سبک زندگی

جواب صفحه ۸۱ ریاضی چهارم ⬅️ تمرین و کاردرکلاس

گام به گام و حل کامل سوالات 1 و 2 تمرین و کاردرکلاس صفحه 81 ریاضی چهارم فصل اندازه گیری

پاسخ و تدریس سوال های کاردرکلاس و تمرین صفحه ۸۱ ریاضی چهارم دبستان از فصل ۴ «اندازه گیری» را در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا برای شما دانش آموز عزیز فراهم کرده ایم.

پاسخ کاردرکلاس صفحه ۸۱ ریاضی چهارم

زاویه های زیر را به کمک نیم دایره‌ی شفاف دو به دو مقایسه کنید و در دایره علامت مناسب بگذارید.

مطلب پیشنهادی: جواب کاردرکلاس و فعالیت صفحه ۸۰ ریاضی چهارم

اگر از هر قسمت سوالی برایتان پیش آمد می توانید از قسمت نظرات آن را بپرسید تا سایر دانش آموزان یا کارشناسان ما پاسخ آن را به شما بدهند.

جواب تمرین صفحه ۸۱ ریاضی چهارم دبستان

۱- به طور معمول از دو نوع گونیا به شکل های زیر استفاده می کنیم. با کنار هم قرار دادن دو گونیا زاویه های مختلف ساخته می شود. حالا در شکل های زیر، مانند نمونه زاویه های ساخته شده را با مداد رنگی مشخص کنید. هریک از آنها را با یک حرف نام گذاری کنید. سپس، مشخص کنید که کدام یک تند، کدام یک باز و کدام یک راست است.

۲- مانند شکل، زاویه های این دو نوع گونیا رارسم کنید و با قیچی زاویه ها را ببرید. مانند شکل رو به رو زاویه های بریده شده را روی هم بگذارید. برای مثال، در شکل زاویه‌ی (س) روی (ن) قرار گرفته است. کدام زاویه بزرگ تر است؟ به همین ترتیب، زاویه های بریده شده را روی هم قرار دهید و در دایره علامت مناسب بگذارید.

دانش آموز عزیز مطالب درسی قرار گرفته شده در این صفحه فقط جنبه کمک آموزشی دارد و شما نباید از آن ها به شیوه اشتباه استفاده کنید، سعی کنید حتما فقط مشکلات درسی تان را توسط این پاسخ ها برطرف کنید.

همچنین بخوانید: جواب صفحه ۷۹ ریاضی چهارم ؛ کاردرکلاس و فعالیت

☑️ در این نوشته جواب تمرین و کاردرکلاس صفحه ۸۱ ریاضی چهارم را مرور کردیم، اگر سوالی درباره فصل اندازه گیری دارید آن را از قسمت نظرات بپرسید. همچنین جهت مشاهده گام به گام سایر بخش های کتاب کافیست شماره صفحه آن را به همراه عبارت ماگرتا درگوگل جست و جو کنید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.