مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

نتیجه بازی ایران عراق انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتیجه و خلاصه بازی امروز ایران عراق

نتیجه بازی ایران عراق :  تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران پنجشنبه 23 مهر در چارچوب مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت و جواد خیابانی گزارش این دیدار را برعهده خواهد داشت. به دلیل مشکلات این بازی در اردن ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار می شود.هم اکنون عراق با هفت امتیاز صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی جام‌جهانی است و ایران ۶ امتیاز دارد به همین دلیل نتیجه بازی ایران عراق می تواند بسیار مهم باشد. در ادامه با بخش اخبار ورزشی ماگرتا همراه باشید.

نتیجه بازی ایران عراق

عراق 2-1 ایران؛ وضعیت بحرانی تیم ویلموتس با دومین شکست پیاپی

نتیجه بازی ایران عراق
بازی ایران عراق

شرح گل ها

  •  دقیقه 11؛ مهند علی
  • دقیقه 23؛ احمد نوراللهی

آپارتمان میلیون دلاری ، پاداش گلزن عراق به ایران

یک تاجر عراقی اعلام کرده به هر بازیکنی از تیم ملی فوتبال کشورش که به ایران گل بزند، یک آپارتمان در مرکز بغداد هدیه می‌دهد.

وضعیت جدول

#تیمبازیهاامتیاز
1عراق37
2بحرین37
3ایران36
4هنگ کنگ31
5کامبوج41

عراق با کسب 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین، در صدر جدول گروه C انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 جای دارد.

عراق که پس از تحریم های چندین ساله بین المللی از میزبانی مسابقات بین المللی منع شده بود و به تازگی اجازه برپایی مسابقات در خاک خود را دریافت کرد بود به واسطه این نا آرامی ها دوباره و تا اطلاع ثانوی از میزبانی مسابقات بین المللی فوتبال منع شده است.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =