منظم و انتشار محتوای ارزشمند

تامین ارزش شاید مهمترین عامل در ایجاد ترافیک مستقیم بیشتر باشد. شما باید به کاربران چیزی بدهید که آنها را وادار کند مستقیم به سایت شما بیایند.

در بیشتر موارد ، این به معنای ارائه محتوای خاص و پرمخاطب از جمله پست های آموزشی وبلاگ ، ویدئو ، اینفوگرافیک و سایر اشکال محتوای تعاملی.

محتوای متمرکز و متخصصانه که مشکلات کاربران را برطرف می کند و اطلاعات کاربردی در اختیار آنها قرار می دهد ، باعث بازگرداندن مخاطب بیشتر می شود.

یکی از راه های تشویق نشانه گذاری (بوکمارک) یا بازدید مستقیم با محتوای خود ، تهیه محتوای خاص در فواصل زمانی منظم است.

یک مثال عالی برای این مورد جمعه های Whiteboard Friday Moz است ، که هر جمعه هفته در مورد طیف وسیعی از موضوعات ، سئو و بازاریابی تخصصی ارائه می دهد.

افرادی که باید در مورد سئو به روز باشند می دانند که روز جمعه مستقیماً به سایت Moz مراجعه کنند تا ببینند Rand Fishkin در آن روز در مورد چه موضوعی بحث می کند.

۴. مسابقات و پروموشن ها

مسابقات و تبلیغات برنامه ریزی شده (پروموشن ها)، درست مانند محتوای منظم منتشر شده شما ، برگزاری مسابقات و تبلیغاتی که افراد را ملزم به مراجعه به وب سایت شما در زمان های خاص می کند ، می تواند ارزشمند باشد.

این روزها ، بیشتر مشاغل تبلیغات را در شبکه های اجتماعی انجام می دهند، اما اگر هر روز ، هفته یا ماه همزمان چنین رویدادی را داشته باشید ، مشتریان می توانند با انتخاب سایت شما آن را بوکمارک یا همان علامت گذاری کرده و مستقیماً به آن مراجعه کنند و نه اینکه شما را از طریق شبکه های اجتماعی پیدا کنند و هر وقت اراده کنند وارد سایت شما شوند.

البته ، شما باید مطمئن شوید که مسابقه یا تبلیغات شما به گونه ای طراحی شده است که مشتریان را تشویق می کند تا برای بازدیدهای مکرر دوباره برگردند.

سخن آخر برای دریافت بازدید مستقیم سایت

دریافت ترافیک مستقیم بیشتر کار سختی است و لزوماً نباید در اولویت اصلی هر نوع برند یا کسب و کار باشد.

همچنین ، ممکن است دریابید که روش های ردیابی ترافیک مستقیم شما بسیار غیر قابل اعتماد هستند – حتی در آمارگیر Google Analytics.

با این حال ، خبر خوب این است که ، در پی افزایش بازدید مستقیم به سایت خود ، انواع مزایای دیگر را در این راه کسب خواهید کرد.

برند بهتر ، محتوای درجه یک ، بازاریابی آفلاین و تبلیغات هدفمند ممکن است همیشه بازدید مستقیم شما از این ۴ طریق نباشد، قطعاً شروع به سئو و بهینه سازی سایت کنید.در هر صورت ، انجام این مراحل می تواند ارزش عظیمی برای شرکت شما ایجاد کند.

این بود ۴ روش برای دریافت ترافیک مستقیم طبیعی برای سایت شما. راه بهتری رو بلدید؟ در قسمت دیدگاه برایمان کامنت کنید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 1 =