اخباراقتصادی

تا پایان تیر ماه، حداقل یک‌بار با کارت سوخت شخصی سوخت گیری کنید

آخرین مهلت استفاده از کارت سوخت برای صحت اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به دارندگان کارت سوخت هوشمند خودرو توصیه کرد تا پایان تیر، حداقل یک‌بار با کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کنند.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران در توضیحاتی به دارندگان کارت هوشمند سوخت توصیه کرد حداقل تا پایان تیر، یک‌بار با کارت سوخت شخصی خود سوخت‌گیری کنند. در متن این توضیحات آمده است:

نظر به اجرای مصوبه‌های دولت و مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه عرضه‌ی بنزین با استفاده از کارت سوخت هوشمند از ۲۰ مرداد ماه امسال، روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران توصیه می‌کند، به‌منظور کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت، مالکین تمامی خودروها و موتورسیکلت‌ها تا پایان تیر حداقل یک‌بار از کارت سوخت شخصی خود استفاده کرده و درصورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، به آدرس سایت www.niopdc.ir مراجعه کنند.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران
کارت سوخت

الزام استفاده از کارت سوخت در مرداد ماه

به‌تازگی نیز امیر وکیل‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از الزام استفاده از کارت سوخت خودرو شخصی از تاریخ ۲۰مرداد امسال خبر داد و گفت:

این طرح را با هدف جلوگیری از سوءاستفاده و مقابله با قاچاق سوخت اجرایی خواهیم کرد. باید فرهنگ استفاده از کارت سوخت شخصی در جامعه نهادینه شود؛ زیرا بخشی از قاچاق سوخت به‌دلیل سوءاستفاده از کارت‌های شخصی دیگران است. کارت سوخت هر فردی را باید همان فرد و در همان شهر محل زندگی استفاده کند؛ در غیر این صورت سو‌ استفاده‌هایی شاهد خواهیم بود. این، منطقی است که گفته می‌شود هر کسی از کار سوخت خودش استفاده کند، به رونق و اقتصاد کشور کمک کرده است.

امیر وکیل‌زاده ، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی

کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، چیکار کنند؟

طبق آخرین اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و براساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اطلاعات خود را در سامانه‌ی دولت همراه درج و با طی‌کردن فرایند لازم، شماره‌حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، به ثبت‌نام مجدد نیازی ندارند و کارت هوشمند سوخت آن‌ها براساس ثبت‌نام انجام‌شده قبلی صادر می‌شود و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران آن را تحویل خواهد داد.

کارت سوخت شخصی

هموطنان باید هزینه‌ی صدور کارت سوخت المثنی را براساس تعرفه مصوب هنگام دریافت کارت به ماموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت کنند. همچنین، اگر عده‌ای از شهروندان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی از طریق سامانه‌ی دولت همراه ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه‌ی دولت همراه به‌ترتیبی که متعاقبا اعلام می‌شود، برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

کارت سوخت ، نه به قاچاقچیان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران تصریح کرد:

این وظیفه همه‌ی افراد است تا این کار را انجام دهند؛ چرا که این مسئله کمک شایانی به اقتصاد می‌کند و از این امر جلوگیری ‌می‌کند که یارانه‌ی مردم و کشور از مسیر درست خارج شود. بنابراین، توصیه می‌کنیم  همه از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند و اصرار ما نیز فقط برای جلوگیری از سو استفاده است. در همین زمینه، از مردم درخواست کردیم از ۲۰مرداد در جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند و امیدواریم با این کار بتوانیم در این حوزه ساماندهی بیشتری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =