مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار
موضوعات داغ

کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 98 + آموزش دریافت کارت

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ از روز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه لغایت چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه می باشد.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 98 به هنگام حضور در جلسه آزمون می بایست مدارکی را به همراه داشته باشند که مهمترین آن کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد حاوی اطلاعات ثبت نامی و تاریخ و محل برگزاری آزمون است و توسط سازمان سنجش منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 98

به دنبال وقوع سیل در برخی استان های کشور و تاخیر در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 ، داوطلبان می بایست در زمان دیگری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند که احتمالا 3 تا 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون می باشد . ( تاریخ در نظر گرفته شده برای کنکور کارشناسی ارشد 98 ، روزهای 23 و 24 خرداد ماه می باشد ) .

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده زمان توزیع کارت ورود به جلسه ۹۸ از روز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه لغایت چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه می باشد. 

داوطلبان باید برای مشاهده و پرينت کارت ورود به جلسه به سايت سازمان سنجش به آدرسwww.sanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و كد رهگيری) نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.

بديهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا كليه داوطلبان بايستی شخصاً برای پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.

تبصره: آن دسته از داوطلبانی كه علاوه بر كدرشته امتحانی اصلی متقاضی شركت در يكی از ۶۳ كدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نيز بوده‌اند، می‌بايست كارت شركت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نيز از سايت اين سازمان پرينت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی كارت مراجعه نمايند.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =