مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی
موضوعات داغ

پرسپولیس یا استقلال ؛ تا اینجا اوضاع کدام تیم پایتختی بهتر است؟

پرسپولیس و استقلال در تلاش هستند تا با تکمیل لیست بازیکنان خود برای فصل جدید حضور پر قدرتی در فصل 99-98 داشته باشند.

استقلال و پرسپولیس : سرخابی‌های پایتخت به دنبال حضور پرقدرت در فصل جدید هستند.

به گزارش ماگرتا به نقل از خبرنگار مدال، تقریبا می‌توان گفت که نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال با جذب دو سه بازیکن دیگر به پایان می‌رسد و به همین دلیل می‌توان از حالا یک ارزیابی کلی از شرایط دو تیم برای فصل آتی داشت. 

مهم‌ترین اتفاق تغییرات هر دو تیم در کادرفنی بوده. در کادر بازیکنان اما استقلال تغییرات گسترده‌ای را داشته که کار را برای ایجاد هماهنگی برای استراماچونی سخت می‌کند اما در پرسپولیس این سایه سنگین موفقیت‌های برانکو و فضای پرتنش است که اگر مهار و مدیریت  نشود  کالدرون را بسیار آزار خواهد داد اما در نقطه مقابل تغییرات در کادر بازیکنان به جذب و جدایی جدایی یکی دو بازیکن محدود شده است. 

نقل و انتقالات پرسپولیس تا الان

[su_highlight background=”#ff0000″]خروجی‌های پرسپولیس :[/su_highlight]بودیمیر تنها جدا شده تیم است و قطعا حداقل دو بازیکن دیگر مازاد اعلام خواهند شد.

[su_highlight background=”#0000ff”]ورودی‌های پرسپولیس :[/su_highlight]فرشاد احمدزاده/ احتمال جذب شکاری و رسمی شدن توافق با کنعانی‌زادگان و جذب یک مهاجم خارجی زیاد است. نادری با اخذ رضایت نامه ماندنی خواهد شد و وضعیت رسن در ابهام است و احتمال جدایی او  وجود دارد.

نقل و انتقالات استقلال تا الان

[su_highlight background=”#ff0000″]خروجی‌های استقلال :[/su_highlight]رحمتی، منتظری، حیدری،محمدی مهر، تیموری، نورافکن، منشا، ایسما، صیادمنش؛ همچنین احتمال جدایی چشمی، کریمی و پاتوسی نیز وجود دارد. 

[su_highlight background=”#0000ff”]ورودی‌های استقلال :[/su_highlight]یزدانی، دشتی، بلبلی، باقری، ریگی/جذب گلر دوم و مهاجم خارجی قطعی است و احتمال توافق با رضاوند و تا حدی اسدی وجود دارد و جذب هافبک یا مدافع خارجی هم محتمل است .

استقلال و پرسپولیس

به نظر شما وضعیت کدام تیم بهتر است؟ کادرفنی پرسپولیس که مزیت حفظ نفرات فصل گذشته را در اختیار دارد می‌تواند انتظارت برای چهارمین قهرمانی متوالی را برآورده کند و از حمایت کافی سکوها بهره‌مند خواهد بود؟

آیا استقلال به جای شفر و مجیدی مربی خوبی جذب کرده و استراماچونی با توجه به جابجایی های زیاد در تیمش خواهد توانست ضمن ایجاد هماهنگی در بین نفرات شروع خوبی داشته باشد تا حمایت هواداران را به پشتوانه خود تبدیل کند؟ نکته مهم اینکه آیا استقلال خریدهای خوبی به جای جدا شده های با تجربه داشته است و این جوانگرایی به نفع تیم تمام خواهد شد؟

به نظر می‌رسد اقدامات بعدی استقلال در نقل و انتقالات  از جمله حفظ چشمی، کریمی، رضاوند و مهاجم خارجی کارآمد تاثیر زیادی در سرنوشت این تیم داشته باشد. 

در مجموع تا بدین جا اوضاع استقلال بهتر است یا پرسپولیس ؟

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پنج =