اخبار

آیا دانش آموزان آنلاین امتحان می دهند؟ ✍️

۸۰ مرحله آزمون تستی و تشریحی برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تمامی رشته‌های تحصیلی شاخه نظری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

دانش آموزان آنلاین امتحان می دهند : هشتاد مرحله آزمون تستی و تشریحی برای پایه های دهم ۱۰، یازدهم ۱۱ و دوازدهم ۱۲ام تمامی رشته های تحصیلی شاخه نظری به صورت آنلاین برگزار میشود. با اخبار ماگرتا همراه باشید.

امتحانات دانش آموزان آنلاین خواهد بود یا کتبی؟

مدیر آموزش و پرورش خمین با بیان اینکه ۸۰ مرحله آزمون تستی و تشریحی برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تمامی رشته‌های تحصیلی شاخه نظری به صورت آنلاین برگزار می‌شود، گفت: ۸۶ درصد از دانش‌آموزان این شهرستان در آزمون‌های آماده‌سازی درسی آنلاین شرکت کردند.

پیرحسینلو افزود: ۶۲ درصد از این دانش‌آموزان مربوط به پایه دوازدهم، ۱۲ درصد پایه دهم و ۱۲ درصد نیز در پایه یازدهم به تحصیل اشتغال دارند که در آزمون‌های آمادگی درسی آنلاین مشارکت فعالانه داشتند.

وی بیان کرد: هدف از این آزمون‌ها افزایش سطح عدالت آموزشی، صیانت از پایه دوازدهم و بهبود کمی و کیفی آموزش طراحی شده است.

مدیر آموزش و پرورش خمین ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر ساعت برای آزمون‌های آمادگی درسی آنلاین در قالب نشست‌های برنامه‌ریزی، ایجاد زیرساخت‌های لازم، طراحی و بارگذاری سوال برای دانش آموزان خمین انجام شده است.

امتحان آنلاین دانش آموزان
امتحان آنلاین دانش آموزان

پیرحسینلو بیان کرد: برخی از دانش‌آموزان مناطق روستایی دسترسی به اینترنت ندارند و استفاده از فضای مجازی برایشان میسر نیست بنابراین سوالات به‌صورت چاپ شده در جریان برگزاری آزمون در اختیارشان قرار می‌گیرد و پس از پایان آزمون پاسخ‌نامه ها جمع‌آوری می‌شود.

فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: تامین زیرساختی دسترسی تمام دانش‌آموزان به اینترنت و گوش هوشمند برای آموزش مجازی ضروری است.

طهرانی با تاکید بر تکمیل فرآیند آموزش در فضای مجازی یا مدرسه اظهار داشت: مراکز پیش دبستانی و مدارس غیردولتی باید آموزش‌های مورد نیاز دانش‌آموزان زیر پوشش خود را تکمیل کنند حتی اگر این فرآیند آموزشی تا سال تحصیلی جدید ادامه پیدا کند.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۹ هزار و ۱۱۶ نفر از جمعیت این شهرستان دانش‌آموز است.

نقشه سودجویان برای امتحانات آنلاین دانش آموزان

ماجرا ساده است، مدارس تعطیل است و خبری از امتحانات میان ترم و پایان ترم همیشگی نیست، هر چه هست گوشی‌های هوشمند و تبلت و لپ‌تاپ است و یک معلم مدرسه آنسوی خط و چند سوال امتحانی که در فضای مجازی به دست دانش‌آموزان می‌رسد و آن وقت آنهایی که بیشتر پول دارند،

آنهایی که دلشان بالاترین نمره‌ها را می‌خواهد و آنهایی که در دوره طولانی تعطیلات به جای درس خواندن و تمرین کردن، روزها را با بیکاری و تنبلی به هم دوخته‌اند، کنار دست دبیران و مدرسانی می‌نشینند که به جای آنها به سؤالات امتحانی پاسخ می‌دهند.

روزنامه جام جم نوشت: «کرونا اگر برای خیلی‌ها آب نداشت، برای عده‌ای نان داشت؛ برای همان‌هایی که یک وقتی لو رفت برای رسیدن به کلاس‌های خصوصی‌شان آمبولانس خصوصی اجاره می‌کنند و در خطوط ویژه شهر با سرعت تمام می‌تازند،‌

برای آنهایی که یاد گرفته‌اند در دل هر بحران، فرصتی هست و هر سختی می‌تواند بوی پول‌بدهد. با این که اینها چندان رو بازی نمی‌کنند پیدا کردنشان زیاد سخت نیست. باید به آموزشگاه‌ها زنگ زد و دنبال معلمان خصوصی گشت، باید در دل سایت‌های اینترنتی دنبال آگهی‌های پرطمطراق و مدعی بهترین تدریس‌های کنکور بود یا به دوستان و آشنایان وصل شد و شماره گرفت.

از هر کدام از این راه‌ها که برویم به عده‌ای می‌رسیم که کرونا رونقی به کسب و کارشان زده و آزمون‌های آنلاین و غیر حضوری مدارس، راهی جلوی پایشان باز کرده تا مرتکب تقلبی پولساز شوند.

پس با این حساب احتمال می رود که دانش آموزان آنلاین امتحان می دهند و امتحان کتبی شاید در کار نباشد.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 9 =