اخباراقتصادی

لیست کامل برندگان نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا آذر ۹۹ 🧐

اسامی برندگان قرعه‌کشی طرح پیش فروش فوری سایپا اعلام شد! اسامی نهایی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی

مراسم قرعه 9 محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل، ساینا با رینگ فولادی، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک.آر، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، تیبا 2 با رینگ فولادی، سایپا 151، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی آغاز شد.

در این طرح فروش سایپا 162 هزار و 181 نفر شرکت کردند که 160 هزار و 521 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

ظرفیت عرضه شده در این طرح فروش 30.000 دستگاه خودرو است و 30 هزار نفر دیگر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند. بر اساس اعلام این شرکت محصولات، شاهین با 37 هزار و 505 نفر و تیبا دو با 31 هزار و 135 نفر پرتقاضاترین خودروها در این طرح بودند.

در این طرح 6 هزار دستگاه شاهین،5 هزار دستگاه تیبا دو، 5 هزار دستگاه خودرو تیبا ، 6 هزار دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا 151، 5 هزار دستگاه کوئیک دنده ای، 600 دستگاه نیسان دوگانه سوز، 400 دستگاه نیسان تک سوز و هزار دستگاه کوئیک دو رنگ عرضه شد. با اخبار اقتصادی ماگرتا همراه باشید.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز ۸ آذر ۹۹

بر اساس اعلام سایت سایپا قرعه کشی فروش فوری 9 محصول سایپا که هفته گذشته انجام شد امروز شنبه 8 آذر 99 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا نیز مشخص می شود در ادامه خبر می توانید با ورود به لینک سایت سایپا در زیر اسامی برندگان بر اساس کد پیگیری و کد ملی و نتایج قرعه کشی سایپا را مشاهده نمایید.

قرعه‌کشی محصولات سایپا آذر 99 روز شنبه مورخ 8 آذر 99 خواهد بود. شرکت خودروسازی سایپا مراسم قرعه کشی خود را با حضور نهادهای نظارتی راس ساعت 13 روز شنبه 8 آذر 99 برگزار می کند. سایپا در طرح پیش فروش ویژه آذرماه 99 9 محصول خود را عرضه میکند.

۹ محصول ارائه شده در این طرح شامل ساینا با رینگ فولادی، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک R، تیبا ۲ با رینگ فولادی، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال است.

موعد تحویل خودرو‌های ذکر شده دی و بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود. در ادامه اسامی برندگان ساینا/ اسامی برندگان شاهین/ اسامی برندگان کوییک دنده ای/ اسامی برندگان کوئیک آر/ اسامی برندگان تیبا 2/ اسامی برندگان تیبا سایپا/ اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 151 و اسامی برندگان نیسان سایپا را با کد رهگیری و کد ملی می خوانید.

اسامی منتخبین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

طرح فروش سایپا
طرح فروش سایپا

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی سایپا، مراسم قرعه کشی سومین مرحله از فروش فوق العاده محصولات سایپا، راس ساعت 13 ظهر روز شنبه ۸ آذر با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی سایپا، مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، امروز شنبه 8 آذر با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی آغاز شد.

شرایط قرعه کشی این طرح همانند طرح های قبلی سایپا است. 9 محصول ارائه شده شامل شاهین تیبا صندوقدار، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز است.

تعداد شرکت کنندگان در طرح فروش سایپا

متقاضیان سایپا 151
جدول متقاضیان دارای شرایط نشان دهنده آن است که در مجموع 3 هزار و 178 متقاضی برای خودرو (سایپا 151) ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار متقاضی در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا برنده اعلام شدند و با توجه به قوانین هزار متقاضی نیز در لیست رزرو قرار گرفته اند. فاصله بین منتخبین برای سایپا 151 عدد یک است که این به معنی آن است که از هر 3 متقاضی سایپا 151 (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر امکان دستیابی به خودرو ثبت نامی را داشته است.

متقاضیان تیبا
همچنین در این مرحله از قرعه کشی تیبا با 19 هزار و 563 ثبت نامی واجد شرایط داشته که از این تعداد 5 هزار متقاضی برنده این مرحله از قرعه کشی سایپا اعلام و 5 هزار نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند. فاصله بین منتخبین تیبا عدد 1 بوده و این به معنی آن است که از هر 4متقاضی تیبا (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب می شود.

متقاضیان تیبا2
اما واجدین شرایط ثبت نامی تیبا2 نیز در این مرحله 31 هزار و 135 نفر بوده که از این تعداد 5 هزار ثبت نام کننده به عنوان برنده قرعه کشی اعلام شدند و 5 هزار ثبت نام کننده نیز در لیست رزرو قرار گرفتند. فاصله بین منتخبین برای تیبا2 نیز عدد 3 اعلام شده که با این شرایط از هر 6 متقاضی تیبا2 (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب می شود.

متقاضیان ساینا
مجموع درخواست ثبت شده دارای شرایط برای ساینا نیز 29 هزار و 93 متقاضی است که از این تعداد 6 هزار نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزرو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین ساینا نیز عدد 2 بوده که با این شرایط از هر 5 متقاضی ساینا (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در فهرست برنده ها قرار گرفته است.

