اخبارورزشی

تاریخ شروع مجدد لیگ برتر ایران ، جام حذفی و لیگ قهرمان آسیا

زمان از سرگیری مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران و جام حذفی ، زمان قطعی برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران

تاریخ شروع لیگ برتر ایران پس از کرونا : به گزارش اخبار ورزشی ماگرتا در پی صحبت های رییس جمهور و وزیر ورزش با وجود اعتراض های زیاد قرار بر این شده است که ادامه بازی های لیگ برتر ایران از سر گرفته شود.

همچنین زمان برگزاری مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز مشخص شده است.

تاریخ شروع لیگ برتر ایران

لیگ برتر ایران
لیگ برتر ایران

تاریخ آغاز لیگ برتر فوتبال ایران احتمال بسیار زیاد در تاریخ 22 خرداد خواهد بود. با این حساب باید به زودی شاهد آغاز تمرینات تیم ها باشیم. همچنین مسابقات باشگاهی بدون تماشاگر و تحت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

صحبت های مسعود سلطانی فر وزیرورزش و جوانان نیز در جلسه امروز :

[su_quote]

می توان تقریبا در شش یا هفت هفته هر 5 روز یک بار مسابقات را برگزار کنیم. این مسابقات اما حتما باید بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

[/su_quote]

ایشان در انتهای صحبت های خود گفتند که اگر در بازه زمانی 20 تا 25 خرداد مشکل خاصی به وجود آمد، ادامه مسابقات لیگ را بار دیگر متوقف می کنیم.

تاریخ شروع مسابقات جام جذفی

جام حذفی فوتبال ایران
جام حذفی فوتبال ایران

پس از مشخص شدن زمان شروع دوباره لیگ شائبه ایجاد شده است که به دلیل فشردگی بازی ها برگزاری جام حذفی معلق می شود؛ اما این رقابت ها ادامه خواهد داشت و به زودی تاریخ شروع مجدد آن اعلام خواهد شد.

جام حذفی فوتبال ایران هم اکنون در مرحله یک چهارم نهایی قراردارد و با توجه به حضور تیم های مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان این رقابت ها شکل جذابی برای تعیین قهرمان خواهد داشت.

زمان شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا

 لیگ قهرمانان آسیا
لیگ قهرمانان آسیا

✅ به احتمال زیاد از یازده مرداد هم باید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود.

شما چه نظری در مورد شروع لیگ برتر ایران پس از کرونا دارید؟ آیا برگزاری دوباره مسابقات می تواند باعث شیوع دوباره بیماری شود؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =