مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخباراقتصادی

مزایای سرمایه گذاری در پروژه اطلس چیتگر

برج های پروژه اطلس دریاچه چیتگر ویژگی ها و امکانات متعددی دارند که باعث شده است سرمایه گذاری در آن ها نسبت به پروژه های دیگر، مزیت های بیشتری داشته باشد. در این مقاله به بررسی مزایای سرمایه گذاری در پروژه اطلس دریاچه چیتگر پرداخته شده است.

سرمایه گذاری در پروژه اطلس چیتگر باعث می شود تا پس از اتمام ساخت پروژه ها، واحدی متناسب با میزان سهامتان دریافت کنید. همچنین امکان خرید واحدها به صورت متری نیز وجود دارد. این موضوع امکان خرید یک واحد کامل پیش از ساخت را با قیمتی بسیار کمتر از واحدهای پروژه های دیگر فراهم می کند. برخی از مزایای این پروژه به شرح زیر است:

سکونت در بهترین منطقه

برج های پروژه اطلس در بهترین بخش از منطقه 22 و چیتگر قرار گرفته اند. برج اطلس 1 در کنار دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، برج اطلس 2 در مروارید شهر این منطقه و برج اطلس 3 در نزدیکی اتوبان خرازی است. قرارگیری برج ها در این مناطق باعث می شود تا علاوه بر بهره مندی از آب و هوای تمیز و بدون آلودگی، ترافیک در رفت و آمد ساکنین به حداقل برسد. سرمایه گذاری در پروژه اطلس به دلیل این برج ها در منطقه بکری قرار گرفته اند، کاری هوشمندانه است.

دسترسی به مراکز مختلف

به دلیل موقعیت منحصر به فرد برج های پروژه اطلس دریاچه چیتگر، ساکنین آن ها می توانند به مراکز تجاری و تفریحی مختلف دسترسی داشته باشند. همچنین دسترسی به ایستگاه های مترو و اتوبوس و اتوبان ها از این برج ها بسیار راحت است و در کمتر از 15 دقیقه می توان به تمام آن ها دسترسی پیدا کرد.

پروژه اطلس

از این برج ها می توان به پارک جنگلی چیتگر و لتمان، دریاچه چیتگر، پارک آبشار تهران و مجتمع ایرانمال دسترسی آسانی داشت. همچنین از این برج ها می توان در کمترین زمان به اتوبان های همت، خرازی، حکیم، مترو چیتگر و ایستگاه های اتوبوس رسید.

سکونت در برج هایی ایمن

برج های این پروژه با بهترین تجهیزات ساخته شده اند و اسکلت تمام آن ها از بتن و فولاد است. این موضوع باعث می شود تا برج ها در برابر آسیب ها و بلاهای طبیعی و غیرطبیعی مقاومت بالایی داشته باشند. علاوه بر نحوه ساخت برج ها، تمام آن ها به دوربین های مداربسته، سیستم امنیتی پیشرفته مجهز هستند و بلوک ها نگهبان دارند. از این رو امنیت برج ها بسیار بالا است.

امکانات رفاهی زیاد

برج های اطلس از نظر رفاهی در سطح بالایی قرار دارند. در این برج ها انواع امکانات مانند سالن های ورزشی برای فوتبال، تنیس، باشگاه های بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی قرار گرفته اند تا ساکنان صاحب بیشترین آسایش باشند. همچنین تمام برج ها لابی من 24 ساعته دارند تا نیازهای ساکنان را در هر ساعت از شبانه روز برطرف سازد.

تمام برج ها دارای پارکینگ اختصاصی هستند و چند لاین آسانسور برای جابه جایی راحت تر ساکنین دارند. پنجره های برج ها قدی و بزرگ هستند تا بیشترین میزان نور در واحدها وجود داشته باشند. چشم انداز واحدها به مناطق بکر و مراکز تفریحی است که از جذابیت های دیگر پروژه به شمار می رود. مهندسی و پلان واحدها به گونه ای است که بیشترین استفاده از فضا حاصل شود.

واحدهایی با متراژ متنوع

برج های این پروژه برخلاف بسیاری از پروژه های دیگر دارای واحدهایی با متراژ متنوع هستند که باعث می شود برای تمام افراد و خانواده ها مناسب باشد. همچنین در این صورت افراد می توانند بین خرید میزان سهام قدرت انتخاب داشته باشند و افرادی با سرمایه کمتر نیز امکان خرید پیدا می کنند. برج های اطلس 3 علاوه بر واحدهای مسکونی، واحدهایی تجاری نیز دارند تا کسب و کارهای مختلف در منطقه نیز رونق داشته باشند.

پروژه اطلس دریاچه

شرایط پرداخت ویژه

قیمت هر واحد بر اساس متراژ، به دلیل این که برج ها در مرحله ساخت و ساز قرار دارند و در حال حاضر فقط امکان پیش فروش و خرید سهامشان وجود دارد، بسیار پایین است. در واقع سرمایه گذاران می توانند با پرداخت مبلغی پایین تر و حتی پرداخت به صورت قسطی، در سال های آینده صاحب یک واحد در یکی از بهترین مناطق تهران شوند.

پرداخت برای این برج ها به صورت قسطی است. یک سوم از مبلغ هر سهم یا واحد به صورت نقد و به عنوان پیش پرداخت واریز می شود. مابقی مبلغ در قسط هایی 48 ماهه و با پایین ترین میزان سود توسط سرمایه گذار پرداخت می شود. پس از پایان پرداخت اقساط و پایان ساخت و ساز، واحد تحویل مشتری داده شده و مالکیت سندش تغییر می کند.

پروژه اطلس چیتگر

سرمایه گذاری در پروژه اطلس

مزیت های سرمایه گذاری در پروژه اطلس بررسی شد. سرمایه گذاری در این پروژه عملی هوشمندانه است. به دلیل ویژگی های خوب این پروژه، ارزش سهام آن در سال های آینده بسیار بالاتر خواهد رفت. در نتیجه هم اکنون سرمایه گذاران می توانند با خرید سهام، سود زیادی در آینده به دست آورند.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =