سبک زندگی

روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳ + کارهای ممنوعه و ازبین بردن نحسی آن

روزهای قمر در عقرب، یک دوره نجومی خاص است که تأثیر قابل توجهی بر زندگی روزمره افراد دارد. این دوره، زمانی است که ماه در صورت فلکی عقرب قرار می گیرد و انرژی های قوی و پیچیده ای را به همراه خود می آورد. در سال ۱۴۰۳، این دوره در چندین نوبت رخ داده است و بسیاری از افراد به دنبال اطلاعات و راهنمایی در مورد چگونگی گذراندن این روزها هستند. با ما در بخش سبک زندگی ماگرتا همراه باشید.

روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳
روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳

جدول کامل و دقیق روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳

اخترشناسان بابلی دایره بروج را به ۱۲ بخش مساوی تقسیم کردند که شامل “حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت” می‌شود. یکی از این بخش‌ها برج عقرب نام دارد. هر بخشی از این بروج که ۳۰ درجه را شامل می‌شود، زمانی که ماه در آن قرار می‌گیرد، قمر در عقرب نامیده می‌شود.

هنگامی که ماه در مسیر حرکت خود به دور زمین به این بخش از دایره بروج می‌رسد و از آن عبور می‌کند، می‌گویند که در دوره قمر در عقرب هستیم. علم نجوم، ایام قمر در عقرب را به دلیل اسراری که در این علم نهفته است، همواره با سختی‌ها، اضطراب، بدبینی و نحسی مرتبط می‌داند. بنابراین، برای عبور از این دوره‌ها، باید اقداماتی خاص را در نظر گرفت. در ادامه، جدول ایام قمر در عقرب ۱۴۰۲ ارائه شده و سپس به بررسی کارهایی که در این ایام مناسب است، می‌پردازیم.

جدول قمر در عقرب بر اساس برج عقرب:

جدول کامل و دقیق روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳

جدول قمر در عقرب براساس صورت فلکی عقرب:

اعمال و کارهای ممنوعه قمر در عقرب ۱۴۰۳

برخی از اعمال در ایام قمر در عقرب ۱۴۰۳ توصیه شده است که بهتر است انجام نشوند و طبق روایات، بهتر است در انجام آن‌ها تأمل کرده و از انجامشان خودداری کنیم. البته لازم به ذکر است که انجام این کارها گناهی محسوب نمی‌شود، اما ممکن است نتیجه مطلوبی به همراه نداشته باشد و یا خیری از آن‌ها حاصل نگردد.

در بسیاری از روایات آمده است که عقد نکاح و ازدواج در ایام قمر در عقرب، ممکن است همراه با خوشبختی و سعادت نباشد. انعقاد نطفه و تصمیم به فرزندآوری نیز از جمله اموری است که در این دوره‌ها توصیه نمی‌شود. مسافرت در ایام قمر در عقرب نیز ممکن است با پایان خوشی همراه نباشد، بنابراین بهتر است سفر به روز دیگری موکول شود.

انتخاب نام برای فرزند، یا هر تصمیم مهم دیگری مانند انتخاب شغل یا آغاز کسب‌وکار نیز در ایام قمر در عقرب، شایسته نیست و ممکن است نتایج مطلوبی نداشته باشد. راه‌اندازی کسب‌وکار جدید یا شروع یک پروژه بزرگ در قمر در عقرب نیز از جمله مواردی است که توصیه شده است به زمان دیگری موکول شود.

آغاز ساخت و ساز خانه نیز از اموری است که در ایام قمر در عقرب توصیه نمی‌شود و بهتر است به روز دیگری موکول گردد. همچنین انجام عمل حجامت در این ایام به عنوان خوش‌یمن شناخته نمی‌شود و بهتر است روز دیگری برای آن در نظر گرفته شود.

روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳: یک بررسی جامع

روش محاسبه روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳

هر نقطه از زمین در طول سال، در برج‌های دوازده‌گانه مسیر حرکت ماه در دایره‌البروج قرار می‌گیرد و دو تا سه روز در هر ماه، ماه در برج عقرب واقع می‌شود. اخترشناسان برای محاسبه ایام قمر در عقرب از فرمولی استفاده می‌کنند که در بسیاری از کتب مرتبط با علم نجوم نیز به آن اشاره شده است:

برای محاسبه، روز ۲ مهر ماه شمسی که مصادف با ۱۵ شوال سال قمری است را مبنا قرار دهید.

ابتدا، عدد روز را با ۱ جمع کنید. (این عدد به روز ۳ مهر و ۱۶ شوال می‌رسد.)

سپس، روز ماه قمری را در عدد ۲٫۱۲ ضرب کرده و حاصل را با روز ماه شمسی جمع کنید.

اکنون، عدد به‌دست‌آمده را بر ۳۰ تقسیم کنید.

حاصل تقسیم را با عدد ماه شمسی جمع نمایید. (برای مثال، عدد مربوط به برج مهر ۷ است.)

اگر نتیجه بیشتر از ۱۲ بود، از عدد ۱۲ کسر کنید.

در نهایت، عددی که به دست می‌آید، زمان قمر در عقرب را مشخص می‌کند. اگر این عدد برابر با ۸ باشد، به معنای قرار گرفتن در زمان قمر در عقرب است.

نتیجه

روزهای قمر در عقرب، یک پدیده نجومی جالب و پر از رمز و راز است. در این مقاله، به بررسی دقیق این روزها در سال ۱۴۰۳ پرداختیم. با استفاده از اطلاعات علمی و تحلیل های عمیق، تلاش کردیم تا درک کاملی از این پدیده و تاثیرات احتمالی آن بر زندگی انسان ها ارائه دهیم.

در نهایت، باید به یاد داشته باشیم که روزهای قمر در عقرب، یک پدیده طبیعی است و نباید به آن به عنوان یک تهدید یا فرصت بزرگ نگاه کنیم. با آگاهی از این پدیده و رعایت نکات لازم، می توانیم به بهترین نحو از آن عبور کنیم.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =