مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخباراقتصادی

سهولت در دریافت وام بانک رسالت

آسان شدن دریافت وام بانک رسالت همراه با بهترین شرایط

بانک رسالت از جمله بانک هایی است که به شکل قرض الحسنه فعالیت می‌کند و فعالیت های این بانک مانند بسیاری دیگر از بانک‌ها است و اعتباراتی در زمینه وام مسكن، خودرو، ازدواج را برای مشتریان خود ارائه می‌کند از شرایط وام بانک رسالت کارمزد بسیار پایینی است که برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

 دریافت وام بانک رسالت  با بهترین شرایط

بانک ها از نظر مالکیت در ایران به سه شکل دولتی و نیمه  دولتی و خصوصی فعالیت می کنند صندوق های قرض الحسنه و برخی موسسه های مالی و اعتباری نیز در کنار بانک ها به فعالیت میپردازند که فعالیت های شبیه بانک دارند.

بانک رسالت از جمله بانک هایی است که به شکل قرض الحسنه فعالیت می‌کند و فعالیت های این بانک مانند بسیاری دیگر از بانک‌ها است و اعتباراتی در زمینه وام مسکن، خودرو، ازدواج را برای مشتریان خود ارائه می‌کند از شرایط وام بانک رسالت کارمزد بسیار پایینی است

که برای مشتریان در نظر می‌گیرد و پایه و میزان این وام به میزان سپرده ای که فرد در بانک دارد و مدت زمانی که برای سپرده اش در نظر گرفته است بستگی دارد.

شخصی‌‌که در این بانک حساب داشته باشد و سپرده گذاری انجام داده باشد در کمترین زمان ممکن می توان وام با کارمزدی 2 درصد را دریافت کند. برای دریافت وام بانک رسالت باید مراحل زیر انجام شود:

  • افتتاح حساب در بانک رسالت به صورت حضوری و غیر حضوری
  • ثبت نام در سایت imerat.ir توسط افراد حقیقی و حقوقی
  • سپرده گذاری را در بانک باید هر چه سریعتر انجام بدهید زیرا بعد از سه ماه به آن میزان وام تعلق خواهد گرفت.
  • دفترچه ای را که در سایت قرار داده شده است و اطلاعات انواع وام بانک رسالت در آن قرار گرفته است را مطالعه نمایید.
  • بازپرداخت وام بانک رسالت بین یک تا پنج سال می باشد.
وام بانک رسالت



وام بانک رسالت

مراحل دریافت وام بانک رسالت بدون سپرده گذاری

شاید در بسیاری از بانک ها وام ده میلیون تومانی را برای مشتریان خود داشته باشند ولی  بانک رسالت یک وام ده میلیون تومانی با شرایط بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود می گذارد که نیاز به سپرده گذاری هم ندارد.

وام بانک رسالت در میان بسیاری از بانک ها دارای شرایط بسیار مناسبی است و مراحل کمتری را دارد. مراحل دریافت وام ده میلیون تومانی به این صورت است که:

  • افتتاح حساب به صورت حضوری و یا غیر حضوری

مدارک لازم برای افتتاح حساب  اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار و کپی از تمام صفحات آن  می باشد و افتتاح به صورت غیر حضوری باید به سامانه https:// ibank.rqb.ir  مراجعه نمایید و در آن ثبت نام کنید. مسئولین بانک در این رابطه بعد از مدت کوتاهی با شما تماس می‌گیرند و در محل سکونت و یا کار شما حاضر می شوند و مدارک ارسالی شما را تطبیق خواهند داد.

  • در مرحله بعدی و افتتاح حساب به تعیین میزان وام بانکی می رسیم که در اینجا میانگین گردش مالی در حساب بانکی را بررسی می کنند و بر اساس آن وام به فرد تعلق می گیرد. اگر حساب فعالی نیز در بانک نداشته باشید با مبلغ ناچیزی که در حساب خود به عنوان سپرده گذاری سه تا شش ماه می گذارید می توانید وام ده میلیونی را دریافت کنید. با شرایط وام بانک رسالت یکی از ساده ترین وام هایی است که از بانک می توانید دریافت کنید.
شرایط وام بانک رسالت با کارمزد 2 درصد چگونه است؟
شرایط وام بانک رسالت با کارمزد 2 درصد چگونه است؟

شرایط وام بانک رسالت با کارمزد  2 درصد چگونه است؟

وام بانک ها با کارمزد دو درصد یکی از بهترین وام هایی است که می توانند در اختیار مشتریان خود قرار دهند . افراد حقیقی و یا حقوقی مانند شرکت ها می توانند از وام بانک رسالت با کارمزد دو درصد استفاده نمایند.