متقاضیان کوییک دنده ای
براساس جدول اعلامی از سوی شرکت سایپا در این مرحله از قرعه کشی در مجموع 13 هزار و 381 متقاضی دارای شرایط برای «کوییکR» شناسایی شده اند که از این تعداد 5 هزار نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزرو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین کوییک دنده ای نیز عدد یک بوده که با این شرایط از هر 3 متقاضی کوییک دنده ای (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر به عنوان برنده قرعه کشی انتخاب شد.

متقاضیان کوییک دو رنگ
در این مرحله از قرعه کشی همچنین در مجموع 6 هزار و 613 متقاضی دارای شرایط برای « کوییک دو رنگ » شناسایی شده اند که از این تعداد 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزرو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین کوییکR نیز عدد 6 بوده که با این شرایط از هر 13 متقاضی کوییکR (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر به عنوان برنده قرعه کشی انتخاب شد.

متقاضیان کوییک دو رنگ تریم قرمز
از سوی دیگر در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا در مجموع 8 هزار و 227 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « کوییکR تریم قرمز » معرفی شدند که از این تعداد 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزرو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین کوییکR نیز عدد 8 بوده که با این شرایط از هر 16 متقاضی کوییکR (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرعه کشی انتخاب می شود.

شاهین خودرو پرطرفدار
اما در این مرحله از قرعه کشی سایپا «شاهین» را می توان خودروی پرطرفدار در میان ثبت نام کنندگان معرفی کرد، خودرویی که برای بار سوم از سوی شرکت سایپا در قرعه کشی شرکت داده شده هرچند دو مرحله اول قرعه کشی این خودرو به صورت طرح پیش فروش بوده ولی در این مرحله این خودرو در طرح پیش فروش مشارکت در تولید نیز شرکت داده شده است.

با وجود اینکه این خودرو برای چندمین بار از سوی سایپا پیش فروش شده است، اما هنوز وارد بازار نشده است. براساس اعلام شرکت سایپا در این مرحله 37 هزار و 505 نفر برای دریافت شاهین ثبت نام کرده اند که از این تعداد 6 هزار متقاضی در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا برنده اعلام شدند و با توجه به قوانین 6 هزار متقاضی نیز در لیست رزرو قرار گرفته اند. فاصله بین منتخبین برای شاهین عدد 3 است که این به معنی آن است که از هر 6 متقاضی شاهین (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر امکان دستیابی به خودرو ثبت نامی را داشته است.

نیسان دوگانه سوز
از سوی دیگر در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا در مجموع 9 هزار و 114 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « نیسان دوگانه سوز » معرفی شدند که از این تعداد 600 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزرو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز نیز عدد 7 بوده که با این شرایط از هر 15 متقاضی (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرعه کشی انتخاب می شود.

نیسان تک سوز
در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا همچنین در مجموع دو هزار و 712 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « نیسان تک سوز » معرفی شدند که از این تعداد 400 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزرو اعلام شده اند. فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز نیز عدد 3 بوده که با این شرایط از هر 7 متقاضی (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرعه کشی انتخاب می شود.

تعداد متقاضیان خودروهای سایپا

نام خودروتعداد متقاضیانرزروظرفیت
تیبا۳.۲۵۴۱۰۰۰۱۰۰۰
تیبا ۲۱۹.۷۰۵۵۰۰۰۵۰۰۰
ساینا۳۱.۴۱۴۵۰۰۰۵۰۰۰
کوییک دنده ای۲۹.۳۲۶۶۰۰۰۶۰۰۰
شاهین۱۳.۴۹۶۵۰۰۰۵۰۰۰
کوییک دو‌رنگ۳۷.۹۳۵۶۰۰۰۶۰۰۰
کوییک‌ دو‌رنگ تریم قرمز۶.۶۶۵۵۰۰۵۰۰
نیسان دوگانه سوز۸.۳۱۰۵۰۰۵۰۰
نیسان تک سوز۹.۲۸۴۶۰۰۶۰۰

تعداد برندگان سایپا

در این قرعه‌کشی سایپا سی و یک هزار نفر به عنوان برنده انتخاب و سی و یک هزار نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

اسامی برندگان از 👈 همینجا 👉 قابل مشاهده است.
همچنین به منتخبان از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نوع خودرومبلغ علی الحساب پیش پرداختسود مشارکت سود انصرافزمان تحویل

ساینا با رینگ فولادی
۴۶۴.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰
شاهین۱.۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰
کوییک دنده ای۶۴۸.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰
کوییک R۶۹۸.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰
تیبا ۲ با رینگ فولادی۴۷۷.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰
تیبا صندوقدار با رینگ فولادی۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰
سایپا ۱۵۱۴۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰
نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال۹۰۲.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی ۱۴۰۰

نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال
۱.۰۱۳.۰۰۰.۰۰۰۶ درصد۳ درصددی ۱۴۰۰

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش سایپا آذر 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان سایپا وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

امیدواریم شما برنده خوش شانس طرح فروش فوق العاده سایپا باشید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

یک دیدگاه

  1. سلام طرح فروش فوق العاده سایپا شروع شد به بنده اطلاع بدین.ممنمون متشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =