ترفندفناوری

بهترین افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس ☑️ معرفی ۴ تا پلاگین لینک شورتر برتر

معرفی ۴ تا از بهترین افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس رایگان همراه با لینک صفحه پلاگین

بهترین افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس : یکی از مشکلات سایت های فارسی زبان که از کلمات فارسی در آدرس پست ها و مقالات خودشون استفاده میکنند میتواند طولانی و نامفهوم بودن لینک های آن باشد. اگر قصد اشتراک گذاری مقالات خودتون رو در شبکه های اجتماعی و فضاهای دیگر را دارید بهتر است که یک لینک کوتاه را به کاربر ارائه دهید، پس همراه ماگرتا باشید در این مقاله تا به شما بهترین افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس رو معرفی کنیم.

کوتاه کننده ی لینک ها با گرفتن لینک و url اصلی شما یک آدرس خیلی کوتاه که شامل حروف انگلیسی و اعداد میباشد به شما تحویل میدهند و ترکیب اعداد و حروف ( کوچک و بزرگ ) باعث میشود که تعداد خیلی زیادی لینک با همون چند حرف و عدد ساخته شود.

بهترین افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس
بهترین افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس

چگونه در وردپرس جدول بسازیم؟

ساخت لینک کوتاه لزوما برای اشتراک گذاری خود لینک استفاده نمی شود و ممکن است که شما قصد داشته باشید در یک عکس یا تصویر لینک مد نظر رو معرفی کنید و در اینجاست که لینک کوتاه خیلی راحت تر به کاربر منتقل می شود.

بهترین افزونه های کوتاه کننده لینک وردپرس

همراه وردپرس ماگرتا باشید تا 4 افزونه ی برتر کوتاه کننده ی لینک را بررسی کنیم.

افزونه Thirsty Affiliates

افزونه Thirsty Affiliates

یک افزونه ی فوق العاده و شگفت انگیز که میتوانید لینک های خودتون رو با آن مدیریت کنید. یکی از قابلیت های فوق العاده ی این افزونه که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که شما بعد از ساختن لینک های کوتاه می توانید آمار آن را بررسی کنید و داده های سایت را تجزیه تحلیل کنید. پنل مدیریت و تنظیمات این افزونه به شما دسترسی های متنوعی می دهد و پیشنهاد میکنیم حتما از آن استفاده کنید.

افزونه Pretty Link Lite

افزونه Pretty Link Lite

افزونه Pretty Link Lite بصورت رایگان ارائه شده و با مراجعه کردن به مخزن وردپرس میتوانید آن را نصب کنید. این افزونه با توجه به رایگان بودن خود امکانات فوق العاده ای به ما میدهد؛ شما میتوانید لینک های طولانی و زشت خودتون رو با استفاده از این افزونه کوتاه کنید و در آمار ورود هر لینک را نیز بررسی کنید که خود یک قابلیت فوق العاده است.

رفع ارور با عرض پوزش، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست. در وردپرس

افزونه Bitly

افزونه Bitly

یکی از سرویس هایی که ما ایرانی ها خیلی از آن برای کوتاه کردن لینک خودمون استفاده کردیم همین bitly میباشد. اگر شبکه های اجتماعی را بررسی کنید متوجه خواهیم شد که کاربران خیلی زیادی از این سرویس و سایت برای کوتاه کردن لینک خودشون استفاده میکنند.

البته لازم به ذکر است که گفته شود کاربران معمولا از سایت این افزونه استفاده میکنند و افزونه ی آن نصب زیادی ندارد. ( توجه داشته باشید که مدتی است این سرویس و سایت در ایران فیلتر شده و اگر کاربران شما با آیپی ایران فعالیت دارند پیشنهاد می شود از آن استفاده نکنید. )

افزونه Easy Affiliate Links

افزونه Easy Affiliate Links

یکی دیگر از افزونه های رایگان کوتاه کننده لینک وردپرس که در این مقاله ذکر میشود میتواند افزونه ی Easy Affiliate Links باشد. این افزونه فقط 8 هزار نصب در مخزن وردپرس دارد ولی میتوانیم یک افزونه ی فوق العاده بدونیم اون رو. بررسی آمار لینک ها و همچنین استخراج آمار در فایل اکسل می تواند یک قابلیت فوق العاده برای مدیران سایت ها باشد.

آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین و رفع مشکلات احتمالی

شما می توانید در این افزونه لینک های خود را دسته بندی کنید و از قابلیت های فوق العاده ی دیگر استفاده کنید؛ پیشنهاد میکنیم این افزونه را تست و بررسی کنید تا از خدمات و قابلیت های آن خبردار بشوید.

لینک کوتاه وردپرس در داخل خود آن

بعد از بررسی 4 افزونه ی فوق قصد داریم تا لینک کوتاه خود وردپرس را بررسی کنیم. اگر شما نوشته یا برگه ای را ویرایش کنید متوجه خواهید شد که در url یک id بصورت عددی برای اون نوشته یا برگه تعیین شده که می توانید با جایگذاری آن عدد در url و قالب زیر لینک کوتاه خود وردپرس را استفاده کنید: ( بعد از وارد کردن لینک کوتاه زیر در مروگر خود بصورت خودکار به آدرس اصلی آن نوشته ریدایرکت خواهید شد. )

https://magerta.ir/?p=75643

به عنوان مثال در لینک بالا باید به جای magerta.ir آدرس سایت خودتون و به جای 3840 آی دی مخصوص اون پست را وارد کنید. ( البته اکثر قالب ها قابلیت نمایش لینک کوتاه هر پست را در صفحه ی اون پست دارند و می توانید خیلی راحت از آن قسمت لینک کوتاه را کپی کنید. )

اگر قصد دارید که لینک کوتاه را در بخش از قالب خودتون به نمایش بگذارید کافیست از کد زیر استفاده کنید و آن را در محل دلخواه قرار بدهید:

<?php echo wp_get_shortlink(); ?>

البته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید کد را در کنار الباقی کد های php قرار بدهید، تگ شروع و اتمام php را در بالا برداشته و بعد جایگذاری کنید:

echo wp_get_shortlink();

البته لازم به ذکر هست که سرویس های زیادی برای کوتاه کردن لینک وجود دارند که شما می توانید از آنها استفاده کنید؛ اما همه ی آن ها دارای افزونه ی وردپرسی نیستند.

امیدواریم با استفاده از این مقاله بتوانید لینک های طولانی خودتون رو به لینک های کوتاه و کاربرد پسند تبدیل کرده باشید. پیشنهاد میکنیم تا تجربه ی استفاده از افزونه های فوق را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران نیز استفاده کنند.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هجده =