کسانی که شرایط دریافت وام را داشته باشند، می توانند در دفعه اول بیست میلیون تومان و در مراحل بعد تا سی میلیون تومان را وام دریافت نمایند. شرط اصلی وام بانک رسالت داشتن سپرده در بانک است که بر اساس آن وام به فرد تعلق می گیرد.

البته ابتدا کارمزد چهار درصد بهترین کارمزد وام بود ولی موسسین بانک رسالت در تلاش برای کمک رسانی به مردم بودند و توانستند وام هایی با کارمزد  دو درصد را ایجاد نمایند تا افراد بیشتری از وام بانک رسالت و خدمات این بانک بهره ببرند.

 چگونه می توان از بانک رسالت وام دریافت نمود؟

یکی از بانک هایی که به فکر مردم است و از وام های با بهره بسیار پایین برای مشتریان خود استفاده می کند بانک رسالت ست .این بانک به عنوان یک بانک قرض الحسنه با توجه به مقدار سپرده ای که  در این بانک قرار می دهید و با توجه به مقدار امتیازی که از سامانه مرات بانک رسالت دریافت نمودید می توان وام بانک رسالت دریافت کنید.

حداقل زمانی که باید سپرده در بانک باقی بماند سه تا شش ماه می باشد. البته باید توجه داشته باشید که براساس شرایطی  که بانک تعیین می کند مدت زمانی که مشتری باید منتظر دریافت وام باشد متفاوت خواهد بود، شرایطی مانند:

  • برنامه ریزی بانک برای آینده و چشم انداز کلی بانک برای آینده
  • میزان اعتبار مالی بانک
  • میزان شناختی که شعبه از فرد درخواست کننده وام دارد.

اگر فردی در دریافت وام بانک رسالت به مبلغ بیشتری وام نیازداشته باشد  باید مبلغ سپرده خود را در بانک افزایش دهد و یا طی توافق با بانک زمان بازپرداخت وام را کاهش دهد.

اگر شخصی نیاز به وام ضروری و فوری داشته باشد می تواند با مسئول اعتبارات بانک صحبت کند شاید فردی تمایل به فروش شرایط وام و سپرده خود  در بانک را داشته باشد.  باز پرداخت وام بانک رسالت معمولا به شکل قراردادهای چند ماهه است و حداکثر زمانی که باید آن در نظر میگیرند شصت ماه می باشد.

چگونه می توان از بانک رسالت وام دریافت نمود؟
چگونه می توان از بانک رسالت وام دریافت نمود؟

برای دریافت وام بانک رسالت  به مبلغ 10 میلیونی چه مدارکی نیاز است؟

مانند اکثر بانک ها برای دریافت وام بانک رسالت نیز  وجود مدارکی الزامی است مانند:

  • شناسنامه که اصل و کپی همه صفحات آن مورد نیاز است.
  • کارت ملی وام گیرنده و ضامن
  • دریافت یک چک از وام گیرنده
  • قبض تلفن محل زندگی
  • دریافت یک چک از ضامن
  • تحویل حکم کار گزینی یا فیش حقوقی از ضامن
  • دریافت نامه کسر از حقوق ضامن.
  • در صورت دریافت وام بیست میلیون تومانی باید دو  چک از دو ضامن به بانک تحویل داده شود.

 چگونه از شرایط دقیق وام بانک رسالت آگاه شویم؟

قبل از دریافت وام باید دقیقا از شرایط آن مطلع باشید. کسب اطلاعات به صورت مستقیم از بانک امکان پذیر است و با دریافت مشاوره از بخش اعتبارات بانک میتوانید جزییات وام بانک رسالت را دریافت نمایید.

البته دریافت دفترچه راهنمای بانک در بحث وام نیز می تواند مشکل شما را حل نماید این دفترچه را می توان  از سایت بانک به نشانی imerat.ir دریافت نمایید. این دفترچه تمام مراحل و مدارک را به خوبی و شفافیت نشان می دهد.

چگونه از شرایط دقیق وام بانک رسالت آگاه شویم؟
چگونه از شرایط دقیق وام بانک رسالت آگاه شویم؟

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =